GSX-R 1000 K5 /nierówna praca / gaśnięcie na zimnym silniku

Wszystko na temat GSX-R 1000.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
Awatar użytkownika
Sasza
Posty: 60
Rejestracja: 25 kwie 2011, o 20:45
Motocykl: szukanieNastępcyK5 1000
Imię: Paweł
Skąd: PTU
Lokalizacja: WLI/PTU

GSX-R 1000 K5 /nierówna praca / gaśnięcie na zimnym silniku

Nieprzeczytany post autor: Sasza » 13 cze 2011, o 21:33

Witam a więc zacznę od początku. Jakiś miesiąc temu kiedy zaczęły się problemy odpalałem moto z zimnego silnika i od razu mi gasł... pochodził może z 5s max i gasł ( i tak jest ciągle mimo że temperatura na zewnątrz jest około 10C+ . Żeby chodził trzeba było przytrzymać manętkę tak do 1,5-2tyś z 1min (i objawy te są nadal) + nie równa praca silnika + czasem jak mijam 10tyś obrotów to albo przechodzi przez 10tyś albo sie zamula i ciągnie po kilometrze tzn manetka odkręcona do oporu i jest 172km/h i 173..174,175,176..nie może sie czasem przebić przez 10tyś obrotów. Wymieniłem świece ale świece są ok... filtr powietrza sprawdzałem i jest ok czyszczony K&N. Objawy opisane zaczęły się jak napisałem jakiś miesiąc temu. Myślę że są zaje...ane wtryskiwacze bo na złej stacji tankowałem. Byłem w serwisie i powiedzieli mi żebym lał 98 na dobrej stacji i może pomoże i tak zrobiłem i zalałem już z 3razy na Vervie + dolałem środka czyszczącego wtryski i objawy z powyżej 10tyś obrotów jakoś ustały chodź czasem mam jeszcze zawieche na 10tyś km ale o wiele rzadziej. 20tego jadę do serwisu na diagnostyke. Przebieg motocykla obecnie jakieś 35tyś km. Nie gumuje.. jazda sportowa. I tak od razu do tematu.. sprzęgła na górze już nie mam. Da się naciągnąć linke od sprzęgła jeszcze przy deklu od przedniej zębatki? czy muszę dekiel od sprzęgła ściągać i na śrubie?
ps. mostkowałem złącze i nie mam żadnych błędów