OmLeT - BMW S1000RR 2016
Regulamin forum
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Podgląd regulaminu działu:Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Omlet - conajmniej 50 tys km bez remontu Ci zycze i jak Tomson pisze, pochwal sie co tam masz na pokladzie Pozdro.
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 lip 2016, o 16:37
- Motocykl: l5
- Wymarzony motocykl: l5
- Imię: piotr
- Skąd: przysucha
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
tak na marginesie nabroiłem z tym dynamitem (no trudno )
no ale życzyłem długiego pociesznego użytkowania moto bez jakiś tam excesów dodatkowych (nie wszystkim musi sie podobać to samo ),
siedząc na nim na któryś targach od razu było czuć że jest cholernie "zwinna" jak dla mnie jest mniejsza od gixa to więc nie dziwie się że objeżdża cie qh w dodatku z jej całą elektroniką -- a ty masz wsadzony dodatkowy sterownik , który najpierw musi oszukać orginalny sterownik a pozniej robic swe (wiec prycha pewnie czasami i sie wiesza ....)
za różnice w cenie miedzy L4 a tą beemką możesz założyć trakcje i inne + obowiązkowo tylny zawias + dogonisz ją w osiągach i wtedy ci juz nie ucieknie na torze ot co
nie zgodzę się natomiast , że każdy wyżyłowany silnik bedzie tak samo padał (wie któś kto wygrywa endu hm rance ? )
osobiście z wyglądu mnie akurat się one nie podobają no ale to ma opinia .
no ale życzyłem długiego pociesznego użytkowania moto bez jakiś tam excesów dodatkowych (nie wszystkim musi sie podobać to samo ),
siedząc na nim na któryś targach od razu było czuć że jest cholernie "zwinna" jak dla mnie jest mniejsza od gixa to więc nie dziwie się że objeżdża cie qh w dodatku z jej całą elektroniką -- a ty masz wsadzony dodatkowy sterownik , który najpierw musi oszukać orginalny sterownik a pozniej robic swe (wiec prycha pewnie czasami i sie wiesza ....)
za różnice w cenie miedzy L4 a tą beemką możesz założyć trakcje i inne + obowiązkowo tylny zawias + dogonisz ją w osiągach i wtedy ci juz nie ucieknie na torze ot co
nie zgodzę się natomiast , że każdy wyżyłowany silnik bedzie tak samo padał (wie któś kto wygrywa endu hm rance ? )
osobiście z wyglądu mnie akurat się one nie podobają no ale to ma opinia .
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Aaaaaa zaślepiony furią zapomniałem dodać. Chłopie gratulacje zakupu zajebistego motocykla i faktycznie trafił Ci sie najlepszy kolor.
A jakbyś sie chciał zamienić za mojego gixsa to ja chętnie ten wybuch zaryzykuję
Ekhmmm z tym objezdzaniem to tez nie przesadzajmy. Z kaszlącej suczy wyciskałem wczoraj coś koło 20 czasu na Poznaniu wiec pare bawarek powyprzedzalem i to kto? Dziadek na kaszlącej suczy.
A jakbyś sie chciał zamienić za mojego gixsa to ja chętnie ten wybuch zaryzykuję
Ekhmmm z tym objezdzaniem to tez nie przesadzajmy. Z kaszlącej suczy wyciskałem wczoraj coś koło 20 czasu na Poznaniu wiec pare bawarek powyprzedzalem i to kto? Dziadek na kaszlącej suczy.
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 8 sie 2015, o 17:21
- Motocykl: ZX10R 2008
- Imię: Kasia
- Skąd: Wrocław
- Lokalizacja: Wrocław
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Jakby kolega chciał oddać to ja też chętnie ją przytulę, koszty ewentualnej naprawy jakoś poniosę
Piękny sprzęt, akurat nową S1000RR nie miałam okazji jeździć, za to latałam starszą, tą felerną, która się rozpadała na potęgę i może zaufania Japończyków u mnie nie zbudza, ale za to robi robotę i tyle. Kwestia gustu i wyboru.
Piękny sprzęt, akurat nową S1000RR nie miałam okazji jeździć, za to latałam starszą, tą felerną, która się rozpadała na potęgę i może zaufania Japończyków u mnie nie zbudza, ale za to robi robotę i tyle. Kwestia gustu i wyboru.
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Ry miszczu chyba za wiele o Bazzazie to nie wieszBimber pisze:tak na marginesie nabroiłem z tym dynamitem (no trudno )
no ale życzyłem długiego pociesznego użytkowania moto bez jakiś tam excesów dodatkowych (nie wszystkim musi sie podobać to samo ),
siedząc na nim na któryś targach od razu było czuć że jest cholernie "zwinna" jak dla mnie jest mniejsza od gixa to więc nie dziwie się że objeżdża cie qh w dodatku z jej całą elektroniką -- a ty masz wsadzony dodatkowy sterownik , który najpierw musi oszukać orginalny sterownik a pozniej robic swe (wiec prycha pewnie czasami i sie wiesza ....)
za różnice w cenie miedzy L4 a tą beemką możesz założyć trakcje i inne + obowiązkowo tylny zawias + dogonisz ją w osiągach i wtedy ci juz nie ucieknie na torze ot co
nie zgodzę się natomiast , że każdy wyżyłowany silnik bedzie tak samo padał (wie któś kto wygrywa endu hm rance ? )
osobiście z wyglądu mnie akurat się one nie podobają no ale to ma opinia .
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 lip 2016, o 16:37
- Motocykl: l5
- Wymarzony motocykl: l5
- Imię: piotr
- Skąd: przysucha
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
tak ? tzn , ze zamiast fabrycznego sterownika zaklada się bazzaza ? nie wydaje mi sie !qubis pisze:Ry miszczu chyba za wiele o Bazzazie to nie wiesz
a tak tak mogebyc miszczem i nic nie wiedziec sorry ......
a od tej strony patrzac z beemki nie da sie nic wycisnać po za serią (tak na marginesie )
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Mowilem o szarpaniu i prychaniu. Co do poszukiwania ecu tez nie do końca sie zgdze ale pewnie masz bazzaz interesujesz sie tym i masz dużo madrej wiedzy do przekazaniaBimber pisze:tak ? tzn , ze zamiast fabrycznego sterownika zaklada się bazzaza ? nie wydaje mi sie !qubis pisze:Ry miszczu chyba za wiele o Bazzazie to nie wiesz
a tak tak mogebyc miszczem i nic nie wiedziec sorry ......
a od tej strony patrzac z beemki nie da sie nic wycisnać po za serią (tak na marginesie )
-
- Nowy
- Posty: 49
- Rejestracja: 14 lip 2016, o 16:37
- Motocykl: l5
- Wymarzony motocykl: l5
- Imię: piotr
- Skąd: przysucha
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
przepraszam cie qubis wydurnilem sie masz racjequbis pisze:Mowilem o szarpaniu i prychaniu. Co do poszukiwania ecu tez nie do końca sie zgdze ale pewnie masz bazzaz interesujesz sie tym i masz dużo madrej wiedzy do przekazaniaBimber pisze:tak ? tzn , ze zamiast fabrycznego sterownika zaklada się bazzaza ? nie wydaje mi sie !qubis pisze:Ry miszczu chyba za wiele o Bazzazie to nie wiesz
a tak tak mogebyc miszczem i nic nie wiedziec sorry ......
a od tej strony patrzac z beemki nie da sie nic wycisnać po za serią (tak na marginesie )
- kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
A co mi tam... Wpadam dzis do kumpla do warsztatu a tam oczom mym ukazal sie.. kolejny pokiereszowany egzemplarz do roboty (zdaje sie juz 5 czy 6 egz w tym roku). A zeby nie bylo ze wymyslam, to wrzucam fote nowej HP4 w najlepszej opcji i z bajerami jak widac (motek ze Slunska az przyjechal):
Ta-da!
Ta-da!
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
hp4 nie bylo innych, tylko stricte moto do koszenia na torze, najbardziej dopasna wersja, z tego co czytalme tam nie bylo zadnych opcjonalnych dodatkow. take it or leave it
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: OmLeT - BMW S1000RR 2016
Też w grupie b objezdzalem s1000rr i panigale to znaczy że mój gix lepszy? Hmm chyba nie... Coś mi się zdaje. Szkopek ma ponad 210km na kole w r1 silnik wytrzymuje 3 rundy plus treningi z tego co pamiętam. Kumpel ma od nowości s1000rr i ma ponad 210 kucy na kole moto po 8 tys rozsypalo skrzynię ale naprawił i przy 11 tys km łańcuch rozrządu się zatarl i walnęła uszczelka pod głowicą ale te 11 tys km to tylko tor czyli drugi sezon i w tym roku 6 gleb więc też nie wiadomo w jakim stopniu gleby przyczyniły się do tych awarii. A czasy na poznaniu 1.38 więc wolno nie jest. Prawda jest taka że bmw mocno wyzylowalo silnik i na tuning zostaje niewielki margines. W sporcie zawodowym fakt bwm nie osiągnęło za wiele za to w amatorskim jest tego mnóstwo to też o czymś świadczy że jednak motocykl prawie seryjny dla amatora jest bardzo przyjazny i szybki a do tego dąży chyba każdy producent tylko może Japończycy nie mają tyle odwagi ryzykować dużej wtopy wybuchajacych silników i kosztownych akcji serwisowych a może bmw było na to stać i chcieli się pokazać bo i się udało bo zablysneli. Jeszcze ciekawostkę słyszałem nie wiem czy prawdziwa ale ponoć s1000rr jest mocno wzorowane na k5 1000 ale to zasłyszane żadnych pewnych info