Witam,
Po ostatniej przygodzie na kartingu w Radomiu wyremontowałem maszynę (mam go już kilka lat).
Gixx głównie z przeznaczeniem na tor, ale przystosowany do jazdy drogowej
- owiewki z laminatu z reflektorami soczewkowymi i tylną lampą zrobioną z diod led (z kierunkami).
- sprzęgło od K8 z antyhoppingiem, sterowanie hydrauliczne
- przednie lagi Showa od K5 750
- polerka paru elementów
- yoshimura, filtr KN, na hamowni wyszło 170 koni
- pompa Brembo, zaciski nie wiem od czego
- akumulator Li-Jon
- szybę zmienię na lekko przyciemnianą
- PCIII - niestety mam jakiś felerny w którym nie działa funkcja QS mimo iż do tego modelu podobno nie potrzebny jest Ignition Module, może ktoś ma na sprzedaż jakiś moduł z działającym QS ?
Pozdrowienia,
Grzesiek
GSX-R 1000 K4
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 10:52
- Motocykl: GSX-R1000K4, XT660X
- Imię: Grzegorz
- Skąd: Kraków
- ManiekMamWyjebane
- Posty: 126
- Rejestracja: 23 lis 2016, o 13:54
- Motocykl: GSX-R 1000 K4
- Imię: Mariusz
- Skąd: Kutno
- Lokalizacja: Kutno
Re: GSX-R 1000 K4
a co to sie na radomi stało ? moze gumy bardziej wyczynowe latam tym samym modelem i na radomiu tez bylem
powiem Ci ze bandycko wygląda
rame wachacz i inne piedoly polerowalem w k1 tam troche inna rama efekt byl kozacki tylko dbac o to zajebiscie trzeba znalazlem kiedys po czasie na olx to dzien do nocy zaniedbal ktos strasznie
szyba byle nie czarna jesli juz to lekko przydymiona i nic wiecej nie zakladaj czarnej smoly bo to wcale praktyczne nie jest lepiej widziec co jest przed Toba
powiem Ci ze bandycko wygląda
rame wachacz i inne piedoly polerowalem w k1 tam troche inna rama efekt byl kozacki tylko dbac o to zajebiscie trzeba znalazlem kiedys po czasie na olx to dzien do nocy zaniedbal ktos strasznie
szyba byle nie czarna jesli juz to lekko przydymiona i nic wiecej nie zakladaj czarnej smoly bo to wcale praktyczne nie jest lepiej widziec co jest przed Toba
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 10:52
- Motocykl: GSX-R1000K4, XT660X
- Imię: Grzegorz
- Skąd: Kraków
Re: GSX-R 1000 K4
Gumy wystarczą mi na razie sportowe, tył Bridgestone S20 , (poprzednio był Michelin PP 2CT, wolę S20 lepiej mi się jeździ) przód był 2CT, teraz założyłem Metzeler wyleciał mi model z głowy (Sportec ...) ale jeszcze nie pojezdzilem na niej za bardzo.
W Radomiu przegialem, zahaczyłem o gościa i przetunelowałem przez płot, ha, ha, ha.
Szybe zalozylem na razie taka jaka mialem zapasową, poprzednia niestety za bardzo oberwała, założę dymioną.
Co do polerki to nie powiedziałbym żeby bardzo trzeba było dbać, pewnie zależy od warunków w jakich jezdzisz i w jakich przechowujesz moto. Poprzednio miałem polerke wahacza, stelaza i setów i przez caly sezon nic z tym nie robiłem, na początku wyczyszczone jakąś pastą do aluminium i się trzyma, gorzej dekiel sprzęgła ten owszem szybko śniedzieje, spróbuję go lepiej jakąś pastą zabezpieczyć.
W Radomiu przegialem, zahaczyłem o gościa i przetunelowałem przez płot, ha, ha, ha.
Szybe zalozylem na razie taka jaka mialem zapasową, poprzednia niestety za bardzo oberwała, założę dymioną.
Co do polerki to nie powiedziałbym żeby bardzo trzeba było dbać, pewnie zależy od warunków w jakich jezdzisz i w jakich przechowujesz moto. Poprzednio miałem polerke wahacza, stelaza i setów i przez caly sezon nic z tym nie robiłem, na początku wyczyszczone jakąś pastą do aluminium i się trzyma, gorzej dekiel sprzęgła ten owszem szybko śniedzieje, spróbuję go lepiej jakąś pastą zabezpieczyć.
- sonr
- Posty: 235
- Rejestracja: 29 wrz 2013, o 15:43
- Motocykl: GSX-R 600 K3 Alstare
- Wymarzony motocykl: GSX-R 1000 K6
- Imię: Kornel
- Skąd: Radom
Re: GSX-R 1000 K4
To Ty rozwaliles przęslo i chyba na harleya jakies poleciales ?GRZ pisze: W Radomiu przegialem, zahaczyłem o gościa i przetunelowałem przez płot, ha, ha, ha.
S
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 14 lip 2011, o 10:52
- Motocykl: GSX-R1000K4, XT660X
- Imię: Grzegorz
- Skąd: Kraków
Re: GSX-R 1000 K4
Raczej nie ja, takie rzeczy sie tam zdarzaja, w koncu bezpieczenstwo na wysokim poziomie
Tak wygladal plot po zdarzeniu ale juz po prowizorycznym wyprostowaniu (przelecialem na druga strone).
Nikomu poza moim moto i moim lekkim potluczeniem no i oczywiscie siatce w plocie nic sie nie stalo
https://drive.google.com/open?id=0B_TIq ... kx3cVl3bk0
O przypadku z Harleyem nie slyszalem
Ale czasem sie to gorzej konczy, slyszalem ze gosc wjechal w ta brame i rece polamal, sądzili się z nim potem zeby jeszcze za brame zaplacil i podobno wygrali.
Tak wygladal plot po zdarzeniu ale juz po prowizorycznym wyprostowaniu (przelecialem na druga strone).
Nikomu poza moim moto i moim lekkim potluczeniem no i oczywiscie siatce w plocie nic sie nie stalo
https://drive.google.com/open?id=0B_TIq ... kx3cVl3bk0
O przypadku z Harleyem nie slyszalem
Ale czasem sie to gorzej konczy, slyszalem ze gosc wjechal w ta brame i rece polamal, sądzili się z nim potem zeby jeszcze za brame zaplacil i podobno wygrali.