Suzuki GSX-R 1000 K9 by HoseFox
: 21 kwie 2017, o 22:02
Cześć.
Minął równo miesiąc jak przesiadłem się z 600-ty K4 na 1000-czkę K9 którą chcę się Wam pochwalić.
Namiar na moto uzyskałem dzięki uprzejmości szanownego qubis'a (miałem chrapkę na najczarniejszą... ale ostatecznie stanęło na blue cukierku ale to dłuższa historia ), który widząc moje zmagania z tematem zlitował się i pokierował mnie gdzie trzeba. Gdyby nie on jeździł bym pewnie do dziś oglądać ulepy po całej Polsce (kilka zdążyłem zaliczyć ), poza tym w każdej chwili służył mi swoją obszerną wiedzą - dzięki.
Moim głównym wyznacznikiem (tak samo jak przy kupnie 600-ty) była prosta rama i taki egzemplarz udało mi się wciągnąć od Lucia a resztę oceńcie sami. Wiem, że jeśli kiedyś będzie zmiana moto to na pewno ponownie uderzam do Lucia.
W chwili kupna moto miało przebieg 20 tysi a z dodatków:
Szyba puig
Crash pady
Rolki wahacza
Klamki pazzoracing
Kierunki przód żarówki Diadem
Kierunki tył żarówki Silver
Karbonowe boczki - wypełnienia
Karbonowe dekle
Karbonowe osłony setów
Karbonowe nadkole tył
Komin Shark + dekat
Akcesoryjne mocowanie tablicy
Suzi na pępkowe dostała:
Gumy Metzeler Sportec M7 RR przód + tył
Olej Motul V7100 + filtr
Filtr powietrza K&N
Świece irydowe NGK
Płyn chłodniczy Motul
Płyn hamulcowy Motul RBF660
Składane mocowanie tablicy - przerobiłem to które było w moto, bo te co kupiłem rozleciało się podczas montażu
Węże hamulcowe Hel'a na przód i tył z układu O na F.
Naklejki na felgi
Z planowanych modyfikacji:
Wymiana H9 i H11 na LED - już kupione
Wymiana pozycji W5W na LED
Zastanawiam się nad wymianą wszystkich kierunków na LED oraz dorzuceniem stompgrip'ów
Pozdrawiam, lwg
Minął równo miesiąc jak przesiadłem się z 600-ty K4 na 1000-czkę K9 którą chcę się Wam pochwalić.
Namiar na moto uzyskałem dzięki uprzejmości szanownego qubis'a (miałem chrapkę na najczarniejszą... ale ostatecznie stanęło na blue cukierku ale to dłuższa historia ), który widząc moje zmagania z tematem zlitował się i pokierował mnie gdzie trzeba. Gdyby nie on jeździł bym pewnie do dziś oglądać ulepy po całej Polsce (kilka zdążyłem zaliczyć ), poza tym w każdej chwili służył mi swoją obszerną wiedzą - dzięki.
Moim głównym wyznacznikiem (tak samo jak przy kupnie 600-ty) była prosta rama i taki egzemplarz udało mi się wciągnąć od Lucia a resztę oceńcie sami. Wiem, że jeśli kiedyś będzie zmiana moto to na pewno ponownie uderzam do Lucia.
W chwili kupna moto miało przebieg 20 tysi a z dodatków:
Szyba puig
Crash pady
Rolki wahacza
Klamki pazzoracing
Kierunki przód żarówki Diadem
Kierunki tył żarówki Silver
Karbonowe boczki - wypełnienia
Karbonowe dekle
Karbonowe osłony setów
Karbonowe nadkole tył
Komin Shark + dekat
Akcesoryjne mocowanie tablicy
Suzi na pępkowe dostała:
Gumy Metzeler Sportec M7 RR przód + tył
Olej Motul V7100 + filtr
Filtr powietrza K&N
Świece irydowe NGK
Płyn chłodniczy Motul
Płyn hamulcowy Motul RBF660
Składane mocowanie tablicy - przerobiłem to które było w moto, bo te co kupiłem rozleciało się podczas montażu
Węże hamulcowe Hel'a na przód i tył z układu O na F.
Naklejki na felgi
Z planowanych modyfikacji:
Wymiana H9 i H11 na LED - już kupione
Wymiana pozycji W5W na LED
Zastanawiam się nad wymianą wszystkich kierunków na LED oraz dorzuceniem stompgrip'ów
Pozdrawiam, lwg