Re: Zamykanie opony
: 21 lis 2016, o 12:39
A co to przeciwskręt? Jakiś nowy rodzaj skręta?
Gixxer.pl - Największe w Polsce forum SUZUKI GSX-R 600 750 1000
https://gixxer.pl/
No chyba taaa. Taki zwykły skręt tylko przeciwnie paliszmennoc pisze:A co to przeciwskręt? Jakiś nowy rodzaj skręta?
mirekm71 pisze:No tak. Nie wiedzialem, ze tutaj sami VR jezdza i 93
Chodzilo mi tylko o to, zeby sie nie przejmowac "nie moca zamkniecia przedniej opony" bo to moze sie okazac malo istotne ale nie wiedzialem, ze koledzy z motogp tez maja takie problemy W takim razie przeciwskret, ogien i po kazdym okrazeniu zdjecie opony na fejsa
MaciejX na Poznaniu nawet nie bylem. Chodzi mi tylko o to co potwierdziles, ze zamknieta opona czy przytarte slidery nie sa wyznacznikiem zapier...a. Na kislu bylem trzy razy na szkoleniu i na trzecim dotknalem kolanem asfaltu jezdzac w polowie stawki w najwolniejszej grupie a kolega nie dotyka kolanem jezdzac w polowie stawki w najszybszej grupie (mamy 3 grupy). Lap timer na razie jeszcze dlugo nie bedzie mi potrzebny. Jeszcze duzo pracy przede mna a najbardziej nie umiem hamowac. Tzn sie bojeMaciejX pisze:mirekm71 pisze:No tak. Nie wiedzialem, ze tutaj sami VR jezdza i 93
Chodzilo mi tylko o to, zeby sie nie przejmowac "nie moca zamkniecia przedniej opony" bo to moze sie okazac malo istotne ale nie wiedzialem, ze koledzy z motogp tez maja takie problemy W takim razie przeciwskret, ogien i po kazdym okrazeniu zdjecie opony na fejsa
napisz jakie czasy robi kolega na poznaniu i jakie Ty robisz, ja osobiście też nie trę kolanami na drogach publicznych opony czasami przymykam, a mało kto z moich znajomych potrafi utrzymać moje tempo na winklach, na pierwszym wyjeździe na tor przycierałem kolanem bo chciałem taka prawda w niczym te kolano nie poprawiało mi czasu, jednak oponka tylna praktycznie zawsze zamknięta to nie jest duży wyczyn zamknąć tylną gumę, ale teraz po paru wyjazdach i jakimś tam progresie w jeździe i czasach to szczerze Ci powiem że ciężko by było przejechać całe okrążenie tym tempem i nie dotknąć ani razu kolanem asfaltu.
co do zamykania przednich opon to polecam zamknąć dunlopa d212 gp pro heheheh ta opona nie ma rantu jest pół okrągła i rant felgi jest szerszy niż opona więc prędzej przytrzesz ośką koła jak zamkniesz opone hehehe.
qubis pisze:Zle slychales Mrówy na tym szkoleniu
Chopaki a jak przucieram setami ja kisielinie to jade szybko czy wolno. Bo kolanami nie siegam a opony nie zamkniete tylko sety po malu mi sie kończą
Ps. Ci co mnie znaja to wiedzą ze kolano nie wchodzi w grę bo mam za krótkie nóżki
A no to umim takToMsOn pisze:andrzej ten przeciwskręt to jak skręcasz w lewo to wystawiasz prawe kolano
rozmowa tak naprawdę o niczym a to że niektórzy trą te kolana nawet na "prostej" to już inna sprawa
Taki zart z tym Power Commanderem. Ja sie ucze w motoskills.pl u Jarka Chomicza. Bylem 3 razy bo mnie kolega namowil a Jarek mial motocykle do wynajecia. gixa kupilem nie dawno.qubis pisze:Co to pc. No bylem tam ze 3 razy bardziej dla kolegów niż na jakieś tam sciagnie. Mówiłeś ze jakies szkolenia tam robiłes ?? U kogo?
Ty sie śmiej ale ja w 929 łatwiej przycierałem stopkami niż kolanem, wiem że w cbr sa nisko podnóżki ale żeby aż tak? a co najlepsze pierwszy raz przytarłem prawe kolano dopiero na trzecim wyjeździe na tor, lewe na pierwszym i oba podnóżki na pierwszym wyjeździe heheh nie wiem dziwna zależność, zawsze też myślałem że najpierw kolano potem podnóżki a w 929 wyszło mi inaczej a co lepsze teraz na gixie i oponie tylnej 200.55 nie przycieram stopkami prawie w ogóle a tylko kolanami a czas mam 17s lepszy od pierwszego wyjazdu na poznań hehehqubis pisze:Zle slychales Mrówy na tym szkoleniu
Chopaki a jak przucieram setami ja kisielinie to jade szybko czy wolno. Bo kolanami nie siegam a opony nie zamkniete tylko sety po malu mi sie kończą
Ps. Ci co mnie znaja to wiedzą ze kolano nie wchodzi w grę bo mam za krótkie nóżki