GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 00:39
- Motocykl: GSXR
- Wymarzony motocykl: GSXR
- Imię: PAWEL
- Skąd: Ostrówek
GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Cześć, w końcu oficjalnie jestem posiadaczem GSX-R 600 K5 z roku 2005.
Moto widać, że po przejściach (zarysowania plastików itp), ale wszystko proste, bez żadnych wycieków. GSX-R odpalił po kilku miesiącach bez żadnego "ale".
Jeśli chodzi o rzeczy, które muszę wykonać pilnie:
- wrzucić nowe opony. (zaraz zamawiam BT016)
- sprawdzenie tylnej felgi (hamownia pokazała małe bicie, ale obstawiam że jest to spowodowane przez zajechane opony)
Rzeczy, które zrobi się w najbliższym czasie, ale nie są tak pilne:
- wymiana uszczelniaczy lagów (jeszcze są w porządku, ale powoli trzeba się nastawić na wymianę);
- wymianę crashpadów - co prawda są w porządku, jednak estetycznie już nie tak dobrze;
Na chwilę obecną chyba tyle. W najbliższym czasie wrzucę wynik z hamowni, pokazało że moto ma 90 kW - także silnik jest git.
Poniżej fotki jeszcze z przed zakupu (nie mogę wrzucić zdjęć ;/):
https://zapodaj.net/6d7ed77b58333.jpg.html
https://zapodaj.net/560fd6761b7d7.jpg.html
https://zapodaj.net/fd562d4c0fbdb.jpg.html
https://zapodaj.net/62c1dcf5630dc.jpg.html
https://zapodaj.net/495dc6d76ad62.jpg.html
Moto widać, że po przejściach (zarysowania plastików itp), ale wszystko proste, bez żadnych wycieków. GSX-R odpalił po kilku miesiącach bez żadnego "ale".
Jeśli chodzi o rzeczy, które muszę wykonać pilnie:
- wrzucić nowe opony. (zaraz zamawiam BT016)
- sprawdzenie tylnej felgi (hamownia pokazała małe bicie, ale obstawiam że jest to spowodowane przez zajechane opony)
Rzeczy, które zrobi się w najbliższym czasie, ale nie są tak pilne:
- wymiana uszczelniaczy lagów (jeszcze są w porządku, ale powoli trzeba się nastawić na wymianę);
- wymianę crashpadów - co prawda są w porządku, jednak estetycznie już nie tak dobrze;
Na chwilę obecną chyba tyle. W najbliższym czasie wrzucę wynik z hamowni, pokazało że moto ma 90 kW - także silnik jest git.
Poniżej fotki jeszcze z przed zakupu (nie mogę wrzucić zdjęć ;/):
https://zapodaj.net/6d7ed77b58333.jpg.html
https://zapodaj.net/560fd6761b7d7.jpg.html
https://zapodaj.net/fd562d4c0fbdb.jpg.html
https://zapodaj.net/62c1dcf5630dc.jpg.html
https://zapodaj.net/495dc6d76ad62.jpg.html
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
moto fajne doprowadzisz do stanu i będziesz się cieszył jazdą,a co do opon to polecam bt016 pro bo te bez pro to niewypał.
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
zawsze podobalo mi sie to malowanie wygląda obłędnie
gratulacje i dbaj o maszynke
gratulacje i dbaj o maszynke
- sebool81
- Nowy
- Posty: 35
- Rejestracja: 9 sie 2016, o 19:59
- Motocykl: GSX-R 600 K5
- Imię: Sebastian
- Skąd: Chorzów
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Spoko a wybrales juz uszczelniacze do lag? Tez mam ten problem
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Jaki to problem. Orginalne , ariete, allbalssebool81 pisze:Spoko a wybrales juz uszczelniacze do lag? Tez mam ten problem
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 00:39
- Motocykl: GSXR
- Wymarzony motocykl: GSXR
- Imię: PAWEL
- Skąd: Ostrówek
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Tak z czystej ciekawości: które lepsze? Mam dostęp do jednych i drugich.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 00:39
- Motocykl: GSXR
- Wymarzony motocykl: GSXR
- Imię: PAWEL
- Skąd: Ostrówek
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Moto już na nowych gumach: BT016 PRO. Okazało się, że bicie koła to nie wina felgi, a zajechanej tylnej opony.
Potrzebuję porady: chcę wymienić klamki (sprzęgła i hamulca) - na czarne lub jakiegoś innego koloru, standardowe są średnie - ktoś coś poleca?
Już no nowych oponach.
Zakupiłem sobie zestaw ciuchów (u mnie ;> ), kask wybrałem HJC, potem wrzucę jaki model:
Rękawice motocyklowe HELD EVO-THRUX 2221
http://motorsportstore.pl/product-pol-4 ... -2221.html
Buty motocyklowe sportowe SIDI MAG 1 czarne
http://motorsportstore.pl/product-pol-4 ... zarne.html
Potrzebuję porady: chcę wymienić klamki (sprzęgła i hamulca) - na czarne lub jakiegoś innego koloru, standardowe są średnie - ktoś coś poleca?
Już no nowych oponach.
Zakupiłem sobie zestaw ciuchów (u mnie ;> ), kask wybrałem HJC, potem wrzucę jaki model:
Rękawice motocyklowe HELD EVO-THRUX 2221
http://motorsportstore.pl/product-pol-4 ... -2221.html
Buty motocyklowe sportowe SIDI MAG 1 czarne
http://motorsportstore.pl/product-pol-4 ... zarne.html
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Albo chińskie klamki albo wome techy albo wahoo Racing. Chińske tanie te drugie w granicach. 340 zł za komplet. Co do uczelniaczy weź NOK
- jarosikp
- Posty: 303
- Rejestracja: 28 wrz 2016, o 20:11
- Motocykl: GSX-R 1000 K6
- Wymarzony motocykl: Nowy
- Imię: Piotr
- Skąd: Zgierz
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Buty kozak, aż szkoda zakładać, można na nie tylko patrzeć
Mój Gixxer:
http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=12227
http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=12227
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 00:39
- Motocykl: GSXR
- Wymarzony motocykl: GSXR
- Imię: PAWEL
- Skąd: Ostrówek
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
Łee tam, ciężko było dobrać rozmiar - wahałem się pomiędzy 44/45 - jednak na końcu zostało przy 46 (włosi i ich małe stópki).
Muszę się też pochwalić kaskiem. Jeżeli ktoś ma wątpliwości czy wybrać SHOEI NEOTEC czy właśnie HJC R-PHA 11 - niech wybierze ten, który bardziej mu się podoba i leży lepiej na głowie - praktycznie to samo. Do kupna HJC zachęciła mnie czarna szybka - przy białym kasku wygląda kozacko. Dodatkowo pinlock, przez co nie musimy się martwić o parowanie.
Miałem okazję wczoraj przelecieć 20 km w kasku i muszę powiedzieć jak na pierwsze doświadczenie - kasku prawie wcale nie czuć, wszystkie wloty zamknięte, przez co było ciepło.
Kask motocyklowy integralny 2017 HJC R-PHA-11
http://motorsportstore.pl/product-pol-5 ... HA-11.html
Muszę się też pochwalić kaskiem. Jeżeli ktoś ma wątpliwości czy wybrać SHOEI NEOTEC czy właśnie HJC R-PHA 11 - niech wybierze ten, który bardziej mu się podoba i leży lepiej na głowie - praktycznie to samo. Do kupna HJC zachęciła mnie czarna szybka - przy białym kasku wygląda kozacko. Dodatkowo pinlock, przez co nie musimy się martwić o parowanie.
Miałem okazję wczoraj przelecieć 20 km w kasku i muszę powiedzieć jak na pierwsze doświadczenie - kasku prawie wcale nie czuć, wszystkie wloty zamknięte, przez co było ciepło.
Kask motocyklowy integralny 2017 HJC R-PHA-11
http://motorsportstore.pl/product-pol-5 ... HA-11.html
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 4 lut 2017, o 00:39
- Motocykl: GSXR
- Wymarzony motocykl: GSXR
- Imię: PAWEL
- Skąd: Ostrówek
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
W ostatni weekend trochę nakręciłem, inwestuje w aparat, żeby uwieczniać chwile
zakupiłem i wypróbowałem zestaw MOTUL'a CARE:
- pasta do rąk (nie sprawdzałem)
- smar do łańcucha (robi robotę, wszystko proste i od razu widać ile jeszcze go potrzeba)
- spray do czyszczenia motocykla (działa super - odeszły nawet większe plamy)
- spray do kasku (świetnie się spisuje przy szybkach itp).
co jeszcze zrobione jak do tej pory:
- wymieniony olej na MOTUL'a 5300,
- zarzucony komplet nowych opon BRIDGESTONE BT016 PRO (nie mam porównania, bo jest to pierwsze moto - ale póki co nie mogę narzekać. Jednego dnia chciałem sprawdzić jak moto zachowuje się na mokrej nawierzchni i miałem wrażenie, że na dołkach i mokrej drodze tylnie koło lekko ucieka).
na chwilę obecną w planach jest:
- zamontowanie końcówek kierownicy (ciężarki) [WOMET-TECH]
- zamontowanie rolek wahacza [WOMET-TECH]
- zmiana crashpadów [WOMET-TECH]
- wymiana klamek [WOMET-TECH]
- wymiana lagów (lekko popękane, ale nie przeciekają więc póki co odkładam temat - nie ma co się czepiać).
- na przyszły sezon chcę zainwestować w nowe oklejenie felg - interesuje mnie coś takiego [może ktoś ma i pokaże jak to wygląda na kołach]:
Moto póki co śmiga bez zarzutu, nie będę ukrywać, że nie zamierzam na nim oszczędzać tak samo jak i na ciuchach [kurtka RST odesłana na reklamację, jeden ze szwów zaczął się delikatnie psuć - aktualnie czekam na nową]
Bezpieczeństwo jest najważniejsze, a moto wizualnie jest dla mnie świetne, więc chcę aby służyło mi jak najdłużej.
zakupiłem i wypróbowałem zestaw MOTUL'a CARE:
- pasta do rąk (nie sprawdzałem)
- smar do łańcucha (robi robotę, wszystko proste i od razu widać ile jeszcze go potrzeba)
- spray do czyszczenia motocykla (działa super - odeszły nawet większe plamy)
- spray do kasku (świetnie się spisuje przy szybkach itp).
co jeszcze zrobione jak do tej pory:
- wymieniony olej na MOTUL'a 5300,
- zarzucony komplet nowych opon BRIDGESTONE BT016 PRO (nie mam porównania, bo jest to pierwsze moto - ale póki co nie mogę narzekać. Jednego dnia chciałem sprawdzić jak moto zachowuje się na mokrej nawierzchni i miałem wrażenie, że na dołkach i mokrej drodze tylnie koło lekko ucieka).
na chwilę obecną w planach jest:
- zamontowanie końcówek kierownicy (ciężarki) [WOMET-TECH]
- zamontowanie rolek wahacza [WOMET-TECH]
- zmiana crashpadów [WOMET-TECH]
- wymiana klamek [WOMET-TECH]
- wymiana lagów (lekko popękane, ale nie przeciekają więc póki co odkładam temat - nie ma co się czepiać).
- na przyszły sezon chcę zainwestować w nowe oklejenie felg - interesuje mnie coś takiego [może ktoś ma i pokaże jak to wygląda na kołach]:
Moto póki co śmiga bez zarzutu, nie będę ukrywać, że nie zamierzam na nim oszczędzać tak samo jak i na ciuchach [kurtka RST odesłana na reklamację, jeden ze szwów zaczął się delikatnie psuć - aktualnie czekam na nową]
Bezpieczeństwo jest najważniejsze, a moto wizualnie jest dla mnie świetne, więc chcę aby służyło mi jak najdłużej.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSX-R 600 K5 - Lubelskie
k4 )) PREDATOR