DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
arci80
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 paź 2011, o 14:11
Motocykl: suzuki GSX-R 1000
Wymarzony motocykl: suzuki GSX-R 1000
Lokalizacja: DARŁOWO

DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: arci80 » 30 paź 2011, o 20:27

Witam Wszystkich czy moze ktos podpowiedziec mi co moze byc przyczyna drgania kierownicy przy hamowaniu w K6
arci80

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 31 paź 2011, o 18:38

Miałem podobnie w wytworze firmy Y..... przyczyną była przednia opona, nierówno wydarta. Zacznij od zmiany opony ;)

Awatar użytkownika
lucjan1336
Posty: 585
Rejestracja: 20 sie 2010, o 12:44
Motocykl: suzi gsx-r 600 SRAD
Wymarzony motocykl: Hayabusa
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska/Tarnów

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: lucjan1336 » 1 lis 2011, o 19:16

łożysko w głowce ramy może być już wyrobione, tarcze krzywe, zapieczone zaciski......
Lucjan

Awatar użytkownika
conigsxr
Posty: 57
Rejestracja: 25 sie 2010, o 19:00
Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K3
Wymarzony motocykl: totalna samoróba V4

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: conigsxr » 2 lis 2011, o 17:54

Zciachana oponka lub wyrobione łożysko w główce ramy. Zobacz też czy nie ciekną lagi, bo może któryś uszczelniacz przepuszcza...jak się na gumce lata :-)

Radzius
Posty: 407
Rejestracja: 10 lis 2011, o 14:49
Motocykl: Sv 1000s
Imię: Radziu
Skąd: Wałcz

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Radzius » 23 gru 2011, o 16:06

Albo tak jak ja masz luzy na nitach w tarczach hamulcowych

Awatar użytkownika
Yarccom
Posty: 105
Rejestracja: 25 maja 2010, o 12:54
Motocykl: GSX-R 600 k2
Lokalizacja: Szczecin

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Yarccom » 30 gru 2011, o 11:20

zacznij od główki ramy sprawdz luz ewentualnie dociągnij to jedyna rzecz którą może zrobić free :)

wymiana wyząbkowanej opony czy krzywych tarcz może pociągnąć po kieszeni

bartol44
Posty: 195
Rejestracja: 7 sty 2012, o 13:39
Motocykl: GSX-R 750 SRAD
Wymarzony motocykl: Hayabusa '98
Lokalizacja: Andrychów

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: bartol44 » 8 sty 2012, o 20:16

dokładnie sie wczytując w problem autora to parwie napewno tarcze hamulcowe (poluzowane, zużyte itp)
łoztsko i opona by waliła cały czas, podobne problemu są w pojazdach samochodowych.

Awatar użytkownika
neever
Posty: 145
Rejestracja: 31 paź 2010, o 23:11
Motocykl: GSXR 750

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: neever » 8 sty 2012, o 22:35

Tarcze, a właściwie luźne nity w tarczach. Również przerabiałem ten temat. Wystarczy regeneracja nitow. Jeden gość na allegro to robi za śmieszne pieniadze a efekt dość dobry.

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 11 sty 2012, o 08:42

Zadne tarcze, luzy na nitach z reguly byly w starszych modelach, te o ktorym piszemy nie maja raczej takich problemow chyba ze moto po dzwonie. Ja mialem to samo i wina byla opona, mimo ze wygladala dobrze to przy hamowaniu faktycznie byly wyczuwalne drgania. Mimo wszystko faktycznie zacznij od sprawdzenia czy lozysko glowki ramy nie jest poluzowane bo to mozesz zrobic szybko i bez kosztow
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

77royal
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 27 kwie 2011, o 11:24

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: 77royal » 11 sty 2012, o 12:23

obstawiam krzywe tarcze. Należy zrobić pomiar na kole. Przy krzywej tarczy rozbijało by ci klocki i przy mocnym rozgrzaniu klamka hamulca zaczeła by ci sie zapadać, ale to do zweryfikowania przy n ostrej jeździe....
Oczywiście sprawdził bym również wszystkie propozycje wymienione przez powyżej kolegów.

Awatar użytkownika
Kolek
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 28 sie 2012, o 04:42
Motocykl: gsxr1000 k4
Wymarzony motocykl: gsxr1000
Lokalizacja: Belfast

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Kolek » 1 wrz 2012, o 14:13

arci80 co bylo powodem tych drgań? mam u siebie tak samo.. Opone zmienilem, luzuw na glówce ramy brak. Obawiam sie że to będą tarcze...

Awatar użytkownika
Kolek
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 28 sie 2012, o 04:42
Motocykl: gsxr1000 k4
Wymarzony motocykl: gsxr1000
Lokalizacja: Belfast

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Kolek » 1 wrz 2012, o 22:48

A czy żle dotarte klocki mogą byc powodem drgania kierownicy przy hamowaniu? Prosze o pomocne podpowiedzi.

Awatar użytkownika
Puyol187
Posty: 2361
Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
Motocykl: GSXR k3 1k

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Puyol187 » 1 wrz 2012, o 23:35

Raczej nie, moim zdaniem winne są tarcze, może masz duży luz na nitach ?

Awatar użytkownika
Kolek
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 28 sie 2012, o 04:42
Motocykl: gsxr1000 k4
Wymarzony motocykl: gsxr1000
Lokalizacja: Belfast

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: Kolek » 1 wrz 2012, o 23:44

Nie wydaje mi sie. Porownywalem z tarczami koleżki. Moze krzywe, ale wtedy bylo by bicie na klamce a tego nie ma. Jutro sprawdze czy klocki sie nie zeszkliły.. Moze stary plyn hamulcowy... W sumie zalalem swierzym ale stal otwarty przez rok.

Awatar użytkownika
rodzyn889
Posty: 152
Rejestracja: 31 paź 2010, o 10:49
Motocykl: GSX-R 750 K9 Black
Lokalizacja: Obecnie Miasto Stołeczne

Re: DRGA KIEROWNICA PODCZAS HAMOWANIA

Nieprzeczytany post autor: rodzyn889 » 2 wrz 2012, o 07:48

aLE PIERDOLICIE, chłopaku zacznij od najtańszych elementów może co? A nie od razu opone i łożysko walisz.

Po pierwsze trzeba było sprawdzić wyważenie koła, po drugie jak byś miał krzywą tarcze to podczas hamowania by waliła Ci kiera ale również po czasie klamka bedzie wpadac w tloczek bo tarcza bedzie cofać zacisk w srodku.

Next MOZE PO PROSTU MASZ krzywą felge? Podczas wyważania koła wyjdzie, i od razu za jednym zamahem sprawdzisz czy tarcze sa proste :)

Podczas jazdy duzymi predkosciami nie wibruje??

ODPOWIEDZ