Problem z kontrolką FI
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Problem z kontrolką FI
Mam taki problem,otóż wyświetla mi się naprzemiennie z temperaturą FI,gdy jeździłem do 120km/h było ok,a gdy zrobiłem kilkanaście kilometrów z prędkością powyżej 120km/h zapala się czerwona dioda i wyświetla FI.Dzwoniłem do poprzedniego właściciela i powiedział mi że to prawdopodpbnie wina czujnika ciśnienia oleju,czy to może być przyczyną??Macie jakies inne pomysły?
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
- Motocykl: gsx-r 1000 k3
Re: Problem z kontrolką FI
Czesc kolego!
Miałem podobny problem w K3 u mnie przyczyną było wieszanie sie mechanizmu sterującego systemem chodzi o linki które otwierają exup.Zaobserwuj podczas zapalania motocykla po przekręceniu kluczyka i naciśnięciu zapłonu popatrz na zawór exup przy wydechu czy sprężyny otwierają przepustnice ,jesli nie to masz odpowiedz.Wystarczy dostać sie do silniczka sterującego znajduje sie po prawej stronie pod siedzeniem kierowcy i poruszać nim badz jeszcze raz go dokrecic i powinno byc dobrze.
Pozdro
Miałem podobny problem w K3 u mnie przyczyną było wieszanie sie mechanizmu sterującego systemem chodzi o linki które otwierają exup.Zaobserwuj podczas zapalania motocykla po przekręceniu kluczyka i naciśnięciu zapłonu popatrz na zawór exup przy wydechu czy sprężyny otwierają przepustnice ,jesli nie to masz odpowiedz.Wystarczy dostać sie do silniczka sterującego znajduje sie po prawej stronie pod siedzeniem kierowcy i poruszać nim badz jeszcze raz go dokrecic i powinno byc dobrze.
Pozdro
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
Przyglądałem się temu ale tylko raz i było ok.A czy jak założe drugi wydech(bo i tak juz kupiłem) i odetne kabel przy ecu od exupa będzie ok??
- patrykt7
- Posty: 231
- Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
Re: Problem z kontrolką FI
Będzie ok, tzn exup wtedy nie będzie działał wcale. Tylko musisz go odciąć gdy zawór będzie w położeniu max. otwartym.
Patryk T.
Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
Ok,a co poradzicie na ten błąd?Czy to jest prawdopodobne aby kontrolka zapalała się od czujnika ciśnienia oleju?Może się w nim coś popsuć?
-
- Nowy
- Posty: 22
- Rejestracja: 2 sie 2010, o 18:17
- Motocykl: gsx-r 1000 k3
Re: Problem z kontrolką FI
Hej!
Masz tutaj linka jak rozebrać dokładnie exup i który kabel odłaczyc żeby nie świeciła kontrolkja FI http://www.youtube.com/watch?v=C-bsOH_5ZzI
Masz tutaj linka jak rozebrać dokładnie exup i który kabel odłaczyc żeby nie świeciła kontrolkja FI http://www.youtube.com/watch?v=C-bsOH_5ZzI
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
Kraja dzięki,z tym dam sobie rade.Głównie nurtuje mnie od czego może wyświetlać się błąd.Robiłem też zworke pod zadupkiem i nie wyświetliło zadnych błędów
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
Patrykt7 możesz opisać mi jak to zrobić aby zawór był w pozyci całkowicie otwartej??bo teraz jest zamknięty prawie całkowicie
- patrykt7
- Posty: 231
- Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
Re: Problem z kontrolką FI
Wysyłałem Ci Pw prawda?
Patryk T.
Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
patrykt7 pisze:Wysyłałem Ci Pw prawda?
Patryk T.
Już nieaktualne...
Ale jeśli macie jakieś pomysły od czego to może się świecić to piszcie
- patrykt7
- Posty: 231
- Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
Re: Problem z kontrolką FI
Sprawdź wszystkie połączenia/wtyczki w okolicach wtrysku i nie tylko. Czujnik ciśnienia oleju także może być problemem-gdy wskazuje na niższe. Sprawdź także czujnik stopki czy nie jest poluzowany lub jego połączenie oraz czujnik wysprzęglenia.
Patryk T.
Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
- OGÓR
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 wrz 2010, o 12:46
- Motocykl: GSX-R 1000
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000
Re: Problem z kontrolką FI
Ja tez miałem ten problem w K3 wymienłlem nawet silnik exup wraz z linkami (całe szczęście że na gwarancji koszt 2000zł).Parę dni był spokój ale niestety zapala sie czasami kontrolka ,odpowiedz serwisu to wydech tuningowy jest winny.Więc poszedłem za ciosem i zamontowałem seryjny i o dziwo nic się nie zapala(miesiąc testów).Więc już wiedziałem że to wina wydechu tylko że nie samego wydechu tylko sposobu monatżu tz.podłożyłem pod obejmę tulejkę około 1 cm aby wydech odsunąć od mocowania przy tylnej stopce i problem zniknął.Problem polega na odpowiednim montażu wydech oraz na regulacji linek.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 31 gru 2010, o 09:04
- Motocykl: GSX-R 1000 k4
- Wymarzony motocykl: z mojej wyobrazni:)
- Lokalizacja: krk
Re: Problem z kontrolką FI
robiac zworke wprowadzasz go w tryb serwisowy, i tylko tak bez konfliktowo morzesz odlaczyc silniczek, oraz wypiac kabel z ecm. bedziesz potrzebowal pomocy? to podam ci numer koma i przewine co i jak i jaki kabel..
- conigsxr
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 sie 2010, o 19:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K3
- Wymarzony motocykl: totalna samoróba V4
Re: Problem z kontrolką FI
Kolego beeniek miałem taki sam problem jak Ty. FI to Fuel Injection czyli Wtrysk Paliwa. Przyczynę poda tylko komputer. Ja pojechałem do serwisu i wstępnie usłyszałem, że problemem może być nie oryginalny tłumik. Następnego dnia już wiedzieli: zawór wylotowy 4 cylindra otwierał się o 0.004 sekundy za późno. Po jego wyregulowaniu i skasowaniu błędu FI i czerwona lampka znowu się zaświeciły. Kolejna przyczyna - uszkodzony jeden ze sterowników wtrysku. Propozycja serwisu: 1) wymienić na nowy - koszt 3600 2) usunąć sterownik - koszt 12 zł - konsekwencje - w zakresie 2-3 tyś. obrotów spadek mocy o 2 KM. Nie zastanawiałem się nad wyborem.
- beeniek
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 cze 2010, o 11:08
- Motocykl: gsx-r 1000 K4
- Wymarzony motocykl: gsx-r 1000 K6
Re: Problem z kontrolką FI
Ja wydech też mam nieseryjny,ale teraz nabyłem jeszcze inna końcówkę i wywaliłem wogóle zawór exup i odciąłem kabelek od kompa,zobaczymy co będzie na wiosnę