Strona 1 z 1

Sportowe FILTRY powietrza

: 7 lut 2012, o 15:01
autor: jacagrzechotnik
Witam.
Co sądzicie o sportowych filtrach powietrza albo oleju ?
Miał ktoś do czynienia z K&N albo innym ?

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 7 lut 2012, o 16:39
autor: FederPoland
Filtr powietrza powoduje większe spalanie. Ogólnie rzeczy przydatne ale do jazdy na torze lub mocniejszego traktowania moto. Jeżeli ktoś po prostu jeździ i patrzy też na ekonomię tej jazdy to rzeczy zupełnie zbędne...

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 12 lut 2012, o 20:18
autor: bartol44
dokładnie jeśli nie zamierzasz moto katowac to nie ma sensu pakować kasy w coś co i tak nie odczujesz po za tym np włożenie samego filtra nic nie daje poza pogorszeniem osiagów, tak samo sie ma sprawa ze tłumikami, i innymi tuningami jeśli nie robisz czegoś porządnie czyli doloty wyloty markowe i mape silnika to nie ma sie co brac za poprawe fabryki

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 12 lut 2012, o 21:02
autor: Puyol187
A wszyscy wiemy ze "poprawianie fabryki" jest bardzo a czasem bardzo bardzo kosztowne :D

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 12 lut 2012, o 23:55
autor: martinez3433
I teraz ja mam też dylemat chciałem dać na nowy sezon filtr pow.,oleju z K&N no i namieszaliście mi w głowie :(
Proszę o wypowiedz naprawde ludzi co się znają (mechanik) ,czy to naprawde coś daje????

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 13 lut 2012, o 09:31
autor: FederPoland
no to mechanik Ci powie bo reszta użytkowników forum swoją wiedzę opiera na pudelek.pl hahaha

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 13 lut 2012, o 09:46
autor: Puyol187
Miałem filtr powietrza w poprzednim moto (Yamaha FZR 1000) i różnicy nie odczułem, dopiero różnica była po założeniu zestawu DynoJet do gaźnika, no ale spalanie z oryginalnej wersji około 10-11l /100km wzrosło do 14-15l/100km przy ostrej jeździe, no ale stara gaźnikowa FZR to był smok na paliwo ;)

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 13 lut 2012, o 22:44
autor: DAVIDK7
z przerobieniem moto jest tak że przerabiasz cały komplet albo nic aby osiągnąć efekt i tak:

1 sportowy tłumik przelotowy najlepiej z kolektorami - powoduje szybsze wypchnięcie spalin na zewnątrz

2 sportowe dysze dynojety - moto dostanie więcej paliwa czyli więcej mocy

3 sportowy filtr powietrza KN - moto dostaje więcej powietrza bo potrzebuje mieszanki paliwa i powietrza

te trzy rzeczy dają super efekt naprawde odczuwalny. Nie wierzysz to wyjmij filtr powietrza zostaw go w domu i się przejedz mocy będzie więcej.

ja miałem w cbr 600 yoshimura+dynojet+KN ale przeróbka robiona we francji, z zewnątrz cbr oryginał ale w środku diabeł:)

PS jak przerabiacie dysze to nie polecam bo są stage1 stage2 stage3 takie etapy gdzie wybierasz jeden i go kupujesz pozniej połozenie i dopasowanie stopni dysz, nie polecam bo czasem po załozeniu moto nierówno chodzi albo przy dodaniu gazu się zadławi chyba że ktoś naprawde sie na tym zna.

Ogólnie oryginał to oryginał POZDROO

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 22 lut 2012, o 00:16
autor: KrzysiekD92
W spalaniu nie odczułem różnicy a mam filtr powietrza BMC a jest to ekonomiczne rozwiązanie ponieważ kupujesz czyściwo i olej do filtra i jeździsz do końca na jednym ;)

Re: Sportowe FILTRY powietrza

: 13 mar 2012, o 21:43
autor: Rudisz
Głupoty gadacie z tym spalaniem.
Jeśli zmieniasz więcej rzeczy w moto czyli tak jak pisze David to filtr sportowy ma sens, jezeli zamierzasz latac na moto pare sezonow i nie chcesz co sezon zmieniac filtra to spoko mozesz tak zrobic ale jezeli zmieniasz filtr powietrza na sportowy tylko dlatego zeby byl sportowy to lepiej sobie odpusc i zainwestuj w cos lepszego.