Międzygaz, przeciwskręt, wheelie, zamykanie opony itp.
-
piotrek7714
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 cze 2011, o 10:17
- Motocykl: gsxr 750 95r
- Imię: Piotr
- Skąd: ELW
Nieprzeczytany post
autor: piotrek7714 » 14 cze 2016, o 17:32
misioRR pisze:Tomaszu zamkniecie opony ma ogromne znaczenie ,jak nie najwazniejsze ,bo jak chcesz zawinac pod pizzerie z nie zamknieta opona???
ToMsOn pisze:Dla mnie to ona po prostu wygląda jakby nie była zamknięta do końca i tyle
Na torze może schodziłeś nieco niżej i było więcej ciasnych winkli a na drodze brakuje ci nieco więcej co jest ogólnie normalne.
Ja u siebie np przy rozmiarze 200/55 widzę że mam jeszcze zapas gdzie koledzy mają wszyscy pozamykane a ja ich jeszcze czasem
wyprzedzam po zewnętrznej
U mnie taki paseczek czasem jeszcze zostaje(zależy od trasy przejazdu) na parę mm ale czy to ma jakieś znaczenie
nie sądzę
Zaraz będą tematy jak wyszlifowac oponę fleksem żeby wyglądała na zamkniętą i tak samo ze sliderami ^^
-
515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Nieprzeczytany post
autor: 515Bartek » 14 cze 2016, o 18:04
Kenet pisze:W sumie racja, u mnie tak wyglądał przód niedomknięty.
mam taka sama oponke na rpzodzie i tez tak wyglada... nie wiem jak trzeba sie zlozyc zeby zamknac
-
tomoo
- Posty: 641
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 14:56
- Motocykl: K10 tysionc
- Imię: Tomek
- Skąd: sci/krk
Nieprzeczytany post
autor: tomoo » 14 cze 2016, o 19:11
515Bartek pisze:
mam taka sama oponke na rpzodzie i tez tak wyglada... nie wiem jak trzeba sie zlozyc zeby zamknac
przód bardzo ciężko domknąć, z ciekawości kiedyś patrzyłem na opony dobrych kierowników i nie domykali
-
kaczan
- Posty: 1000
- Rejestracja: 25 maja 2015, o 10:55
- Motocykl: 1000L2
- Imię: Przemek
- Skąd: Podlaskie
Nieprzeczytany post
autor: kaczan » 15 cze 2016, o 09:56
Tru. Cza zakladac zjezdzone jajowate potorowki ktore same sie wala w zakrety albo samemu zaczac zwieszac dupe i wystawiac kolana
Z zamknieciem przodu gorzej, ale tez da sie.
-
515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Nieprzeczytany post
autor: 515Bartek » 15 cze 2016, o 12:58
no akurat to zwieszanie dupy to kiepska wskazowka
raczej łokcia bo to on musi byc nizej i to sporo nizej niz dupa
-
MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Nieprzeczytany post
autor: MaciejX » 15 cze 2016, o 13:23
ja tez mialem pościerane podnóżki i slidery a przod był minimalnie nie domkniety jak u chlopakow wyżej, zobaczymy teraz na d212 ktora jest doslownie pół okrągla dużo węższa od np bt016
-
ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Nieprzeczytany post
autor: ToMsOn » 15 cze 2016, o 13:30
bt016 pro też nigdy nie udało mi się zamknąć z przodu ale już np na pp 2ct jak zabrałem moto koledze to nie było problemu przód i tył jednocześnie więc to też dużo zależy od samej opony.
-
Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Nieprzeczytany post
autor: Kenet » 15 cze 2016, o 18:59
Dokładnie ja na PP 2CT też zamykałem przód bez problemu, a na brydżu jak powyżej.
-
tomoo
- Posty: 641
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 14:56
- Motocykl: K10 tysionc
- Imię: Tomek
- Skąd: sci/krk
Nieprzeczytany post
autor: tomoo » 15 cze 2016, o 21:35
bo im lepsza opona to tym ciężko zamknąć, jak mówiłem te torowe to i bardzo ogarnięci ludzie nie domykają
-
dziurekk
- Posty: 744
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Rafał
- Skąd: .PL.
Nieprzeczytany post
autor: dziurekk » 15 cze 2016, o 22:37
Za dużego doświadczenia w temacie nie mam ale mi się wydaje że domykanie opon zależy nie od opony a od naszej pozycji i jak ustawiamy moto na winklu. Bo np starszej generacji ścig powinien iść niżej a motocyklista wyżej, a nowa generacja na odwrót, motocyklista łokciem ma zapie.... a moto idzie pod mniejszym katem. Jeżeli opona ma taki sam rozmiar to nie ma różnicy czy to Michelin, Bridge czy Inko.
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”
-
qubis
Nieprzeczytany post
autor: qubis » 16 cze 2016, o 06:38
A mi sie wydaje ze opony w ogóle nie da sie zamknąć
-
Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Nieprzeczytany post
autor: Ryniu » 16 cze 2016, o 07:22
qubis pisze:A mi sie wydaje ze opony w ogóle nie da sie zamknąć
Ja mam 4 zimowki zamknięte w garażu, więc chyba się da.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Kamool
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 18:33
- Motocykl: Sprzedana 600RR
- Imię: Kamil
- Skąd: Trzebinia
Nieprzeczytany post
autor: Kamool » 16 cze 2016, o 20:41
dziurekk pisze:Za dużego doświadczenia w temacie nie mam ale mi się wydaje że domykanie opon zależy nie od opony a od naszej pozycji i jak ustawiamy moto na winklu. Bo np starszej generacji ścig powinien iść niżej a motocyklista wyżej, a nowa generacja na odwrót, motocyklista łokciem ma zapie.... a moto idzie pod mniejszym katem. Jeżeli opona ma taki sam rozmiar to nie ma różnicy czy to Michelin, Bridge czy Inko.
Opona będzie miała taki sam rozmiar ale profil inny. Chodzi o kształt samej opony - opona w kształcie u będzie się zachowywała zupełnie inaczej niż taka o kształcie v.
-
dziurekk
- Posty: 744
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Rafał
- Skąd: .PL.
Nieprzeczytany post
autor: dziurekk » 16 cze 2016, o 22:40
Kamool pisze:dziurekk pisze:Za dużego doświadczenia w temacie nie mam ale mi się wydaje że domykanie opon zależy nie od opony a od naszej pozycji i jak ustawiamy moto na winklu. Bo np starszej generacji ścig powinien iść niżej a motocyklista wyżej, a nowa generacja na odwrót, motocyklista łokciem ma zapie.... a moto idzie pod mniejszym katem. Jeżeli opona ma taki sam rozmiar to nie ma różnicy czy to Michelin, Bridge czy Inko.
Opona będzie miała taki sam rozmiar ale profil inny. Chodzi o kształt samej opony - opona w kształcie u będzie się zachowywała zupełnie inaczej niż taka o kształcie v.
pisząc rozmiar chodziło mi o identyczną oponę różnych marek, mając na uwadze też kształt
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”
-
TomCiu
- Posty: 351
- Rejestracja: 30 kwie 2012, o 10:52
- Motocykl: GSX-R 750 K7
- Wymarzony motocykl: BMW S 1000 RR
- Imię: Tomek
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Puławy/Warszawa
Nieprzeczytany post
autor: TomCiu » 17 cze 2016, o 14:42
Ryniu pisze:qubis pisze:A mi sie wydaje ze opony w ogóle nie da sie zamknąć
Ja mam 4 zimowki zamknięte w garażu, więc chyba się da.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rozbawiłeś mnie tym tekstem:)