ciepły gorzej odpala 1000 K6
- marcin1090
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 4 cze 2012, o 10:48
- Motocykl: GSXR1000 K6
- Wymarzony motocykl: GSXR1000 K6
- Lokalizacja: RYBNIK
ciepły gorzej odpala 1000 K6
Witam, mam taki maly problem z odpalaniem mojego GSXR1000 K6
mianowicie jak jest zimny to odpala na dotyk i dzwięk rozrusznika jest normalny, jak przejade kawałek poprostu troche się zagrzeje silnik i wyłaczę go
próbując odpalić jest gorzej, odpala ale słychac jakby miał ciężko obrócić rozrusznik, myslałem że to aku, wiec kupiłem nowy Varte, ładowanie też sprawdzone u mechanika jest ok.
Pytanie, czy rozrusznik do wymiany czy może wystarczy cos przesmarować?
Czy może jeszcze cos innego?
Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin
mianowicie jak jest zimny to odpala na dotyk i dzwięk rozrusznika jest normalny, jak przejade kawałek poprostu troche się zagrzeje silnik i wyłaczę go
próbując odpalić jest gorzej, odpala ale słychac jakby miał ciężko obrócić rozrusznik, myslałem że to aku, wiec kupiłem nowy Varte, ładowanie też sprawdzone u mechanika jest ok.
Pytanie, czy rozrusznik do wymiany czy może wystarczy cos przesmarować?
Czy może jeszcze cos innego?
Dzieki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin
- Puyol187
- Posty: 2361
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 20:48
- Motocykl: GSXR k3 1k
Re: ciepły gorzej odpala 1000 K6
A sprawdzałeś luz zaworowy?? Jaki przebieg ma moto? czy już luz był regulowany ??
- h3rflik
- Posty: 51
- Rejestracja: 3 cze 2011, o 19:26
- Motocykl: Suzuki GSX-R 600 K3
Re: ciepły gorzej odpala 1000 K6
Ja bym sprawdził jednak rozrusznik - kiedyś miałem podobny przypadek tylko, że mi ciepły wogóle nie odpalał. U mnie wyrobiły się tuleje i jak się rozgrzał to rdzeń wirnika się odkształcał i dotykał do obudowy robiąc zwarcie. Dopóki nie ostygł i nie wrócił na swoje miejsce nie dało rady go odpalić.
- marcin1090
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 4 cze 2012, o 10:48
- Motocykl: GSXR1000 K6
- Wymarzony motocykl: GSXR1000 K6
- Lokalizacja: RYBNIK
Re: ciepły gorzej odpala 1000 K6
Przebieg to 28000tyś, luz nie byl sprawdzany.
Byłem u mechanika i napomknoł cos o sprzęgiełku rozrusznika.
Powiedział też że czasem wystarczy przesmarować.
Niewiem, odstawie go z na warsztat niech cos z tym robią, jutro jade bo w weekend chciałbym mieć moto do dyspozycji.
Jak sie dowiem co to było odrazu napisze.
Dzieki chłopaki za pomoc.
Pozdrawiam
Marcin
Byłem u mechanika i napomknoł cos o sprzęgiełku rozrusznika.
Powiedział też że czasem wystarczy przesmarować.
Niewiem, odstawie go z na warsztat niech cos z tym robią, jutro jade bo w weekend chciałbym mieć moto do dyspozycji.
Jak sie dowiem co to było odrazu napisze.
Dzieki chłopaki za pomoc.
Pozdrawiam
Marcin
- TomCiu
- Posty: 351
- Rejestracja: 30 kwie 2012, o 10:52
- Motocykl: GSX-R 750 K7
- Wymarzony motocykl: BMW S 1000 RR
- Imię: Tomek
- Skąd: Warszawa
- Lokalizacja: Puławy/Warszawa
Re: ciepły gorzej odpala 1000 K6
Też jestem ciekawy co z tego wyjdzie bo też mam problem z odpalaniem na rozgrzanym silniku. Tylko, że u mnie rozrusznik kręci jak głupi ale dłużej trzeba przytrzymać, żeby odpalił. Ktoś wie, jaki jest koszt regulacji tego luzu zaworowego? Napisz co mechanik zrobił u Ciebie
- marcin1090
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 4 cze 2012, o 10:48
- Motocykl: GSXR1000 K6
- Wymarzony motocykl: GSXR1000 K6
- Lokalizacja: RYBNIK
Re: ciepły gorzej odpala 1000 K6
własnie wrócilem od mechanika, no i nie jest wesoło....
po ściagnięciu obudowy rozrusznika okazało sie że tulejka trzymajaca jedna z zębatek (ta mała) ma luz w gnieździe w bloku silnika, zrobiło sie jajko poprostu z tego otworu,
teraz nic innego nie zostaje jak rozwiercenie i nabicie nowej tuleji, która zastapi ten otwór w bloku i poskładanie wszystkiego do kupy.
Poprostu kantowało mi te trybo którym obraca rozrusznik.
Czemu na zimnym dobrze odpalał niewiem, bo ten luz był konkretny.
Dobrze że nic powarzniejszego sie nie stało, bo za tymi trybami chodzi łańcuszek rozrzadu, wiec jakby sie coś ukruszyło i wpadło pod łancuszek to była by lipa.
Pozdrawiam Wszystkich i Dzieki za chęć pomocy, ale jednak najlepiej pojechac niech rozebiorą zdiagnozują fachowcy.
Ja odbieram w sobote maszyne i latam dalej (oby bez przygód)
Pozdrawiam
Marcin
po ściagnięciu obudowy rozrusznika okazało sie że tulejka trzymajaca jedna z zębatek (ta mała) ma luz w gnieździe w bloku silnika, zrobiło sie jajko poprostu z tego otworu,
teraz nic innego nie zostaje jak rozwiercenie i nabicie nowej tuleji, która zastapi ten otwór w bloku i poskładanie wszystkiego do kupy.
Poprostu kantowało mi te trybo którym obraca rozrusznik.
Czemu na zimnym dobrze odpalał niewiem, bo ten luz był konkretny.
Dobrze że nic powarzniejszego sie nie stało, bo za tymi trybami chodzi łańcuszek rozrzadu, wiec jakby sie coś ukruszyło i wpadło pod łancuszek to była by lipa.
Pozdrawiam Wszystkich i Dzieki za chęć pomocy, ale jednak najlepiej pojechac niech rozebiorą zdiagnozują fachowcy.
Ja odbieram w sobote maszyne i latam dalej (oby bez przygód)
Pozdrawiam
Marcin