GSXR 750 K5 by estilete3
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
GSXR 750 K5 by estilete3
Witam wszystkich !
Po rozstaniu sie ze swoja r6 rj095
postanowiłem wskoczyć na coś mocniejszego, z racji tego że R6 już była wyciskana do limitu na winklach
wyrzuciłem z głowy zakupienie litra, który po prostu przy nieumiejętnym odkręceniu gazu mógłby mi uciec na winklu spod dupy i zdecydowałem sie na 3/4 ( cenię sobie lekkość 600 i lepsze parametry silnika, bez kosmicznej narowistości, które przynajmniej będe potrafił wykorzystac) na szczescie nie porywam sie z motykom na słońce i dopieram sprzęt do swoich umiejętności żeby stawać sie coraz lepszym
a więc chciałem sie pochwalić swoim świeżo nabytym sprzętem w postaci gixa 3/4 K5.
Moto kupiłem od znajomego, który sprowadza sprzęty z Niemiec po szlifach i hobbistycznie je naprawia na igiełki.
Taki też jest stan tego gixa, był obdrapany dlatego bak, czacha i boczek są malowane ( na baku zostawione ori naklejki pod lakierem)
Ale oczywiście chyba już tylko nieliczni wierzą w igły bezwypadki z tych roczników. Mnie akurat to nie razi
Oczywiscie zaraz po zakupie rozebrałem szpeja, żeby zajrzeć tu i uwdzie i potwierdzić na własne oczy stan
Tak wyglądał w momencie zakupu
Moim oczom na szczescie nie ukazało się nic drażniącego, baaa nawet bym rzekł, że motocykl jak na ten rocznik jest zachowany w świetnym stanie.
Z racji tego, że dosyć pedantycznie podchodze do tematu i od małego kręce przy swoich sprzętach wszystkie czynności robię sam przy motocyklu, bo w mechaników nie wierze, zawsze coś spartolą, a przy tym ile pieniedzy i nerwów w kieszeni
Niestety ze szpejem jest dośc żmudna droga rejestracji w moim urzędzie ( niemiec na przegląd pojechał z nakładką i wbili w brief, że jest 1 osobowy) aby to zmienic musiałem robic specjalne przeglądy, potwierdzenia fotograficzne, dodatkowo zaświadczenie z Suzuki w Wawie, że motocykl z takim nr Vin wyszedł w osobowy itp ...
W tym czasie pozwoliłem sobie kilka godzin podłubać przy sprzęcie, mianowicie :
Zmieniłem juz 2 razy wydech. ( krótszy leoś i bos na sprzedaż )
Ten Leoś około 36cm długości jest na sell gdyby ktoś coś, możliwość mocowania na przejsciówkę, albo slipon
Docelowo zostawiłem ten
Pozwoliłem sobie również zainstalowac zabawkę w postaci Ohlinsa
( oryginał pod młotek)
Zmieniłem żarówki na alla xenon:
Stare philipsy
nowe
No i zestawienie góra nowa dół stary
Z resztek okleiny do kół obkleiłem bak ( dla mnie smaczniej wygląda)
Błotnik z racji tego że był obdrapany od kamyczków postanowiłem trochę upiekszyć:
before po odmalowaniu
i juz po
Bąble oczywiście poznikały po przyatakowaniu suszarką
Ostatnie z moich dotychczasowych dzieł to zmiana podświetlenia licznika ( oryginalne mnie doprowadza do kur**** )
Na chwile obecną by było na tyle
Co w planach, co dalej ? hmmm
Kupiłem kilka gratów aktualnie czekam, aż przyjda, mianowicie
- Wyświetlacz biegów
- stompgripy na bak
- Tankpad
- Crashpady przedniego zawieszenia
- klamki łamane z regulacją długości
- Migacze rizomy
Dodatkowo w planach mam wrzucenie
- Stalowego oplotu
-manetek grzanych oxforda ( w R6 miałem i zachwalałem w cieżkich warunkach)
- Crashpady na boki ( te natomiast sam sobie wytoczę chyba)
- akcesoryjne mocowanie blachy
- Filtr powietrza BMC
- do tego może jakies kolektory sportowe i flashowanie ecu na hamowni ( miałem taki set w R6 i wygładzenie krzywej dało meega efekt)
- jakieś pierdoły typu carbony na półkę itp .
Dodatkowo mam zamiar w niedługiej przyszłości wyregulować, a bynajmniej sprawdzić luzy zaworowe bo zbytnio ich nie słychac, lecz pedantyzmu nigdy za wiele
To by było na tyle, oceniajcie , krytykujcie , podsyłajcie sugestie i pomysły. Będę sie starał relacjonować prace nad szpejem
Zdjecia sie mego słabo poobcinały, nastepnym razem postaram sie je tak wyciąć, żeby weszły całe
Po rozstaniu sie ze swoja r6 rj095
postanowiłem wskoczyć na coś mocniejszego, z racji tego że R6 już była wyciskana do limitu na winklach
wyrzuciłem z głowy zakupienie litra, który po prostu przy nieumiejętnym odkręceniu gazu mógłby mi uciec na winklu spod dupy i zdecydowałem sie na 3/4 ( cenię sobie lekkość 600 i lepsze parametry silnika, bez kosmicznej narowistości, które przynajmniej będe potrafił wykorzystac) na szczescie nie porywam sie z motykom na słońce i dopieram sprzęt do swoich umiejętności żeby stawać sie coraz lepszym
a więc chciałem sie pochwalić swoim świeżo nabytym sprzętem w postaci gixa 3/4 K5.
Moto kupiłem od znajomego, który sprowadza sprzęty z Niemiec po szlifach i hobbistycznie je naprawia na igiełki.
Taki też jest stan tego gixa, był obdrapany dlatego bak, czacha i boczek są malowane ( na baku zostawione ori naklejki pod lakierem)
Ale oczywiście chyba już tylko nieliczni wierzą w igły bezwypadki z tych roczników. Mnie akurat to nie razi
Oczywiscie zaraz po zakupie rozebrałem szpeja, żeby zajrzeć tu i uwdzie i potwierdzić na własne oczy stan
Tak wyglądał w momencie zakupu
Moim oczom na szczescie nie ukazało się nic drażniącego, baaa nawet bym rzekł, że motocykl jak na ten rocznik jest zachowany w świetnym stanie.
Z racji tego, że dosyć pedantycznie podchodze do tematu i od małego kręce przy swoich sprzętach wszystkie czynności robię sam przy motocyklu, bo w mechaników nie wierze, zawsze coś spartolą, a przy tym ile pieniedzy i nerwów w kieszeni
Niestety ze szpejem jest dośc żmudna droga rejestracji w moim urzędzie ( niemiec na przegląd pojechał z nakładką i wbili w brief, że jest 1 osobowy) aby to zmienic musiałem robic specjalne przeglądy, potwierdzenia fotograficzne, dodatkowo zaświadczenie z Suzuki w Wawie, że motocykl z takim nr Vin wyszedł w osobowy itp ...
W tym czasie pozwoliłem sobie kilka godzin podłubać przy sprzęcie, mianowicie :
Zmieniłem juz 2 razy wydech. ( krótszy leoś i bos na sprzedaż )
Ten Leoś około 36cm długości jest na sell gdyby ktoś coś, możliwość mocowania na przejsciówkę, albo slipon
Docelowo zostawiłem ten
Pozwoliłem sobie również zainstalowac zabawkę w postaci Ohlinsa
( oryginał pod młotek)
Zmieniłem żarówki na alla xenon:
Stare philipsy
nowe
No i zestawienie góra nowa dół stary
Z resztek okleiny do kół obkleiłem bak ( dla mnie smaczniej wygląda)
Błotnik z racji tego że był obdrapany od kamyczków postanowiłem trochę upiekszyć:
before po odmalowaniu
i juz po
Bąble oczywiście poznikały po przyatakowaniu suszarką
Ostatnie z moich dotychczasowych dzieł to zmiana podświetlenia licznika ( oryginalne mnie doprowadza do kur**** )
Na chwile obecną by było na tyle
Co w planach, co dalej ? hmmm
Kupiłem kilka gratów aktualnie czekam, aż przyjda, mianowicie
- Wyświetlacz biegów
- stompgripy na bak
- Tankpad
- Crashpady przedniego zawieszenia
- klamki łamane z regulacją długości
- Migacze rizomy
Dodatkowo w planach mam wrzucenie
- Stalowego oplotu
-manetek grzanych oxforda ( w R6 miałem i zachwalałem w cieżkich warunkach)
- Crashpady na boki ( te natomiast sam sobie wytoczę chyba)
- akcesoryjne mocowanie blachy
- Filtr powietrza BMC
- do tego może jakies kolektory sportowe i flashowanie ecu na hamowni ( miałem taki set w R6 i wygładzenie krzywej dało meega efekt)
- jakieś pierdoły typu carbony na półkę itp .
Dodatkowo mam zamiar w niedługiej przyszłości wyregulować, a bynajmniej sprawdzić luzy zaworowe bo zbytnio ich nie słychac, lecz pedantyzmu nigdy za wiele
To by było na tyle, oceniajcie , krytykujcie , podsyłajcie sugestie i pomysły. Będę sie starał relacjonować prace nad szpejem
Zdjecia sie mego słabo poobcinały, nastepnym razem postaram sie je tak wyciąć, żeby weszły całe
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Bardzo fajna praca. Podoba mi sie pomysl ze zmiana podswietlania
Robiles to moze w r6 ? Pytam bo mam r6 rj09.
Co do suzki. Jak szukasz wiecej pomyslow to odszukaj byle moto koziego k4 600 tu na forum ( kozi taki chyba mial nick ). Tez cudowal w k4
Robiles to moze w r6 ? Pytam bo mam r6 rj09.
Co do suzki. Jak szukasz wiecej pomyslow to odszukaj byle moto koziego k4 600 tu na forum ( kozi taki chyba mial nick ). Tez cudowal w k4
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Dzieki, postaram sie odszukac temat. W sumie tu dopiero zawitałem wiec zbytnio nie jestem zapoznany z projektami forumowymi.
Co do podświetlenia R6 : tak wyglądało moje, w porównaniu do serii na żywo przepaść
Link do zdjęcia bo znowu ucięło fotki
http://i38.photobucket.com/albums/e117/ ... 4hknre.jpg
Co do podświetlenia R6 : tak wyglądało moje, w porównaniu do serii na żywo przepaść
Link do zdjęcia bo znowu ucięło fotki
http://i38.photobucket.com/albums/e117/ ... 4hknre.jpg
- pablogixx
- Posty: 1394
- Rejestracja: 19 sie 2014, o 11:38
- Motocykl: yamaha r6 rj09
- Wymarzony motocykl: Suzuki gsxr 600/750 K6
- Imię: Paweł
- Skąd: TSZ
- Lokalizacja: Połaniec / Kielce
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Super ten projekt wygladal. Odezwe sie do Ciebie na priv to moze udzielisz porady jak to zrobic forum r1r6.pl malo zywe jest
Tu masz watek koziego:
viewtopic.php?f=13&t=8252&hilit=Kozi
Troche do przegladniecia jest
Moje propozycje zmian w k4 :
1 Biale felgi
2 Lusterka z k6 , jakos bardziej mi sie podobaja kierunki w lusterkach
3 tak jak piszesz stalowy oplot
4 moze takie drobne akcenty : zmiana koloru ciezarkow.korka wlewu oleju. Rolki pod wahacz i crashe
Tu masz watek koziego:
viewtopic.php?f=13&t=8252&hilit=Kozi
Troche do przegladniecia jest
Moje propozycje zmian w k4 :
1 Biale felgi
2 Lusterka z k6 , jakos bardziej mi sie podobaja kierunki w lusterkach
3 tak jak piszesz stalowy oplot
4 moze takie drobne akcenty : zmiana koloru ciezarkow.korka wlewu oleju. Rolki pod wahacz i crashe
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
To wszystko juz jest w planie prócz białych felg , także temat sie rozwinie, wal smiało. Postaram sie pomóc
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Ladna maszyna. No i dobra robota z tymi wszystkimi zmianami!
- chudy21
- Posty: 550
- Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
- Motocykl: Dzikser 750 k4
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Albert
- Skąd: ddz
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
ładny dzik,powiedz mi jakiej firmy masz błotnik?
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
-
- Nowy
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 lip 2016, o 13:29
- Motocykl: GSX-R 750 K5
- Imię: arQ
- Skąd: Dublin
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Sprzecik ladny tez chcialbym wiedziec jakiej firmy blotnik ewentualnie gdzie taki mozna dorwac bo szukam i nic ciekawego znalezc nie moge. Bede mial pare pytan odnosnie twoich przerobek ale to juz na priv
niech sluzy... szerokosci
niech sluzy... szerokosci
-
- Posty: 384
- Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:32
- Motocykl: GSXR 600 K4
- Imię: Paweł
- Skąd: KNS
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
kozak nie ma co
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Błotnik to najzwyklejszy odlew z żywicy. Do sv kiedys kupowałem podobny ale nie pamietam juz jakiej firmy, na pewno jest ona na allegro. Maja takie cuda z ABS'u w białym kolorze powystawiane
- kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
jak twoim zdaniem hamuje gix vs r6?
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Hmmm, w R6 miałem tarcze brakingi, klocki brakinga i stalowy oplot , tu natomiast przejechałem sie 2 razy gixem bo nie mam rejki ze wzgledu na dokumenty z wawy i nawet nie wiem czy są dobrze odpowietrzone. W r6 nie było czuć dużej siły hamowania, nie blokowało nagle koła ale bez problemu można było latać na przednim kole, w gixie hebel jest bardziej miękki i taki hmmm ... Ospały . Szczerze mówiąc pomijając walory estetyczne chce zamontować zaciski z R6 do gixa bo moim zdaniem lepiej są dozowalne ( nie ma czegoś takiego, że zblokują nagle koło tylko hamują bardzo adekwatnie do siły przełożonej na klamkę, a w efekcie szybciej wyhamują sprzęy) nie bez powodu za granicami kraju wszyscy chwala i montują zaciski z R6 .Jedyne co w tym momencie mnie ogranicza to fundusze. Za zaciski z gixa czy kawy trzeba dac 200-300 zł w zależnosci od stanu. Monoblocki z R6 to już koszt 500 zł i słaba dostepność
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
prezentuje się dobrze nie ma co a R6 też miałeś całkiem ciekawą pozdro i gratki
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Dzięki
Przy okazji nudy pozwoliłem sobie wczoraj na zakup 2x ( oryginalne są co najmniej chu****)
Oraz tymczasowe rolki wahacza niebieskie , tyle, że bez magicznego napisu
Przy okazji nudy pozwoliłem sobie wczoraj na zakup 2x ( oryginalne są co najmniej chu****)
Oraz tymczasowe rolki wahacza niebieskie , tyle, że bez magicznego napisu
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Fajny projekt malowanie jak u mnie, jak zrobię swój do końca też się pochwalę .