L0 przerywa obroty 9-12 tys rpm
: 14 maja 2019, o 11:59
Witam. Zanim zdecydowałem sie poprosic o pomoc, przeszukałem dział szukajac podobnych usterek i objawów ale jakos nic nie znalazłem. Mianowicie:
Moto czy zimne czy ciepłe pali bez problemu,
Na luzie kreci na maxa.
Kiedy zaczynam jazde od poczatkowych biegów jedzie ok ale kiedy juz troszke sie rozgrzeje zaczyna sie fisiowanie- moto kreci do ok 9 tys i nagle przydławienie kreci dalej i cisnie do oporu, zmiana biegu, krece znowu dochodzi do 10tys i przydławka.
Wczoraj wjezdzajac na 2 biegu na trase szybkiego ruchu sprawdziłem ze podczas przyspieszania potrafił kilka razy na kazdym biegu miec takie zadławienie. Pomyslalem ze zaczne od filtra paliwa. Zamowiłem oryginał, zmieniłem nic nie pomogło
zmieniłem swiece z DENSO IRIDIUM POWER IU27D na NGK CR9EIA-9 i znow bez zmian , sprawdziłem czujke stopki jest ok, naped zmieniany niedawno
spiałem kostke w poszukiwaniu błedów i tu tez nic. Pokazuje -C00.
Moto serwisowane regularnie wszystko na czas i zaczynam sie zastanawiac co jeszcze musze sprawdzic.. Pozostało cisnienie pompy, wtryski...
Macie jakies sugestie i spostrzezenia? Dodam ze motek fabrycznie niezmieniony wydech oryginał itp.
Dziekuje i bede wdzieczny za jakiekolwiek porady.
Moto czy zimne czy ciepłe pali bez problemu,
Na luzie kreci na maxa.
Kiedy zaczynam jazde od poczatkowych biegów jedzie ok ale kiedy juz troszke sie rozgrzeje zaczyna sie fisiowanie- moto kreci do ok 9 tys i nagle przydławienie kreci dalej i cisnie do oporu, zmiana biegu, krece znowu dochodzi do 10tys i przydławka.
Wczoraj wjezdzajac na 2 biegu na trase szybkiego ruchu sprawdziłem ze podczas przyspieszania potrafił kilka razy na kazdym biegu miec takie zadławienie. Pomyslalem ze zaczne od filtra paliwa. Zamowiłem oryginał, zmieniłem nic nie pomogło
zmieniłem swiece z DENSO IRIDIUM POWER IU27D na NGK CR9EIA-9 i znow bez zmian , sprawdziłem czujke stopki jest ok, naped zmieniany niedawno
spiałem kostke w poszukiwaniu błedów i tu tez nic. Pokazuje -C00.
Moto serwisowane regularnie wszystko na czas i zaczynam sie zastanawiac co jeszcze musze sprawdzic.. Pozostało cisnienie pompy, wtryski...
Macie jakies sugestie i spostrzezenia? Dodam ze motek fabrycznie niezmieniony wydech oryginał itp.
Dziekuje i bede wdzieczny za jakiekolwiek porady.