Kilka pytań po zakupie Gixxa
: 22 cze 2023, o 21:06
Hej, nabyłem K5 od pierwszego właściciela z symbolicznym przebiegiem.
Miałem wcześniej sporo motocykli od enduro, motocross, nakedy po sporty, ale jest to mój drugi w klasie 1000 i będę odnosił się do R1 Rn09 którą miałem wcześniej.
Pierwszy problem dotyczy mocy, naczytałem się, że ta generacja jest najdziksza i potrafi iść z gazu na 3 na koło. Mimo, że mam wywalony exup, cały wydech jest Yoshimura i podobno motocykl był strojony to jakoś nie potrafię poderwać go nawet z 2 samym gazem. Czuć, że ma moc kręci się do końca a od około 10 tys jest petarda ale spodziewałem się czegoś lepszego po 150 konnej Rn09. Czy zacząć szukać gdzieś problemu, czy te opowieści o gumie na 3 z gazu to mity albo zębatka przód -2? Czy może mój egzemplarz ma jakieś blokady?
Czy delikatne wibracje na setach i baku odczuwalne najbardziej w okolicach 7-8 tys są normalne? Na luzie pracuje idealnie równo, aczkolwiek w porównaniu do Yamahy mimo trzymania równych obrotów dzwiek jest taki z chrypa jakby wypadał cyklicznie zapłon. Chociaż oglądałem inną sztukę i na biegu jałowym chodziła identycznie
Gdzie warto zajrzeć po kupnie, co wymienić żeby mieć pewne Moto? Obawiam się, że u mnie jest wyciek z uszczelniacza popychacza sprzęgła, wiem już z czym to się wiąże.
Czy k5-k6 ma fabrycznie tak tragiczne hamulce, czy wymagają serwisu? Po dłuższej jeździe trochę się przerazilem bo to są raczej spowalniacze.
Póki co to moje najważniejsze pytania. Dzięki za odpowiedzi, pozdro
Miałem wcześniej sporo motocykli od enduro, motocross, nakedy po sporty, ale jest to mój drugi w klasie 1000 i będę odnosił się do R1 Rn09 którą miałem wcześniej.
Pierwszy problem dotyczy mocy, naczytałem się, że ta generacja jest najdziksza i potrafi iść z gazu na 3 na koło. Mimo, że mam wywalony exup, cały wydech jest Yoshimura i podobno motocykl był strojony to jakoś nie potrafię poderwać go nawet z 2 samym gazem. Czuć, że ma moc kręci się do końca a od około 10 tys jest petarda ale spodziewałem się czegoś lepszego po 150 konnej Rn09. Czy zacząć szukać gdzieś problemu, czy te opowieści o gumie na 3 z gazu to mity albo zębatka przód -2? Czy może mój egzemplarz ma jakieś blokady?
Czy delikatne wibracje na setach i baku odczuwalne najbardziej w okolicach 7-8 tys są normalne? Na luzie pracuje idealnie równo, aczkolwiek w porównaniu do Yamahy mimo trzymania równych obrotów dzwiek jest taki z chrypa jakby wypadał cyklicznie zapłon. Chociaż oglądałem inną sztukę i na biegu jałowym chodziła identycznie
Gdzie warto zajrzeć po kupnie, co wymienić żeby mieć pewne Moto? Obawiam się, że u mnie jest wyciek z uszczelniacza popychacza sprzęgła, wiem już z czym to się wiąże.
Czy k5-k6 ma fabrycznie tak tragiczne hamulce, czy wymagają serwisu? Po dłuższej jeździe trochę się przerazilem bo to są raczej spowalniacze.
Póki co to moje najważniejsze pytania. Dzięki za odpowiedzi, pozdro