Rezerwa

Wszystko na temat GSX-R 600.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
gsxr600k1
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 maja 2010, o 20:30
Motocykl: GSX-R 600 K1

Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: gsxr600k1 » 24 maja 2010, o 20:55

Witam, mam mały problem chodzi o lampke od rezerwy pali się cały czas nawet jak zaleje cały bak, byłem u mechanika i wykluczył zawieszenie się pływaka. Ale zasugerował że może to być pompa paliwowa, znalazłem taką na allegro ale to koszt 160zł a nie chcę inwestować w ciemno. Może miał ktoś już taki problem temat tyczy się GSXR 600 K1, proszę o pomoc i pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
korro
Posty: 338
Rejestracja: 11 mar 2010, o 21:07
Motocykl: GSX-R 750X
Wymarzony motocykl: GSX-R 1300
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: korro » 24 maja 2010, o 20:59

Jak długo posiadasz ten motocykl?
Jeździł wcześniej wyczynowo, na torze?
PS. Zajrzyj do powitalni!

gsxr600k1
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 maja 2010, o 20:30
Motocykl: GSX-R 600 K1

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: gsxr600k1 » 25 maja 2010, o 18:24

Nie mam pojęcia ponieważ został sprowadzony z niemiec i mam go dopiero tydzień.

Awatar użytkownika
korro
Posty: 338
Rejestracja: 11 mar 2010, o 21:07
Motocykl: GSX-R 750X
Wymarzony motocykl: GSX-R 1300
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: korro » 25 maja 2010, o 18:40

Sprawdź, czy 'chlupie' benzyna w baku, jeśli nie, znaczy to, że masz gąbkę w baku.
Torowe motocykle często tak mają, poprawia to prowadzenie.

gsxr600k1
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 maja 2010, o 20:30
Motocykl: GSX-R 600 K1

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: gsxr600k1 » 25 maja 2010, o 22:13

No wł. ze chlupie, wydaje mi się że to jest coś z czujnikiem.

Awatar użytkownika
Rudisz
Posty: 649
Rejestracja: 21 kwie 2010, o 12:42
Motocykl: 1000 K6
Wymarzony motocykl: K6 1000
Lokalizacja: Brzozów / Rzeszów

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: Rudisz » 26 maja 2010, o 07:26

Jak na moje to walniety albo rozlaczony czujnik, pompa raczej nie ma nic do tego zreszta jak pompuje poprawnie to jest sprawna.
http://www.bikepics.com/members/rudisz/

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawde .... aż cięzko czasami ich wyprzedzić ....

motoakcesoria
Posty: 92
Rejestracja: 21 maja 2010, o 13:30
Lokalizacja: Szczecin, Warszawa, Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: motoakcesoria » 6 sie 2010, o 14:31

Gąbkę to znaczy?
  • Akcesoria motocyklowe, kaski, odzież, narzędzia, materiały eksploatacyjne
    Profesjonalna obsługa, wysoka jakość
    www.moto-akcesoria.pl
    ...dla ludzi z pasją
Obrazek

Awatar użytkownika
asphaltsurfer
Posty: 216
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
Lokalizacja: Kraków

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: asphaltsurfer » 8 sie 2010, o 01:39

Pompa? Eeeee to to za mechanik ;D Jakby była pompa to by ci moto nie paliło ;D

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 13 sie 2010, o 11:38

Nie kupuj nowej pompy najpierw sprawdz sobie czujnik poziomu paliwa. Aby to zrobic musisz najpierw wymontowac go z baku. Jest to taki pręcik w kształcie odwruconego L a na nim dwa czujniki wysokiego i niskiego poziomu paliwa. Z karzdego wychodzi kabelek. Do testu potrzebny ci będzie akumulator 12v i żarówka 3,4w połączona kabelkami.I teraz na sucho kabelek z żąrówką ciągniesz z plusa akumulatora do jednego a potem drugiego kabelka czujnika a minus do blaszki mocującej pręcik z czujnikami. Na jednym jak i na drugim żarówka powinna się zaświecic po paru sek. Potem zanurzasz jeden czujnik i sprawdzasz jak wyrzej ten czujnik zanurzony żarówka powinna nie świecic, tak samo sprawdzasz drugi takrze po zanurzeniu nie powinien świecic. Jerzeli tak jest czujnik jest dobry. Sprawdz sobie jeszcze rezystor poziomu paliwa zmierz mu rezystancję na kablach czerw- czarny, czerw- biały powinna wynosic od 65 do 75 omuw. Jerzeli wszystko jest ok a dalej swieci sprawdz jeszcze kable i połączenia zresztą to zrób na pierwszym miejscu. Jak jest dobrze to w gre morze wchodzic wymiana całego licznika. Nie patrz na moje błędy ortograficzne. Jeżeli nie czujesz się na siłach zlec tą pracę jakiejś kompetętnej osobie ktura zna się na rzeczy i ktura ci to zrobi i jeszcze lepiej wytłumaczy niż ja

ArkadioMorales
Nowy
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2010, o 13:07
Motocykl: GSXR 600 K1
Wymarzony motocykl: GSXR 1000 k7
Lokalizacja: Lublin

Re: Rezerwa

Nieprzeczytany post autor: ArkadioMorales » 11 wrz 2010, o 16:28

Też mam podobnie......a mam k1.....po zatankowaniu rezerwa u mnie gaśnie ale nie od razu ale po jakimś czasie..na początku mnie to denerwowało ale teraz to olewam...nie wierzę zbytnio tym kontrolkom od rezerwy wolę co jakiś czas otworzyć baki i zobaczyć naocznie czy coś tam jeszcze jest...pozdro.

ODPOWIEDZ