Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lut 2012, o 00:25
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K7
Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
Witam.
Mam pytanie. W moim Suzuki mam seryjny amortyzator skrętu. Jest on przykręcony od dołu jedną śrubą i właśnie na tej śrubie pomimo tego, że jest ona dokręcona do końca amortyzator jest lużny. Po prostu lata on jak go ruszę w górę i w dół w zakresie jakiś maksymalnie 2 cm. To normalne ? Czy powinien być on przykręcony na stałe bez luzu? oglądałem go i nie wygląda na uszkodzony mechanicznie.
Mam pytanie. W moim Suzuki mam seryjny amortyzator skrętu. Jest on przykręcony od dołu jedną śrubą i właśnie na tej śrubie pomimo tego, że jest ona dokręcona do końca amortyzator jest lużny. Po prostu lata on jak go ruszę w górę i w dół w zakresie jakiś maksymalnie 2 cm. To normalne ? Czy powinien być on przykręcony na stałe bez luzu? oglądałem go i nie wygląda na uszkodzony mechanicznie.
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 31 lip 2010, o 00:06
- Motocykl: S1000RR
- Wymarzony motocykl: ---
- Lokalizacja: OGL
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
to znaczy ze sie rusza w pionie na mocowaniu do ramy ?
to tak ma sie ruszac, nie ma miec luzu w poziomie, ale mimo wszysko i tak jest na huj taki org amor
to tak ma sie ruszac, nie ma miec luzu w poziomie, ale mimo wszysko i tak jest na huj taki org amor
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 lut 2012, o 00:25
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K7
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
Tak rusza się w pionie a w poziomie jest sztywny. Dzięki za odp. Pozdrawiam
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 22 maja 2013, o 07:24
- Motocykl: gsxr k6 600
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
Ten amor ma mieć luz (ale dokrec wszystko dobrze) w końcu cały czas pracuje ważne żeby ci o nic nie uderzał. Oryginalny sam w sobie niewiele pomaga ale możesz go nieco sam ztuningowac . Odkręć go sobie zobaczysz że tak mniej więcej po środku masz taka mała srubke na imbus odkrec ją sobie tylko uważaj bo pod nią jest mała uszczelka żebyś nie zgubił weź spusc ten olej co masz ruszając góra dol następnie rozetnij na pół butelkę 2l zostaw nakretke zalej do niej oleju ją użyłem lotos do pił 1l ci wystarczy w zupełności resztę z butelki przelejesz z powrotem napełniasz pracując amorem pilnuj żeby korek wlewu był w oleju żebyś powietrza nie zasysal jak pozostaniesz wyczowac luz zakres korek. Olej do pił jest gesty i zasada jest im gesty olej tym mocniejsze tlumienie, na tym oleju 8mki nie zrobisz nato w zakrętach ekstra. http://m.youtube.com/watch?v=uwdtV22yNTs
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 22 lis 2012, o 23:11
- Motocykl: K1 1000
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
olej 10w o dupe rozbić , rzadki jest tyle a na filmiku widac taki własnie zalewa gosciu. w seryjnym taki olej nie zdaje egzaminu
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 22 maja 2013, o 07:24
- Motocykl: gsxr k6 600
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
Filmik generalnie tylko po toby było wiadomo o czym piszemy a tak jak napisalem z olejem to trzeba próbowac ja zalalem lotosem do pil spalinowych(zielony kolor oleju) niestety brak informacji technicznych na opakowaniu, trzeba przyznac ze jest mega różnica teraz a oryginal :d
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 8 kwie 2011, o 23:13
- Wymarzony motocykl: Juz jest!!!! GSX-R 1000K4
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Amortyzator skrętu Suzuki GSX-R 1000 K7
Tak, musi mieć luz. Ja 2 tygodnie temu będąc w serwisie właśnie na swojej K4 pytałem o to i po dokładnym sprawdzeniu jak prosiłem, potwierdzili, że amor ma mieć wlaśnie taki luz.