Strona 2 z 4

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 24 gru 2013, o 21:42
autor: carter
Dopiero w 3 podejściu udało mi się dobrać prawidłowy klucz. Nie może to być klucz rurkowy tak jak piszesz, bo nic nim nie odkręcisz. Żeby poradzić sobie z ramą, która skutecznie zasłania lokalizację świec, musi to być klucz nasadkowy pokręcany drucianym pokrętłem. Załączam zdjęcia tego klucza i kilka wymiarów, które umożliwią bezproblemowe wydobycie świec. Dobrze, jeśli nasadka będzie wyposażona w magnes - montaż i demontaż świec stają się wtedy czystą przyjemnością.

1.Całkowita długość klucza 35 cm
2.Max średnica trzpienia pokrętła 10 mm
3.Max średnica zewnętrzna nasadki 22 mm

Trzpień pokrętła powinien łączyć się z nasadką przegubem kulistym co znakomicie ułatwia pracę.

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 28 gru 2013, o 20:59
autor: pawciofrugoboss1991
wymienilem swiece zatankowalem motor i te kabelki co znalazlem to podlaczylem do czujnika i bez zmian moze jakies inne te kabelki musze znalesc a moze jakis bezpiecznik jest na to i mam jeszcze jeden problem po wymianie swiec i plynow motor zaczal mi lekko nie rowno pracowac i tak jakby troche kopcic zaczal czekam na odp

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 28 gru 2013, o 21:30
autor: carter
Czyli uzyskałeś odwrotny efekt od zamierzonego. Może założyłeś niewłaściwe świece stosując tańsze zamienniki?
Jeśli chodzi o rezerwę paliwa to może masz uszkodzony czujnik?

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:02
autor: pawciofrugoboss1991
juz wszystko powymienialem tylko zostal problem z tym czujnikiem i n ie wiem co dalej te 2 kabelki co znalazlem to raczej nie one bo zbiornik pelen paliwa a rezerwa swieci wiec problem jest gdzies inczej a moze to czujnik padl albo jest na to jakis bezpieczknik pr o pomoc zrobilem fotki tych modulow co tam sa moge wstawic i moze bedzie bardziej przejrzyscie

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:04
autor: pawciofrugoboss1991
swiece zalozylem identyczne jak mial NGK

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:29
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0461.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:32
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0459.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:32
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0460.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:37
autor: pawciofrugoboss1991
To są te zdjęcia, które zrobiłem od modułów i za filtrem powietrza i proszę o jakieś propozycje rozwiązania problemu ...

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 10:57
autor: carter
Jeśli chodzi w nierówną pracę to nie wystarczy samo rozgrzanie silnika. Należałoby przelecieć ze 20 kilometrów dopiero po takim spacerze posłuchać co i jak - to tak z własnego doświadczenia. Co do kabelków czujnika paliwa to u mnie wiązka znajduje się po prawej stronie ogona. Jest to podwójny czarny przewód zakończony plastykową kostką. Widzę, że u Ciebie ktoś robił jakieś elektryczne wynalazki na instalacji. Żeby dokładnie to sprawdzić musiałbym porównać z tym co jest u mnie. Niestety w tym momencie nie jest to możliwe - moto jest zabezpieczone na zimę. A próbowałeś poszukać schematu instalacji w manualu?

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 17:11
autor: pawciofrugoboss1991
no wlasnie szukalem schematu i cos znalazlem ale nie moglem dojsc tal jakiego kolwiek ladu i poszukuje metoda prob i bledow jesli mialby ktos jakis schemacik czy cos bylbym wdziedzny a co do mijej instalacji to masz racje bo moje moto nie jest w orginale tylko przerobiony zostal wrzuce fotki

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 29 gru 2013, o 17:15
autor: pawciofrugoboss1991
DSCN1144.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 31 gru 2013, o 14:07
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0463.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 31 gru 2013, o 14:07
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0464.jpg

Re: problem z rezerwa pr o pomoc

: 31 gru 2013, o 14:08
autor: pawciofrugoboss1991
Zdjęcie0465.jpg