Powrót do Oryginalnej kierownicy
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 20:52
- Motocykl: Gsx R 750
- Imię: Bartosz
- Skąd: Czarne
Powrót do Oryginalnej kierownicy
Witam tak jak w temacie chcem zmienic kierownice spowrotem na sportową. Mam kilka pytan bo nie wiem czy po zmianie bedzie trzeba zrobic jakas regulacje lub cos takiego ? i wogole gdzie to zamontowac widze ze na lagach jest takie ciemniejsze miejsce i wydaje mi sie ze tam. A wlasnie pod jakim stopniem maja byc te rączki ustawione?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c5400d5d8a342e5a
https://www.fotosik.pl/zdjecie/14895621654376d9
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca06e3be2fe02ba5
https://www.fotosik.pl/zdjecie/c5400d5d8a342e5a
https://www.fotosik.pl/zdjecie/14895621654376d9
https://www.fotosik.pl/zdjecie/ca06e3be2fe02ba5
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, o 08:36
- Motocykl: szukam
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
Powrót do Oryginalnej kierownicy
Chyba musisz kolego kupić kierę z górną półką całą bo to też masz wtmienione. Mogę podesłać ci foto jak to wygląda w moim gixie.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 20:52
- Motocykl: Gsx R 750
- Imię: Bartosz
- Skąd: Czarne
Re: Powrót do Oryginalnej kierownicy
Mam wszystko bo poprzedni właściciel oddał oryginalna półkę i kierownice. Zastanawiam się też z jaka siła dokrecac śruby? Jakbyś mógł mi podesłać foto byłbym wdzięczny ale z tego co Patrzalem na internetach to chyba można według siebie ja ustawić i też będzie dobrze.marcinn06 pisze:Chyba musisz kolego kupić kierę z górną półką całą bo to też masz wtmienione. Mogę podesłać ci foto jak to wygląda w moim gixie.
Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
- KOBO
- Posty: 221
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 09:57
- Motocykl: gsxr 750 k8
- Wymarzony motocykl: TOMSONA ;)
- Imię: Konrad
- Skąd: Z wiochy
Re: Powrót do Oryginalnej kierownicy
Jak założysz oryginalną półkę to nie masz problemu z regulacją kierownicy, ponieważ pod półką nasz wgłębienie w które wchodzi powiedzmy taki wypust od kiery . Półkę i kierę do lag dokręcasz na 23 Nm . Nakrętkę główną półki 90 Nm
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 20:52
- Motocykl: Gsx R 750
- Imię: Bartosz
- Skąd: Czarne
Re: Powrót do Oryginalnej kierownicy
Dziekuje ci w najblizszym czasie sie tym zajme.KOBO pisze:Jak założysz oryginalną półkę to nie masz problemu z regulacją kierownicy, ponieważ pod półką nasz wgłębienie w które wchodzi powiedzmy taki wypust od kiery . Półkę i kierę do lag dokręcasz na 23 Nm . Nakrętkę główną półki 90 Nm
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, o 08:36
- Motocykl: szukam
- Imię: Marcin
- Skąd: Warszawa
Powrót do Oryginalnej kierownicy
Ja jestem ciekaw jak sie jezdzi taką rzeźbą
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- KOBO
- Posty: 221
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 09:57
- Motocykl: gsxr 750 k8
- Wymarzony motocykl: TOMSONA ;)
- Imię: Konrad
- Skąd: Z wiochy
Re: Powrót do Oryginalnej kierownicy
Kiedyś na jakiejś wystawie widziałem nową HP4 z taką kierownicą
-
- Nowy
- Posty: 21
- Rejestracja: 14 paź 2018, o 20:52
- Motocykl: Gsx R 750
- Imię: Bartosz
- Skąd: Czarne
Re: Powrót do Oryginalnej kierownicy
Hehe powiem ci że po mieście fajnie się tym jeździ ale jak chcesz szybciej to już nie jest tak fajnie.KOBO pisze:Kiedyś na jakiejś wystawie widziałem nową HP4 z taką kierownicą