Strona 3 z 3

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 16 maja 2017, o 23:38
autor: wrobello
to teraz pokaż ten sprzęt bo jak narazie zrobiłeś zooma gadżetów i wykresów a całość Ci umknęła

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 17 maja 2017, o 18:43
autor: kaczan
W google sobie poszukajcie jak dokladnie wyglada dycha z 2013 roku, moze choc tyle w gimnazjum nauczyli.. :lol:

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 17 maja 2017, o 19:08
autor: kamilsz20
Dziwny tok rozumowania.
To na chuj ten wątek zakładałeś? W google też możemy sobie poszukać jak wyglądają ,,gadżety'' do kawy :|

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 17 maja 2017, o 23:30
autor: Speedbike
Kaczan ale sam nie wierze w te 210 na kole, czemu- bo nasłuchałem się i zweryfikowałem juz takich historii wiele, np. wielkim rozczarowaniem był 3 wypust kawy który też miał mieć 200KM a ma spoooro mniej. Nie miałem okazji sprawdzić 4to wypustu 10tki więc się nie będę spierał. Choć z tego co widzę po filmie Brocksa dycha jest słabsza od nowej R1 a tą miałem okazję hamować (torową) u to jest jeszcze całkiem daleko do 200KM na kole.
Goduli nie posiadam, ale wiem że jak najbardziej wylicza moc na wale, mało tegp wszystkie wykresy które widziałem na Goduli dotyczyły mocy przeliczonej na wał.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 20 maja 2017, o 10:30
autor: kaczan
Wiemy i ja i Ty ze moce podane w fabrycznych katalogach to bajki pod klientele, w ogloszeniach co drugi ma wymarzone ponad 200 kuni po zmianie byle jakiej koncowki hahahha... A hamownia to przydatne narzedzie do obalania m.in. takich mitow.

Napisz ile wyciagnela gola H2. Z ciekawosci.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 20 maja 2017, o 19:29
autor: kai
3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 20 maja 2017, o 22:33
autor: ToMsOn
Bardziej chodziło o różnice między tym co na papierze a tym na kole. Generalnie co by nie mówić jak każdy inny motocykl marka może oprócz bmw które trzyma się tego co mniej więcej podaje :) gix k9 też ma 195 z doładowaniem a ile jest faktycznie ;)

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 21 maja 2017, o 00:42
autor: Speedbike
kai pisze:3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Gen 1 153 KM koło (hamowałem 3 sztuki)
Gen 2 155KM koło (hamowałem 1 sztukę)
Gen 3 160KM koło (hamowałem 1 sztukę).
By wyliczyć moc na wale trzeba przemnożyć przez 1.11

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 23 maja 2017, o 14:32
autor: kai
Speedbike pisze:
kai pisze:3gen był słąby? 2jka była słaba, 3 gen miał więcej mocy od 1 i 2.

Gen 1 153 KM koło (hamowałem 3 sztuki)
Gen 2 155KM koło (hamowałem 1 sztukę)
Gen 3 160KM koło (hamowałem 1 sztukę).
By wyliczyć moc na wale trzeba przemnożyć przez 1.11
pisząc "2jka była słaba" miałem na myśli sposób oddawania mocy w porównaniu do 1gen. bo to nie tylko moja opinia, że 2jka wydawała się trochę "skastrowana" czy "potulna"

Re: Kawa 4tej generacji czyli jedna z wielu "motorynek"

: 24 maja 2017, o 09:45
autor: Speedbike
Ale ja tylko to informacyjnie zamieściłem.
Miałem przez chwilę gen2 i w porównaniu z GSXR to ospały muł był, mimo że moc miał (patrz wyżej.