Strona 1 z 1

GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 11:47
autor: FORMAD
Witam,
od tygodnia jestem właścicielem SUZUKI GSX-R 750 1990, motor osobiście przytargałem z niemiec z szczerą chęcią doprowadzenia go do stanu powiedzmy salonowego. Niestety trochę widać na nim odciśnięte piętno czasu. Jest cały w oryginale, jedynie kierownica z półką zmieniona ale mam oryginalne kwestia tylko ich montażu.
Motor na chwile obecną nie pali na dwa gary, próbuję to na razie sam ogarnąć ale czuję, że bez ingerencji mechanika się nie obejdzie bo sam się na tym za bardzo nie znam.
Pozdrawiam.

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 12:20
autor: ManiekMamWyjebane
eeee no Gościu ładny zajebisty troche zdjecia kiepskiej jakosci ale egzemplaz do ogarnięcia
zobacz swiece przewody zaplonowe cewki iskre na samym poczatku jak stał to mógł szlak trafic pomierz cisnienia na cylindrach jak bedzie wszystko cacy to gazniki do sprawdzenia wyczyszczenia.... musi latac

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 12:26
autor: FORMAD
Musi i będzie latać to tylko kwestia czasu;) wieczorem wrzucę więcej zdjęć lepszej jakości.

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 14:58
autor: Joker
Fajny klasyk gratulacje i powodzenia

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 15:28
autor: kulka
zdejmij bak , wykrec swiece i przeczysc albo wymien . paliwo spusc z gaznikow , naladuj aku wkrec swiece i ssanie , powinien zapalic od razu , bez gazu
uwielbiam olejaki ;)

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 7 gru 2016, o 18:58
autor: pablogixer34
zacny sprzęt, gratuluję - miałem Wodniaka 94 i najlepiej wspominane moto....żałuję że go oddałem, mógł spokojnie stać i nabierać na wartości. Gdyby umiał mówić to .... ho ho hooooo

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 8 gru 2016, o 00:14
autor: FORMAD
dorzucam kilka zdęć.

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 8 gru 2016, o 07:57
autor: mennoc
Wreszcie nie zrobione zelazkiem :-D
Sliczne to moto jest, tylko kierownica jak w cruiserze :lol:

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 8 gru 2016, o 08:55
autor: kulka
nie nooo kiere trza wyebac :roll:
to moje gixer 1100 z 91'
Obrazek
a to bomber 86'
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 5646_o.jpg

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 8 gru 2016, o 10:55
autor: MaciejX
eee noo kurde zajebiaszczy gixerek naprawdę super wygląda no i lagi UPSy :D a honda w 600rr do 2004r robiła tradycyjne lagi hehehe
składaj odpalaj zmieniaj kierownice dawaj foty i filmiki :D

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 8 gru 2016, o 12:47
autor: ManiekMamWyjebane
kiera koniecznie do ewakuacji i te lusterka tez coś mi nie pasują koniecznie powrót do oryginału
odpalaj woskuj i jeździj :) tylko go nie katuj
te odkryte ramy no i up-sidedown klasyk i klasa sama w sobie

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 5 sty 2017, o 13:27
autor: Silvestro
bardzo fajnie się zapowiada. lakier mocno wypłowiały? bo to standard.
szkoda że czacha przycięta pod prostą kierę bo znalezienie takiej w naprawdę ładnym stanie graniczy z cudem i to nie tanim.
jak pomocne uwagi kolegów nie pomogą to sprawdź sobie sprężanie bo ze względu na wiek i przebieg może być już różnie w tych babkach.

jakbyś chciał dodać jej jeszcze trochę smaczku to mam nakładkę na siedzenie pasażera w kolorze. jak coś to wal, jednej mogę się pozbyć.

Re: GSX-R 750 L 1990 rocznik, Olejak

: 27 mar 2017, o 12:49
autor: FORMAD
Moto właśnie przeszło duży serwis, okazało się, że krućce były dziurawe. Zostały zrobione wszystkie regulacje, wymienione płyny, założona oryginalna półka z kierownicą. Silnik pracuje bez zastrzeżeń, jest moc i ponoć cały lakier na plastikach jest oryginalny.
Aktualnie szukam do niego czachy. Mam też problem z kranikiem, który czasami nie podaje paliwa, czy ktoś się orjentuje czy załatwie tą sprawe zestawem naprawczym czy lepiej znaleść kranik nowy albo sprawną urzywkę? Jak ktoś zna jakieś zródło części(czacha, kranik, nakładka na siedzenie pas.) to proszę o info.

Pozdrawiam