Witam, nie byłem zadowolony ze standardowej kiery SRADa, jak i innych podzespołów, wziąłem się za przeróbki...
Zakupiłem clipony od kawy, dotoczyłem pierścienie:
[img]http://img261.imageshack.us/img261/8962/23172457.jpg[/img]
Porównanie:
[img]http://img819.imageshack.us/img819/6813/15281292.jpg[/img]
Założyłem i jestem zadowolony, nie jest idealnie prosto ustawiona ale to z powodu owiewek poszedłem na kompromis:
[img]http://img214.imageshack.us/img214/2715/34994553.jpg[/img]
[img]http://img245.imageshack.us/img245/6618/88182122.jpg[/img]
[img]http://img843.imageshack.us/img843/9083/81767770.jpg[/img]
[img]http://img155.imageshack.us/img155/8833/60331598.jpg[/img]
Zaletą jest teraz lepsza kontrola nad kierownicą, jest poręczniejsza i pewniej się ja trzyma.
Mało tego, do przerobienia poszło sprzęgło, jego mechanizm(czy jak tam to się zwie), od Hondy F4(bez wyzwisk ) idealnie pasuje.
Najpierw musiałem przerobić czujnik, obciąłem nóżki i dolutowałem końcówki co do SRADowskiej kostki pasują, wyciąłem otworek na kabel(żeby nie zawadzał) i zalałem wszystko termoklejem:
[img]http://img96.imageshack.us/img96/8832/76449083.jpg[/img]
[img]http://img683.imageshack.us/img683/7069/21544403.jpg[/img]
[img]http://img690.imageshack.us/img690/2039/88363759.jpg[/img]
Tak czy inaczej polecam te podzespoły przerobić, lżej chodzi sprzęgło i pewniej.
Do tego od prób gumowania olej dostawał się odmą do filtra i zbierał się w odstojniku, niby nic ale nie podobało mi się to, kupiłem 4 filterki, pociąłem, posklejałem i na razie testuje :
[img]http://img84.imageshack.us/img84/7058/98408367.jpg[/img]
[img]http://img508.imageshack.us/img508/992/13461839.jpg[/img]
[img]http://img693.imageshack.us/img693/5348/333ns.jpg[/img]
Tak to założone wygląda:
[img]http://img339.imageshack.us/img339/4079/38613618.jpg[/img]
Przeróbki, Clipony itp...
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Przeróbki, Clipony itp...
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...
- satanic
- Posty: 1661
- Rejestracja: 30 kwie 2010, o 22:29
- Motocykl: gumator 750
- Lokalizacja: Poznań - Kołobrzeg
Re: Przeróbki, Clipony itp...
odme to najlepiej calkiem odlaczyc od airboxa
- asphaltsurfer
- Posty: 216
- Rejestracja: 27 kwie 2010, o 13:39
- Motocykl: K6 1000 red + FZR 1000
- Lokalizacja: Kraków
Re: Przeróbki, Clipony itp...
Zdolna bestia. Ale z tymi filtrami byłbym ostrożny. Sprawdź czy przez nie powietrze będzie Ci swobodnie przelatywać żeby nie robiło się zbyt wysokiego ciśnienia po drugiej stronie.
- MichalBurnout
- Posty: 279
- Rejestracja: 16 lip 2010, o 16:27
- Motocykl: GSXR 600 SRAD STUNT
- Wymarzony motocykl: Już jest? :P
- Lokalizacja: Działdowo/Mława
Re: Przeróbki, Clipony itp...
Nie, chodzi o ekologię i moc Bo na podciśnieniu skrzyni korbowej można zwiększyć moc, zapewne dlatego, że silnik "lżej" się kręci, w każdym razie jak nie ma oleju w filtrze to ja jestem zadowolony Na filtrze wiadomo tego nie odczuje ale co tamsatanic pisze:odme to najlepiej calkiem odlaczyc od airboxa
asphaltsurfer, powietrze swobodnie przelatuje bo otwory są większe niż przekrój węża.
Jeśli pędzisz z prędkością 299 km/h, to co widzisz przed sobą jest już historią...