Womet-Tech to gówno!

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 31 maja 2015, o 21:30

Sytuacja przydarzyła mi się wczoraj na torze, odpadł na prostej gdzie bujałem się do 230, dobrze że nikt nim nie dostał. I nie tylko ja jestem przykładem że one łamią się same z siebie bo u znajomego podczas normalnej jazdy też odpadł i kolega prawie dostał, na innym forum też ktoś pisał że mu się złamał. Jak rok temu pytałem pana z Wometa na motobazarze co z tymi łamiącymi crashami to wypierał się że nic takiego nie było, jak powiedziałem że znajomy pisał i zdjęcia wysyłał a potem daliście mu śrubę nową to trochę go zamurowało. Teraz będę się jebał żeby tą pozostałą część wyciągnąć z bloku. Myślałem że to dobra firma ale patrząc na te crashe i na klamki które wyglądają jak chinole z nadrukowanym napisem to u mnie dużo ta firma traci. Śruby oczywiście dokręcałem kluczem dynamometrycznym bo oni zawsze tłumaczą że to przez to że za mocno ludzie dokręcają.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pablogixer34
Posty: 914
Rejestracja: 6 maja 2014, o 23:22
Motocykl: ZX 10 R Śnieżynka...
Wymarzony motocykl: Nowy
Imię: Paweł
Skąd: Koniec Świata

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: pablogixer34 » 31 maja 2015, o 21:31

matix, dla mnie tylko ligh tech i taki komplet teraz będę zakładał

Awatar użytkownika
Starscream
Posty: 538
Rejestracja: 8 gru 2014, o 17:33
Motocykl: k6 1LITR
Wymarzony motocykl: BIAŁO CZERWONY
Imię: Konrad
Skąd: ŻAGAŃ FZG

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: Starscream » 31 maja 2015, o 21:33

hahhaah a tu człowiek płaci i lipa

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 31 maja 2015, o 21:38

Crashpad ma mieć śrubę nie za twardą żeby w razie szlifa jak zawadzi crash o coś to ma śruba się złamać żeby nie pogiąć ramy, ale bez przesady żeby samo z siebie się łamało

Awatar użytkownika
nico
Posty: 456
Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
Wymarzony motocykl: w posiadaniu
Imię: Radek
Skąd: Mykanów/Częstochowa
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: nico » 31 maja 2015, o 21:48

ja mam z RDmoto i trzymają się solidnie ramy i raczej nie wykrzywia się w trakcie ślizgu. Koszt 550zl ;)
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary

Awatar użytkownika
Pawlus
Posty: 1124
Rejestracja: 27 lip 2013, o 22:55
Motocykl: był:600 K3 jest:amelinium
Wymarzony motocykl: GSX-R / TL / GSX-RR
Imię: Mateusz
Skąd: DOA

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: Pawlus » 31 maja 2015, o 22:30

Dokładnie jak matix mówi, śruba nie ma być za twarda. 8.8 są OK. Ta Twoja śruba jakaś trefna musiała być, albo za mocno dokręcona (w sensie, że ten moment nie jest jednak OK) i materiał nie wytrzymał od drgań (tylko wtedy musiał być jakiś gówniany raczej)? Nie mniej śruba nieodpowiednia do tego zastosowania. Jak widać nie zawsze wszystko co "topowe" to dobre :mrgreen: Albo po prostu crash się przestraszył tej prędkości i postanowił się w razie czego wcześniej ewakuować, na wypadek gdyby miał być szlif :D
GS 500E '95 ---> GSXR 600 K3 ---> Nic
Obrazek Moje moto
---
GR

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 19 cze 2015, o 06:30

tak patrzę na te foto i wygląda na ukręcony ;)
śruba choćby gówniana sama z siebie nie puści w ten sposób.
mam takie crashe u siebie, puki co zaliczyły raz asfalt jak moja "lepsza połówka" rozmarzyła się siedząc na moto za sterem jak dałem jej troszkę pojeździć ;)
ostatnio koleś zaliczył szlifa na torze i nawet ryski na mato nie było jedynie ułamał końcówkę dźwigni begów. dodam że to były wyścigi klasy "pretendent" a kolo cisnął jako drugi
aż żałuje że zapomniałem zapytać go jakiej firmy bo żadnych oznaczeń nie miały a dupę uratowały ;)
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
matix19
Posty: 1034
Rejestracja: 1 cze 2010, o 09:08
Motocykl: ZX10R 3gen
Wymarzony motocykl: RSV4
Imię: Mateusz
Skąd: Ostrołęka

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: matix19 » 19 cze 2015, o 15:55

No jak ukręcona jak z odpowiednią siłą dokręcana, womet bada sprawę, póki co dostałem nowy kompletny crashpad

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 19 cze 2015, o 17:49

może i moment właściwy, ale śruba która została dana miała wadę fabryczną, przez co podczas dokręcania została naderwana i z czasem odpadła ;)
O to mi chodzi, bo sama z siebie nie ma szansy tak pęknąć
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
kwas
Posty: 1034
Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: kwas » 19 cze 2015, o 17:53

Panowie żadne crash pady, chyba ze od akuma bo sa solidne,ale jak ktos ma wiecej kasy to proponuje coś takiego jak na foto które robi mój kolega :

ps. to lakierowanie w całości to tez jego praca ;)



Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek

Awatar użytkownika
dziurekk
Posty: 744
Rejestracja: 11 lis 2014, o 18:03
Motocykl: GSXR 600 K4
Imię: Rafał
Skąd: .PL.

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: dziurekk » 19 cze 2015, o 18:09

ta klatka jest dobra puki nie złapie nierówności, bo jak zahaczy to już nie będzie co ratować tak wybije moto
„Nie można pomóc wszystkim, ale każdy może pomóc komuś.”

Awatar użytkownika
kwas
Posty: 1034
Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
Motocykl: Yamaha MT-09
Imię: Michał
Skąd: RTA

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: kwas » 19 cze 2015, o 19:15

dziurekk pisze:ta klatka jest dobra puki nie złapie nierówności, bo jak zahaczy to już nie będzie co ratować tak wybije moto

to samo tyczy sie crasha który ma podpracie w jednym miejscu, moze rozpierdolic nowe ci ucho ramy i widzialem juz nie raz takie motocykle, przy dobrym szlifie i pechu nic ci nie pomoze. Osobiscie wolabym taka klatke niz tego pada który pokazal matrix
ObrazekObrazekObrazek
Yamaha YZF R6 RJ05 -----> Suzuki GSX- k8 750------> Yamaha MT09

Obrazek

Akum
Posty: 1228
Rejestracja: 24 wrz 2012, o 23:29
Motocykl: 1000 L1

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: Akum » 19 cze 2015, o 21:52

Na czym ta klatka ma podparcie z prawej strony?? jest tylko przytknieta do ramy?? Ja tez robie takie rzeczy ale zawsze robilem na szpile przelotowa przez cala rame tam przy nodze mocowanie.

Awatar użytkownika
515Bartek
Posty: 1082
Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
Motocykl: k6 750
Imię: Bartek
Skąd: Radom

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: 515Bartek » 19 cze 2015, o 23:23

a ja uwazam ze nie ma co rpzesadzac az z klatkami.... ja crasha Akuma sprawdzilem na torze i jedynie crash sie delikatnie przytarl i delikatnie wydech. poza tym nic. nawet crash sie nie wygial ani nic.

takze do delikatnych szlifow w zupelnosci wystarcza a w razie konrketnej gleby to nawet klatka nie pomoze.
Obrazek

Akum
Posty: 1228
Rejestracja: 24 wrz 2012, o 23:29
Motocykl: 1000 L1

Re: Womet-Tech to gówno!

Nieprzeczytany post autor: Akum » 19 cze 2015, o 23:44

515Bartek pisze:a ja uwazam ze nie ma co rpzesadzac az z klatkami.... ja crasha Akuma sprawdzilem na torze i jedynie crash sie delikatnie przytarl i delikatnie wydech. poza tym nic. nawet crash sie nie wygial ani nic.

takze do delikatnych szlifow w zupelnosci wystarcza a w razie konrketnej gleby to nawet klatka nie pomoze.
Bo masz crashe porzadnej firmy :twisted: :twisted: :twisted: 8-) 8-)

ODPOWIEDZ