Gsxr 750 k6 515Bartek
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Gsxr 750 k6 515Bartek
Moto kupione juz ponad tydzien temu ale teraz dopiero sie chwale bo trzeba bylo je troche ogarnac dwa dni moto u mnie i stracil calkowicie moc i zaczal brzydko chodzic..... kumpel ktory grzebie przy moto rozebral i ktos zalozyl filtr sportowy kn i go nie smarowal..... zaczelo go rozrywac poszlo w przepustnice i je zablokowalo i silniczek przepustnic tez. po przeczyszczeniu silniczek ruszyl ale nie jestem pewny czy chodzi przez ta akcje poprawnie. kumpel mowi ze tak. ale chyba go oddam do sprawdzenia moze go gdzeis tam przypalilo. teraz zalozony jest normalny filtr hilfo. dodatkowo wyswietlilo blad c46 ale przesmarowanie linek zalatwilo sprawe exup chodzi jak powinien.
co do samego silnika jest w dobrej kondycji ladnie sobie chodzi na kazdym garze po 13,2 i 13,3 cisnienia. wiec chyba cos z niego bedzie
ogolnie to jest po przygodach wiadomo widac golym okiem ale ladnie sie prowadzi rama zawieszenie tak jak powinno byc. ogolnie schludnie wyglada padaka jakas to nie jest po przesiadce z k1 roznica jest ogromna..... silnik skrzynia zawieszenie zupelnie co innego.... pozycja bardzo wygodna.
co trzeba zrobic.... na dniach zalewam nowy olej. w pozniejszym czasie koniecznie musi wpasc jakis komplecik oponek mysle nad bt016 i pewnie przy tym zostane. wizualnie sprzeta nie bede ruszal na pewno bede smigal na tor wiec nie ma sensu. bede chcial zalozyc oplocik czerwony na przod i tyl i z przodu klocki trzeba juz zmienic. narazie tyle reszte prac nad nim na pewno bede aktualizowal
poprzedniemu wlascicielowi padl regulator oryginalny, zalozyl od k8 i jest przeniesiony z boku. mam nadzieje ze bedzie juz to hulalo poprawnie.
a i jeszcze jedno pytanko.... na jakiej zasadzie dokladnie dziala ksenon ? jakos on sie nagrzewa czy cos ? bo u mnie czasem sie zdarza ze kilka minut po odpaleniu zarowka zgasnie.... jak troche pochodzi i jest ciepla juz nie gasnie w ogole. zarowka moze do zmiany sie szykuje ?
zdjecia robione telefonem wiec naklejka wyszla co najmniej dziwnie.... boczki nie wygladaja na ruszane wiec pewnie zostaly wymienione na nowe.
co do samego silnika jest w dobrej kondycji ladnie sobie chodzi na kazdym garze po 13,2 i 13,3 cisnienia. wiec chyba cos z niego bedzie
ogolnie to jest po przygodach wiadomo widac golym okiem ale ladnie sie prowadzi rama zawieszenie tak jak powinno byc. ogolnie schludnie wyglada padaka jakas to nie jest po przesiadce z k1 roznica jest ogromna..... silnik skrzynia zawieszenie zupelnie co innego.... pozycja bardzo wygodna.
co trzeba zrobic.... na dniach zalewam nowy olej. w pozniejszym czasie koniecznie musi wpasc jakis komplecik oponek mysle nad bt016 i pewnie przy tym zostane. wizualnie sprzeta nie bede ruszal na pewno bede smigal na tor wiec nie ma sensu. bede chcial zalozyc oplocik czerwony na przod i tyl i z przodu klocki trzeba juz zmienic. narazie tyle reszte prac nad nim na pewno bede aktualizowal
poprzedniemu wlascicielowi padl regulator oryginalny, zalozyl od k8 i jest przeniesiony z boku. mam nadzieje ze bedzie juz to hulalo poprawnie.
a i jeszcze jedno pytanko.... na jakiej zasadzie dokladnie dziala ksenon ? jakos on sie nagrzewa czy cos ? bo u mnie czasem sie zdarza ze kilka minut po odpaleniu zarowka zgasnie.... jak troche pochodzi i jest ciepla juz nie gasnie w ogole. zarowka moze do zmiany sie szykuje ?
zdjecia robione telefonem wiec naklejka wyszla co najmniej dziwnie.... boczki nie wygladaja na ruszane wiec pewnie zostaly wymienione na nowe.
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
Xenon nie powinien ci gasnać. Zarnik sie rozgrzewa jak jest zimny i robi sie jasniejszy to wszystko. Ale zeby gasł to cos jest nie halo
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
no to posprawdzam styki moze cos gdzie sie poluzowalo. najwyzej wywale go i wroce do oryginalu ale wyglada fajnie....
- droi8d
- Posty: 286
- Rejestracja: 27 wrz 2013, o 14:17
- Motocykl: 1000 K8
- Wymarzony motocykl: HP4
- Imię: Damian
- Skąd: Wawa
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
Fajna maszynka. Wygląda tak jak powinna !
Uprzedzając resztę, sam to napiszę - WYMIEŃ WYDECH !
Uprzedzając resztę, sam to napiszę - WYMIEŃ WYDECH !
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
bede sledzil alledrogo moze cos sie trafi z uzywek
- nico
- Posty: 456
- Rejestracja: 27 sty 2013, o 09:51
- Motocykl: 1000 L0 25th anniversary
- Wymarzony motocykl: w posiadaniu
- Imię: Radek
- Skąd: Mykanów/Częstochowa
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
fajny czarnuch tłumik out życzę bezawaryjności i przyczepności
chiński skuter ---> aprilia rs 50 ---> gixx 600 k7 ---> gixx 600 k8 ---> gixx 1000 L0 25th anniversary
-
- Posty: 641
- Rejestracja: 4 maja 2014, o 14:56
- Motocykl: K10 tysionc
- Imię: Tomek
- Skąd: sci/krk
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
fajny, gratuluję zakupu choc wolałbym na tor wybrałbym 600
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
Fajny! Przetwornica raczej do wymiany, a nie żarówka.
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
No proszę czyli jeszcze przed zimą sobie cosik nowego znalazłeś Nie jest z nim aż tak źle jak piszesz więc nie przesadzaj
i też myślę że wina raczej leży po stronie przetwornicy.
Pozdro Bartek i gratki
i też myślę że wina raczej leży po stronie przetwornicy.
Pozdro Bartek i gratki
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
a bo jakos tak pusto w garazu i smutno bylo bez moto czlowiek sie przyzwyczail ze cos stoi
poza tym wlasnie chcialem przed zima jeszcze znalezc i w zime sobie dlubac i ogarniac co trzeba
poza tym wlasnie chcialem przed zima jeszcze znalezc i w zime sobie dlubac i ogarniac co trzeba
-
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 21:05
- Motocykl: r6 rj11
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Artur
- Skąd: Opole
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
jak gumy to bt016 PRO, bez pro to smietnik.
wydech wiaodmo, oplot z przodu jest przeciez, xneon jest fajny ale tylk odla ciebie, chcialem montowac u siebie, znajomy ma i jak sie przed nim jezdzie to nic tylko leb ukrecic i jak na tor to klame hebla sobie zmien, bo ta seryjna to takie troche nieporozumienie
wydech wiaodmo, oplot z przodu jest przeciez, xneon jest fajny ale tylk odla ciebie, chcialem montowac u siebie, znajomy ma i jak sie przed nim jezdzie to nic tylko leb ukrecic i jak na tor to klame hebla sobie zmien, bo ta seryjna to takie troche nieporozumienie
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
fajny czarnuch gratuluje zakupu, ale z tym filtrem to niezłe jaja jak mozna bylo tyle czasu jeździc nie wiem nie zaglądać nie smarować nie dotykać tak żeby zaczał się rozpadać szok po prostu,a czy dziala to prosto sprawdzić zdejmij airboxa przekręć kluczyk czy tam wejdź w samodiagnostyke silniczek od STVA powinien się otworzyć i zamknąć jeśli ta procedure wykona poprawnie to jest wszystko ok i nie masz co dalej szukać bo będzie dobrze, co do oponek i torowanka to nie wiem na jakim poziomie latasz ale bt016 bedzie fajna na drogę i początek przygody z torowaniem jak ostrzej zaginasz czaso przestrzeń warto pomyśleć o czymś lepszym. jednak cena tych opon do tego co oferują na ostrą jazdę po drogach publicznych jest niezwykle dobra a co do tłumika to moim zdaniem w k6 600/750 jest jeden z najfajniejszych oryginalnych tłumików jakie w życiu widziałem w motocyklach i sam jeśli nie znalazłbym jakiejś fajnej akcesoryjnej końcówki w normalnej cenie oddałbym fabryczny tłumik do przerobienia na ciut głosniejszy basowy i latał bo wygląda i tak bardzo fajnie. Pzdr
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 23 gru 2014, o 12:16
- Motocykl: L0
- Imię: Grzesiek
- Skąd: R-m
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
Mam Scorpiona Tagma na sprzedaż z końcówką karbonową. Miałem go w 750 tylko L0. Mam też decat. Jak zainteresowany to priv.
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
podejdzie bez zadnych przerobek ? podeslij fotki wydeszku i jak na moto lezal tez fajnie by bylo
- 515Bartek
- Posty: 1082
- Rejestracja: 23 kwie 2015, o 00:29
- Motocykl: k6 750
- Imię: Bartek
- Skąd: Radom
Re: Gsxr 750 k6 515Bartek
MaciejX pisze:fajny czarnuch gratuluje zakupu, ale z tym filtrem to niezłe jaja jak mozna bylo tyle czasu jeździc nie wiem nie zaglądać nie smarować nie dotykać tak żeby zaczał się rozpadać szok po prostu,a czy dziala to prosto sprawdzić zdejmij airboxa przekręć kluczyk czy tam wejdź w samodiagnostyke silniczek od STVA powinien się otworzyć i zamknąć jeśli ta procedure wykona poprawnie to jest wszystko ok i nie masz co dalej szukać bo będzie dobrze, co do oponek i torowanka to nie wiem na jakim poziomie latasz ale bt016 bedzie fajna na drogę i początek przygody z torowaniem jak ostrzej zaginasz czaso przestrzeń warto pomyśleć o czymś lepszym. jednak cena tych opon do tego co oferują na ostrą jazdę po drogach publicznych jest niezwykle dobra a co do tłumika to moim zdaniem w k6 600/750 jest jeden z najfajniejszych oryginalnych tłumików jakie w życiu widziałem w motocyklach i sam jeśli nie znalazłbym jakiejś fajnej akcesoryjnej końcówki w normalnej cenie oddałbym fabryczny tłumik do przerobienia na ciut głosniejszy basowy i latał bo wygląda i tak bardzo fajnie. Pzdr
Maciek silniczek dziala przy probie otwiera sie i zamyka i delikatnie uchyla.... no wiecie o co chodzi ale test robi ok exup tak samo.....
ale czy nie mzoe byc czasem tak ze przy obciazeniu ten silniczek moze nie dawac rady tak jak powinien ? zauwazylem tez ze po tej akcji delikatnie inaczej chodzi rolgaz....jakby ciezej...... wiec moze cos byc z tymi przepustnicami....