Gsxr 750 k6 515Bartek
: 10 paź 2016, o 18:06
Moto kupione juz ponad tydzien temu ale teraz dopiero sie chwale bo trzeba bylo je troche ogarnac dwa dni moto u mnie i stracil calkowicie moc i zaczal brzydko chodzic..... kumpel ktory grzebie przy moto rozebral i ktos zalozyl filtr sportowy kn i go nie smarowal..... zaczelo go rozrywac poszlo w przepustnice i je zablokowalo i silniczek przepustnic tez. po przeczyszczeniu silniczek ruszyl ale nie jestem pewny czy chodzi przez ta akcje poprawnie. kumpel mowi ze tak. ale chyba go oddam do sprawdzenia moze go gdzeis tam przypalilo. teraz zalozony jest normalny filtr hilfo. dodatkowo wyswietlilo blad c46 ale przesmarowanie linek zalatwilo sprawe exup chodzi jak powinien.
co do samego silnika jest w dobrej kondycji ladnie sobie chodzi na kazdym garze po 13,2 i 13,3 cisnienia. wiec chyba cos z niego bedzie
ogolnie to jest po przygodach wiadomo widac golym okiem ale ladnie sie prowadzi rama zawieszenie tak jak powinno byc. ogolnie schludnie wyglada padaka jakas to nie jest po przesiadce z k1 roznica jest ogromna..... silnik skrzynia zawieszenie zupelnie co innego.... pozycja bardzo wygodna.
co trzeba zrobic.... na dniach zalewam nowy olej. w pozniejszym czasie koniecznie musi wpasc jakis komplecik oponek mysle nad bt016 i pewnie przy tym zostane. wizualnie sprzeta nie bede ruszal na pewno bede smigal na tor wiec nie ma sensu. bede chcial zalozyc oplocik czerwony na przod i tyl i z przodu klocki trzeba juz zmienic. narazie tyle reszte prac nad nim na pewno bede aktualizowal
poprzedniemu wlascicielowi padl regulator oryginalny, zalozyl od k8 i jest przeniesiony z boku. mam nadzieje ze bedzie juz to hulalo poprawnie.
a i jeszcze jedno pytanko.... na jakiej zasadzie dokladnie dziala ksenon ? jakos on sie nagrzewa czy cos ? bo u mnie czasem sie zdarza ze kilka minut po odpaleniu zarowka zgasnie.... jak troche pochodzi i jest ciepla juz nie gasnie w ogole. zarowka moze do zmiany sie szykuje ?
zdjecia robione telefonem wiec naklejka wyszla co najmniej dziwnie.... boczki nie wygladaja na ruszane wiec pewnie zostaly wymienione na nowe.
co do samego silnika jest w dobrej kondycji ladnie sobie chodzi na kazdym garze po 13,2 i 13,3 cisnienia. wiec chyba cos z niego bedzie
ogolnie to jest po przygodach wiadomo widac golym okiem ale ladnie sie prowadzi rama zawieszenie tak jak powinno byc. ogolnie schludnie wyglada padaka jakas to nie jest po przesiadce z k1 roznica jest ogromna..... silnik skrzynia zawieszenie zupelnie co innego.... pozycja bardzo wygodna.
co trzeba zrobic.... na dniach zalewam nowy olej. w pozniejszym czasie koniecznie musi wpasc jakis komplecik oponek mysle nad bt016 i pewnie przy tym zostane. wizualnie sprzeta nie bede ruszal na pewno bede smigal na tor wiec nie ma sensu. bede chcial zalozyc oplocik czerwony na przod i tyl i z przodu klocki trzeba juz zmienic. narazie tyle reszte prac nad nim na pewno bede aktualizowal
poprzedniemu wlascicielowi padl regulator oryginalny, zalozyl od k8 i jest przeniesiony z boku. mam nadzieje ze bedzie juz to hulalo poprawnie.
a i jeszcze jedno pytanko.... na jakiej zasadzie dokladnie dziala ksenon ? jakos on sie nagrzewa czy cos ? bo u mnie czasem sie zdarza ze kilka minut po odpaleniu zarowka zgasnie.... jak troche pochodzi i jest ciepla juz nie gasnie w ogole. zarowka moze do zmiany sie szykuje ?
zdjecia robione telefonem wiec naklejka wyszla co najmniej dziwnie.... boczki nie wygladaja na ruszane wiec pewnie zostaly wymienione na nowe.