Wszystko na temat GSX-R 1000.
-
patrykt7
- Posty: 231
- Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
Nieprzeczytany post
autor: patrykt7 » 7 sty 2011, o 23:33
conigsxr pisze:Kolego beeniek miałem taki sam problem jak Ty. FI to Fuel Injection czyli Wtrysk Paliwa. Przyczynę poda tylko komputer. Ja pojechałem do serwisu i wstępnie usłyszałem, że problemem może być nie oryginalny tłumik. Następnego dnia już wiedzieli: zawór wylotowy 4 cylindra otwierał się o 0.004 sekundy za późno. Po jego wyregulowaniu i skasowaniu błędu FI i czerwona lampka znowu się zaświeciły. Kolejna przyczyna - uszkodzony jeden ze sterowników wtrysku. Propozycja serwisu: 1) wymienić na nowy - koszt 3600 2) usunąć sterownik - koszt 12 zł - konsekwencje - w zakresie 2-3 tyś. obrotów spadek mocy o 2 KM. Nie zastanawiałem się nad wyborem.
Jeśli mówisz o zaworze wydechowym to w jaki sposób Panowie z ASO go wyregulowali...? Bardzo ciekawe... Mają technologię nasa która potrafi zmieniać fazy rozrządu o 0.004 sekundy (słownie: 4 tysiączne sekundy) ? Przecież to jest niewykonalne... Zaworami sterują wałki rozrządu, a wałkami łańcuszek napędzany przez wał.
???
Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.
-
marcin9
- Nowy
- Posty: 30
- Rejestracja: 15 cze 2011, o 22:06
- Motocykl: gsxr 1000 k4
- Wymarzony motocykl: Ducati panigale
Nieprzeczytany post
autor: marcin9 » 15 cze 2011, o 22:43
mialem to samo wczesniej wlaczenie i wylaczenie pomagalo pewnego dnia padl
rozebralem zlozylem i jeszce raz ruszyl po czym znow wsadzilem silniczek od k1 narazie jest dobrze
-
Janusz00
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 lip 2011, o 22:52
- Motocykl: GSX-r 600 k7
- Wymarzony motocykl: GSX-r
- Lokalizacja: Białystok
Nieprzeczytany post
autor: Janusz00 » 18 lip 2011, o 21:24
Witam
Mam podobny problem FI i czerwona dioda... w mojej 600 k7
Problem pojawia się gdy wyłączę silnik gdy jest gorący i po chwili uruchomię go znów. Problem występuje na seryjnym i tuningowym wydechu. Przesmarowanie zaworu w kolektorze pastą miedzianą likwiduje problem na jakieś 600-800km. Komp nie pokazuje żadnych błędów (sprawdzane na zimnym silniku). TPS -C00
-
conigsxr
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 sie 2010, o 19:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K3
- Wymarzony motocykl: totalna samoróba V4
Nieprzeczytany post
autor: conigsxr » 19 lip 2011, o 19:00
A byłeś gdzieś w serwisie?
-
Janusz00
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 lip 2011, o 22:52
- Motocykl: GSX-r 600 k7
- Wymarzony motocykl: GSX-r
- Lokalizacja: Białystok
Nieprzeczytany post
autor: Janusz00 » 19 lip 2011, o 22:35
Nie byłem. Podejrzewam że może to być problem źle ustawionego EXUPu... niestety nie bardzo wiem jak go wyregulować
-
conigsxr
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 sie 2010, o 19:00
- Motocykl: Suzuki GSXR 1000 K3
- Wymarzony motocykl: totalna samoróba V4
Nieprzeczytany post
autor: conigsxr » 20 lip 2011, o 20:03
Podjedź do Moto Kras na Orzechowej (dla mnie pomogli) albo do Adama w Nowodworcach, może coś poradzi.
-
irku
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 wrz 2011, o 18:25
- Motocykl: suzuki GSX-R 1000 K1
Nieprzeczytany post
autor: irku » 7 wrz 2011, o 12:50
Mam pytanie,który kabel odłączyć w k1?Wyjąłem EXUP i napewno go nie założe.
Prędkość nie zabija! Tylko zbyt gwałtowne jej wytracenie!
-
piotrek044
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 19:46
- Motocykl: k3 1000
Nieprzeczytany post
autor: piotrek044 » 1 mar 2012, o 20:37
Siemanko.
Podepnę się pod temat bo nie chcę zakładać podobnego. Suzuki gsx-r 1000 k3
Mam następujący problemik. Po rozgrzaniu do +/- 150 stopni Fahrenheita zapala się czerwona kontrolka i temperatura miga naprzemiennie z FI.
Exup wywalony, a tłumiczek yoshimury (poprowadzony troszkę wyżej przy samym zadupku)
-
rafciops
- Posty: 61
- Rejestracja: 14 kwie 2010, o 00:45
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K1
- Lokalizacja: WL
Nieprzeczytany post
autor: rafciops » 13 mar 2012, o 16:31
Najlepiej będzie, jak sprawdzisz jakie błędy wskazuje komputer... Jest na forum w którymś temacie jak to zrobić. Ale może wskazywać błąd ze względu na wywalony exup, bo jego brak z posiadanej przeze mnie wiedzy tak jest. Albo poszedł Ci czujnik temp powietrza... Ja bym to tak interpretował ale spytaj dokładnie Patryka, on jest obcykany w tym temacie.
...Non Omnis Moriar...
-
piotrek044
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 19:46
- Motocykl: k3 1000
Nieprzeczytany post
autor: piotrek044 » 13 mar 2012, o 17:21
mój kod błędu to C00 z kreseczką u góry. Z tego co mi wiadomo powinna być po środku. Pytanie - w czym problem?
-
rafciops
- Posty: 61
- Rejestracja: 14 kwie 2010, o 00:45
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K1
- Lokalizacja: WL
Nieprzeczytany post
autor: rafciops » 13 mar 2012, o 18:08
Odpowiedz masz w manualu od k1 strona 180. Jeżeli nie poradzisz sobie z angielskim to postaram Ci się to przetłumaczyć. Ogólnie chyba chodzi o obroty (throttle position sensor). Przy 1150 rpm powinna być kreseczka na środku i wtedy jest tak jak być powinno. Jeżeli nie jest trzeba to wyregulować śrubami(w manualu są zdjęcia). To tyle co wyczytałem jak narazie.
...Non Omnis Moriar...
-
dawid173
- Posty: 229
- Rejestracja: 29 sty 2012, o 21:31
- Motocykl: ka sześć tysiąc
- Wymarzony motocykl: posiadam
- Lokalizacja: SC
Nieprzeczytany post
autor: dawid173 » 14 mar 2012, o 08:23
ja wczoraj w polskiej wersji ściągnąłem
w googlach wszystko jest
POZDRO !!
-
rafciops
- Posty: 61
- Rejestracja: 14 kwie 2010, o 00:45
- Motocykl: Suzuki GSX-R 1000 K1
- Lokalizacja: WL
Nieprzeczytany post
autor: rafciops » 14 mar 2012, o 11:45
To dawaj linka!
...Non Omnis Moriar...