GSX-R 750 K6 błąd FI i nierówna praca
: 16 sty 2019, o 19:26
Siemano !
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem gixa w/w , zakupiłem go z pewnymi bolączkami, a najgorszą z nich właśnie opiszę tu:
Kupiłem moto od gościa, trochę taki ciapowaty sebix, wiadomo, dresik, kask za 50 zł, ale moto za ponad 16k, no nieważne.
Bolączką gixa jest nierówna praca na wolnych obrotach, trochę klepocze, ma się wrażenie że zaraz zgaśnie, ale jednak tego nie robi. Błąd FI ( fuel injection z tego co wyczytałem ) no i myślę że ten błąd sygnalizuje nierówną pracę. Na ciepłym jest trochę lepiej, ale dosłownie trochę. Gościu na tym błędzie i nierównej pracy jeżdził przez kilka sezonów... Podobno wymieniał świece, więc ich temat bym odpuścił. Po zworce pokazuję się -c00 czyli brak błędów. Na moje oko mogą to być wtryski, lub też regulacja zaworów, moto ma tylko 24kkm przebiegu w co jestem w stanie mocno uwierzyć, bo w 2008 już jeździło w PL i nie było w rękach handlarza. Mam nawet wgląd w przebiegi od 2014 roku, w miarę wszystko się zgadza.
Ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem ? Moto pali od strzała i nie ma problemów z rozruchem, chwilę się utrzymują te wyższe obroty (około 2k) i spadają.
Macie jakieś podejrzenia co to jeszcze może być? W sobotę robię mały serwis i chciałbym wiedzieć do czego mogę jeszcze zajrzeć.
Pozdro !!!!!
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem gixa w/w , zakupiłem go z pewnymi bolączkami, a najgorszą z nich właśnie opiszę tu:
Kupiłem moto od gościa, trochę taki ciapowaty sebix, wiadomo, dresik, kask za 50 zł, ale moto za ponad 16k, no nieważne.
Bolączką gixa jest nierówna praca na wolnych obrotach, trochę klepocze, ma się wrażenie że zaraz zgaśnie, ale jednak tego nie robi. Błąd FI ( fuel injection z tego co wyczytałem ) no i myślę że ten błąd sygnalizuje nierówną pracę. Na ciepłym jest trochę lepiej, ale dosłownie trochę. Gościu na tym błędzie i nierównej pracy jeżdził przez kilka sezonów... Podobno wymieniał świece, więc ich temat bym odpuścił. Po zworce pokazuję się -c00 czyli brak błędów. Na moje oko mogą to być wtryski, lub też regulacja zaworów, moto ma tylko 24kkm przebiegu w co jestem w stanie mocno uwierzyć, bo w 2008 już jeździło w PL i nie było w rękach handlarza. Mam nawet wgląd w przebiegi od 2014 roku, w miarę wszystko się zgadza.
Ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem ? Moto pali od strzała i nie ma problemów z rozruchem, chwilę się utrzymują te wyższe obroty (około 2k) i spadają.
Macie jakieś podejrzenia co to jeszcze może być? W sobotę robię mały serwis i chciałbym wiedzieć do czego mogę jeszcze zajrzeć.
Pozdro !!!!!