Tryb serwisowy GSX-R
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 9 lip 2010, o 01:47
- Motocykl: Lyter K7
- Wymarzony motocykl: ....teraz to już niewiem
Tryb serwisowy GSX-R
Dla tych którym wywala "FI" ................
Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod (foto). Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).
Lista błędów poniżej.
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)
Podejżewam, że to nie koniec, aczkolwiek systematycznie będzie można dopisywać
Aby odczytać kod błędu należy zewrzeć biało czarny i biało czerwony przewod (foto). Przy wyłączonej stacyjce i wyłączniku silnika na OFF. Przekręcamy stacyjkę na start i wyłącznik na ON. W miejscu temperatuy pojawi się kod błędu (C00 - brak błędów).
Lista błędów poniżej.
C14 - THROTTLE POSITION SENSOR
C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR
C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR
C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR
C23 - TIPOVER SENSOR
C24 - IGNITION SIGNAL #1
C25 - IGNITION SIGNAL #2
C26 - IGNITION SIGNAL #3
C27 - IGNITION SIGNAL #4
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR
C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT
C31 - GEAR POSITION SENSOR
C32 - INJECTOR SIGNAL #1
C33 - INJECTOR SIGNAL #2
C34 - INJECTOR SIGNAL #3
C35 - INJECTOR SIGNAL #4
C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM
C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL
C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (1000 ONLY)
Podejżewam, że to nie koniec, aczkolwiek systematycznie będzie można dopisywać
-
- Posty: 161
- Rejestracja: 9 lip 2010, o 01:47
- Motocykl: Lyter K7
- Wymarzony motocykl: ....teraz to już niewiem
Re: Tryb serwisowy GSX-R
C49: elektromagnetyczny zawór PAIR kontrola # 2 (zawór PAIR # 2) - Poza E-03, 28, 33
C60: Cooling fan control system - Cooling fan relay C60: Wentylator chłodzący system kontroli - przekaźnik wentylatora chłodzącego
C61: PAIR control solenoid valve #1 (PAIR #1) C61: elektromagnetyczny zawór PAIR kontrola # 1 (PAIR # 1)
C64: Heated oxygen sensor #1 (HO2S #1) - For E-02, 19, 24 C64: Podgrzewany czujnik tlenu # 1 (HO2S # 1) - dla E-02, 19, 24
C60: Cooling fan control system - Cooling fan relay C60: Wentylator chłodzący system kontroli - przekaźnik wentylatora chłodzącego
C61: PAIR control solenoid valve #1 (PAIR #1) C61: elektromagnetyczny zawór PAIR kontrola # 1 (PAIR # 1)
C64: Heated oxygen sensor #1 (HO2S #1) - For E-02, 19, 24 C64: Podgrzewany czujnik tlenu # 1 (HO2S # 1) - dla E-02, 19, 24
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
witam koledzy nie wiecie gdzie dokladnie znajduje sie ten zawor drugi pobudzajacy przepustnice???tj blad c28?? mam nowe wtryski i przepustnice i mi to wlasnie swieci i nie wkreca sie na obroty..tam sa 2 male czujniki i jeden duzy przy przepustnicach??
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
Witam. Błąd c28 to jest błąd silniczka krokowego sterującego pracą drugiej przepustnicy. To co nazywasz tym dużym czujnikiem to to jest właśnie ten silniczek. Najlepiej sprawdzic jego działanie podnosząc sobie bak wymontowac air boks i włączyc zapłon nie zapalac tylko obserwowac jak się zachowują te przepustnice powinny się zamknąc a potem otworzyc 600 tak na 75% a w 750 i 1000 na 95% i tu już powinieneś miec lekki podgląd na sprawę co w trawie piszczy jak by co sprawdz sobie kable i połączenia morze tam się coś nie styka.Jak byś miał jeszcze jakieś pytania to pisz ale z tego co wiem to jak by ten silniczek był padnięty to osobno nie można go dokupic tylko wymiana z całymi obudowami wtrysków. Morze byc też winny komp sterujący ale jak piszesz że wymieniałeś wtryski i przepustnice to raczej tam powinien byc problem ale wszystko jest możliwe
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
kolego u mnie przepustnice sa zamkniete!!!dopiero jak wlacze zaplon to silniczek zaczyna drzec a one sie nie ruszaja w zdna strone!!piszesz ze powinny sie zamknac..a u mnie sa zamkniete wiec o co chodzi??kurde kazdy na allegro sprzedajke przep[ustnice bez tego silniczka...tojak dokupie teraz inny to co nie bedzie chodzilo??
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
Witam. Napisz najpierw jaki masz model i z którego roku to wtedy będzie można coś więcej powiedziec do tych nowszych sprzętów co silniczek jest na obudowie wtrysków podobno nie dokupisz w serwisie tego osobno a w tych pierwszych co jest na linkach to nie wiem. Ale tak czy inaczej coś jest nie skoro się nie ruszją
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
to jest k4 1000 2004,
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
I teraz wypinając wtyczkę sprawdz sobie czy nie ma przebicia zwarcia na kablach do każdego pina we wtyczce przykładasz miernik i do masy czyli uziemienia ma byc 1 nieskończonośc. potem jak jest ok zmierz sobie rezystancję na kablach różowy + z czarnym- i druga para +biało czarny z - zielonym ma byc ok 6.5 oma `a tak w ogóle czego wymieniałeś przepustnicę
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
Jeżeli wszystko będzie ok z tym serwem sprawdz sobie czy te styki dobrze się stykają nie są zabrudzone itp. przy komp. sterującym też sobie przejrzyj styki. Jak wszystko będzie ok może byc winny ECM . Dobrze jak byś miał na podmiankę rzeby tylko zobaczyc jak by co. A morze zle go jakoś zamontowałeś ale nie wiem czy jest morzliwośc wogule zle to zamontowac bo raczej nie powinno się tego silniczka odkręcac od obudowy, ale to już sam tam musisz sobie zobaczyc
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
no wlasnie od wypadku moto dostal po lewej stronie, dostal zbirnik i lewa gardziel..kupilem przepustnice ale bez krokowki wiec zalozylem swoja...teraz tak mysle ze skoro pokazuje blad 28 to i on musial ucierpiec tez...bo jak przepustnice w gardzieli zablokowalo..a no i zaczal glosno brzeczeczec i nie obraca nimi po wlaczeniu zaplonu tylko drzy..
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
To sprawdz go sobie tak jak ci napisałem to będziesz wszystko wiedział ale jak tak było to bardzo możliwe że on siedzi
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
tzn czy obraca nimi po przekreceniu zapl???
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
Sprawdz mu rezystancję tak jak ci napisałem ale wiesz tak sobie myślę że ten silniczek siedzi. On na 99% ma plastikowe trybiki i mogło je uszkodzic po zablokowaniu przepustnic ale to jest tylko teoria mojej skromnej osoby zawsze mogę się mylic bo nigdy takiego nie rozkręcałem
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2010, o 11:28
- Motocykl: byl 954 bedzie...??
Re: Tryb serwisowy GSX-R
sluchaj ale tak sobie mysle ze skoro on buczy to prad dostaje...ogolnmie tez przekonany jestem ze go szlak trafil jak je zablokowalo bo tam wlasnie sa tryby plastikowe...
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
- Motocykl: GSX-R 750
Re: Tryb serwisowy GSX-R
A więc remczasRR już chyba wiesz co trzeba z tym zrobic ale kable też możesz sobie po sprawdzac nie zaszkodzi