gixxer 1000 k8 by greg87c
: 29 sty 2017, o 15:57
Cześć,
gixxera nabyłem kilka dni temu i już się nie mogę doczekać wiosny!
info:
rok: 2008
przebieg: 29tyś
dodatki:
krótkie klamki z regulacją w kolor
sety w kolor
zbiorniczek płynu hamulcowego Rizoma w kolor
wydech przelotowy LeoVince SBK
filtr powietrza K&N
Co do planów:
szybka przyciemniana
akcesoryjne mocowanie tablicy (jak ktoś coś może polecić będę wdzięczny)
crash pady Womet-Tech
rolki wahacza Womet-Tech
koniecznie opony (pewnie wpadną Dunlop Sportmax lub Sportmax GP)
Zdjęcia:
Moto nie chodziło na wszystkie cylindry, dławiło się, sprzedawca mówił że to na 99% świece, ale na wszelki wypadek sprawdziliśmy filtr paliwa i tak oto on wyglądał:
Filtr był kompletnie zapchany, sparciały, cały w jakiejś "czerwonej mazi" (obstawiam że długo stał z minimalną dawką benzyny w baku i zrobił się nagar), filtr się dosłownie rozpadł w ręku, w baku pełno było nalotu, syfu...
Więc wypłukałem bak (ręce jeszcze bolą), zalałem nowej benzyny i jest o niebo lepiej, chociaż jeszcze nie jest co ma być, więc świece też będę zmieniał.
Filtr powietrza jest K&N w bdb stanie, ale że mam zestaw do czyszczenia filtórw K&N to go wyczyszczę.
Gdzie najlepiej zaoptrywać się w części? Poleci ktoś jakiś dobry sklep czy serwis?
Jeszcze wywala mi błąd Fi, 5d i c93, z tego co wyczytałem wszystkie są związane z amortyzatorem skrętu, spotkał się ktoś z tym?
Pozdrawiam
gixxera nabyłem kilka dni temu i już się nie mogę doczekać wiosny!
info:
rok: 2008
przebieg: 29tyś
dodatki:
krótkie klamki z regulacją w kolor
sety w kolor
zbiorniczek płynu hamulcowego Rizoma w kolor
wydech przelotowy LeoVince SBK
filtr powietrza K&N
Co do planów:
szybka przyciemniana
akcesoryjne mocowanie tablicy (jak ktoś coś może polecić będę wdzięczny)
crash pady Womet-Tech
rolki wahacza Womet-Tech
koniecznie opony (pewnie wpadną Dunlop Sportmax lub Sportmax GP)
Zdjęcia:
Moto nie chodziło na wszystkie cylindry, dławiło się, sprzedawca mówił że to na 99% świece, ale na wszelki wypadek sprawdziliśmy filtr paliwa i tak oto on wyglądał:
Filtr był kompletnie zapchany, sparciały, cały w jakiejś "czerwonej mazi" (obstawiam że długo stał z minimalną dawką benzyny w baku i zrobił się nagar), filtr się dosłownie rozpadł w ręku, w baku pełno było nalotu, syfu...
Więc wypłukałem bak (ręce jeszcze bolą), zalałem nowej benzyny i jest o niebo lepiej, chociaż jeszcze nie jest co ma być, więc świece też będę zmieniał.
Filtr powietrza jest K&N w bdb stanie, ale że mam zestaw do czyszczenia filtórw K&N to go wyczyszczę.
Gdzie najlepiej zaoptrywać się w części? Poleci ktoś jakiś dobry sklep czy serwis?
Jeszcze wywala mi błąd Fi, 5d i c93, z tego co wyczytałem wszystkie są związane z amortyzatorem skrętu, spotkał się ktoś z tym?
Pozdrawiam