GSXR 750 K5 by estilete3
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
A swoją drogą to śliczna miałeś tą R6.
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Długo mnie nie było, ponieważ czasu było mało i funduszy żeby cokolwiek działać.
Apropo, dzieki za propsy w odniesieniu do R6. Była piekna, ale pięknie w nią wsadziłem forsy
nie oznacza to jednak, że nie działo się nic
Wpadło mianowicie :
- Grzane Manetki oxforda
- Wyswietlacz biegów
- Ciężarki kierownicy Rizomy
- Kierunkowskazy Rizomy
- Wspomniane wcześniej rolki wachacza
- Stompgrip na bak
- Crashpady CSP , nie zamontowane bo musze ogarnąć tuleje dystansowe
- Przemodziłem mocowanie blachy z uzyciem oryginału
- Klamki regulowane łamane z grawerem gixa ( Ori na sprzedaż )
Moto jest usyfione strasznie wiec sie nie czepiać
Dodatkowo kupiłem okleinę na koła Dainesa jak miałem w R6, lecz niestety przez problemy z bankowością i musiałem odpuścić temat.
Co jeszcze w niedalekiej przyszłości ?
zmienić emblematy na baku, bo są jakies chuj**wa żeby tylko były i zastanawiam się czy boczków nie okleić od nowa bo są małe bąbelki pod naklejkami.
pewnie jakieś karbony i naklejki na pług, śrubeczki w chromach i inne pierdoły żeby była igła jak R6
Dodatkowo może ktoś się orientuje czy jest coś w kolektorach ( chodzi o jakiś ala cat itp, musze zrobić puste), później kolektory daję w ocynk. Dodatkowo w planach jest filtr BMC i po tym zabiegu moto wiozę do Cerbola w poznaniu na hamownie, zamierzam zlikwidować TRE, podciągnąć max obroty o jakieś 500-1000 no i mapowanie zrobić, żeby miał więcej mocy i szerszy zakres bo do 10k obrotów szaleństwa nie ma w gixie.
Po tym dojdą zaciski z R6 Monoblocki ze złotymi wkrętami. Rozejrzę się również za tarczami typu wave.
No i chyba najważniejsze to zredukować przełożenie o -1 ząb z przodu bo ma strasznie długie biegi, 270 robi bez wiekszych problemów ale na 2 trzeba byc dobrze wczutym zeby wypionować, a myślę, że dla 150 KM nie powinien to być problem ( Ori przełożenie aktualnie jest )
Apropo, dzieki za propsy w odniesieniu do R6. Była piekna, ale pięknie w nią wsadziłem forsy
nie oznacza to jednak, że nie działo się nic
Wpadło mianowicie :
- Grzane Manetki oxforda
- Wyswietlacz biegów
- Ciężarki kierownicy Rizomy
- Kierunkowskazy Rizomy
- Wspomniane wcześniej rolki wachacza
- Stompgrip na bak
- Crashpady CSP , nie zamontowane bo musze ogarnąć tuleje dystansowe
- Przemodziłem mocowanie blachy z uzyciem oryginału
- Klamki regulowane łamane z grawerem gixa ( Ori na sprzedaż )
Moto jest usyfione strasznie wiec sie nie czepiać
Dodatkowo kupiłem okleinę na koła Dainesa jak miałem w R6, lecz niestety przez problemy z bankowością i musiałem odpuścić temat.
Co jeszcze w niedalekiej przyszłości ?
zmienić emblematy na baku, bo są jakies chuj**wa żeby tylko były i zastanawiam się czy boczków nie okleić od nowa bo są małe bąbelki pod naklejkami.
pewnie jakieś karbony i naklejki na pług, śrubeczki w chromach i inne pierdoły żeby była igła jak R6
Dodatkowo może ktoś się orientuje czy jest coś w kolektorach ( chodzi o jakiś ala cat itp, musze zrobić puste), później kolektory daję w ocynk. Dodatkowo w planach jest filtr BMC i po tym zabiegu moto wiozę do Cerbola w poznaniu na hamownie, zamierzam zlikwidować TRE, podciągnąć max obroty o jakieś 500-1000 no i mapowanie zrobić, żeby miał więcej mocy i szerszy zakres bo do 10k obrotów szaleństwa nie ma w gixie.
Po tym dojdą zaciski z R6 Monoblocki ze złotymi wkrętami. Rozejrzę się również za tarczami typu wave.
No i chyba najważniejsze to zredukować przełożenie o -1 ząb z przodu bo ma strasznie długie biegi, 270 robi bez wiekszych problemów ale na 2 trzeba byc dobrze wczutym zeby wypionować, a myślę, że dla 150 KM nie powinien to być problem ( Ori przełożenie aktualnie jest )
- chudy21
- Posty: 550
- Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
- Motocykl: Dzikser 750 k4
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Albert
- Skąd: ddz
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
kolego widzę na bogato lecisz jeżeli chodzi o wydzior,to w k4 750 jest przelot od początku do końca,zero kata
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Nie ma żadnych siatek w kolektorach jak przykładowo w bandicie ? Rozcinałeś to, skąd ta wiedza ? ;>
- chudy21
- Posty: 550
- Rejestracja: 8 cze 2015, o 18:58
- Motocykl: Dzikser 750 k4
- Wymarzony motocykl: s1000rr
- Imię: Albert
- Skąd: ddz
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Nie rozcinałem tego to fakt,ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek tam było,na kolektorze nie ma żadnych zgrubień w których mógłby siedzieć katestilete3 pisze:Nie ma żadnych siatek w kolektorach jak przykładowo w bandicie ? Rozcinałeś to, skąd ta wiedza ? ;>
"Życie jest jak gówno na kole - raz jesteś na górze raz na dole"
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
co to jest przy lewej manecie jakieś sterowanie czegoś?,mam pytanko od jakiego modelu masz chlapacz tylny i 2gie czy sam podpinałeś wyświetlacz biegów bo też chcę wstawić.Poza tym mody na plus tylko jakoś te kierunki ni w dupę ni w oko hehe:)
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Oxford na przełączniku, Oxford na manetkach - obstawiam grzane manety
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Pisałem w poście, że są grzane manetki oxforda. Przy lewej manetce jest właśnie sterownik od nich. Chlapacz juz był, wygląda na oryginalny od tego wachacza, ale nie ma na nim żadnych napisów. Fakt, może i na zdjęciach wyglądają nijako migacze bo praktycznie ich nie widać na tle sniegu, ale osobiscie uważam, że wyglądają lepiej niż jakieś ledowe czajna, a przede wszystkim są aluminiowe na czym mi najbardziej zależało
Dodatkowo muszę wrzucić podświetlenie blachy, zostało mi z R6 zwykłe na 3 ledy, ale zastanawiam się również nad Rizomą , hmmmmm
Co do wyświetlacza biegów to montowałem go sam, proste łączenia jak budowa cepa, z zasilaniem wpiąłem się w postojówke przez co świeci tylko po przekręceniu zapłonu. Dla niewtajemniczonych jest to najprostszy i najtańszy wyświetlacz biegów, za który dałem 60 zł bo ciężko o coś mądrego w dobrych pieniadzach do gixa ( no i nic nie daje takiej satysfakcji jak samodzielna praca i modzenie !!! )
Działa dobrze, lecz ja ulokowałem magnesy na pokrywce od przedniej zębatki, przez co są one za blisko i jak wbijam biegi wyzej to nie czyta dobrze, na zime sobie darowałem ich ustawienie bo trzeba to podczas jazdy zrobic
Mi chodzi o pewne informacje, bo na moje oko ciezko tam upchać katalizator, ale jakies siatki wygłuszające i inne pierdoły już się zmieszczą. Jeżeli chce wykręcic z niego trochę wiecej to musze miec, albo gołe rury ori, albo kolektory jakies. Może ktoś sie orientuje od czego podejdą kolektory ?
Mogą byc oczywiscie wymagane jakieś małe ulepszenia, ale to nie problem , bardziej chodzi o srednicę wejscia do cylindra, jak to się ma np z litrowym K3 ?
Dodatkowo muszę wrzucić podświetlenie blachy, zostało mi z R6 zwykłe na 3 ledy, ale zastanawiam się również nad Rizomą , hmmmmm
Co do wyświetlacza biegów to montowałem go sam, proste łączenia jak budowa cepa, z zasilaniem wpiąłem się w postojówke przez co świeci tylko po przekręceniu zapłonu. Dla niewtajemniczonych jest to najprostszy i najtańszy wyświetlacz biegów, za który dałem 60 zł bo ciężko o coś mądrego w dobrych pieniadzach do gixa ( no i nic nie daje takiej satysfakcji jak samodzielna praca i modzenie !!! )
Działa dobrze, lecz ja ulokowałem magnesy na pokrywce od przedniej zębatki, przez co są one za blisko i jak wbijam biegi wyzej to nie czyta dobrze, na zime sobie darowałem ich ustawienie bo trzeba to podczas jazdy zrobic
Nie rozcinałem tego to fakt,ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek tam było,na kolektorze nie ma żadnych zgrubień w których mógłby siedzieć kat
Mi chodzi o pewne informacje, bo na moje oko ciezko tam upchać katalizator, ale jakies siatki wygłuszające i inne pierdoły już się zmieszczą. Jeżeli chce wykręcic z niego trochę wiecej to musze miec, albo gołe rury ori, albo kolektory jakies. Może ktoś sie orientuje od czego podejdą kolektory ?
Mogą byc oczywiscie wymagane jakieś małe ulepszenia, ale to nie problem , bardziej chodzi o srednicę wejscia do cylindra, jak to się ma np z litrowym K3 ?
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Germaniec pisze:czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750
750 wcale nie zapierdala
Kupiłem 750 bo w pomodowanej R6 troche brakowało mocy i póki co jestem średnio zadowolony z mocy 3/4.
Kolektory yoshi lub inne to koszt kosmiczny, dlatego chce pomodzić z oryginałem itp bo jak zacznę ładować hajsu kilo to wyjdzie, że szybciej litra bym kupił w tej kasie.
Dodatkowo w Cerbolu mi powiedzieli, że kolektory sportowe owszem, dają coś, ale nie jest to adekwatne do kasy jaki kosztują, dlatego szukam z odzysku sportowych kolektorów, z litra tytanowe lub po prostu te wybebeszyć jak tylko się da.
- pieterr
- Posty: 279
- Rejestracja: 21 maja 2011, o 11:59
- Motocykl: w końcu tyśonc
- Imię: Pee
- Skąd: Południe
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
nie cynkuj kolektorów bo i tak Ci spłynie albo zczernieje
kolektory z 1000 k3 albo k5 pasuja z małą przeróbką, jak kiedyś szukałem, no i tytan to wagi troche urwiesz
kolektory z 1000 k3 albo k5 pasuja z małą przeróbką, jak kiedyś szukałem, no i tytan to wagi troche urwiesz
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
estilete3 pisze:Germaniec pisze:czytałem na innym forum że właśnie z k4 litra pasują bo też myślałem o dodaniu jej kopa,ale fabryczne kolektory są bardzo wydajne moim zdaniem tu trzeba dojebać koksu do pieca .Kolega w 600 l1 ma głowice i cały wydech yoshi to zapierdala jak 750
750 wcale nie zapierdala
Kupiłem 750 bo w pomodowanej R6 troche brakowało mocy i póki co jestem średnio zadowolony z mocy 3/4.
Kolektory yoshi lub inne to koszt kosmiczny, dlatego chce pomodzić z oryginałem itp bo jak zacznę ładować hajsu kilo to wyjdzie, że szybciej litra bym kupił w tej kasie.
Dodatkowo w Cerbolu mi powiedzieli, że kolektory sportowe owszem, dają coś, ale nie jest to adekwatne do kasy jaki kosztują, dlatego szukam z odzysku sportowych kolektorów, z litra tytanowe lub po prostu te wybebeszyć jak tylko się da.
A tre masz Jak nie to wsadz ,jak masz zdrowy silnik to musi zapierdalać to ma na dynamicznym doładowaniu i zdjętymi blokadami 155km, tylko 9km mniej od litra.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 6 sty 2017, o 16:52
- Motocykl: gsxr k4 750/k5 1000
- Wymarzony motocykl: k51000 i s1000rr
- Imię: paweł
- Skąd: białystok
- estilete3
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 lis 2013, o 10:32
- Motocykl: ZX10
- Imię: Alan
- Skąd: Zbiersk
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Dla mnie dupy nie urywa, a litrem nie jeździłem. O jakich blokadach mówisz niby, bo szperałem internety i nic nie znalazłem. Za flesha powiedzieli mi 1500-2000 zł , gdzie wczesniej mowa była o 800-1000. Troche mnie odstraszyli.A tre masz Jak nie to wsadz ,jak masz zdrowy silnik to musi zapierdalać to ma na dynamicznym doładowaniu i zdjętymi blokadami 155km, tylko 9km mniej od litra.
Re: GSXR 750 K5 by estilete3
Jak to nie wyczytałes? Kazdy motocykl ma fabryczna blokadę. Tre zmienia ten stan, czyli zdejmuje kaganiec. Jeśli 750 jedzie gorzej od 600 to jakaś kupa musi w nim siedzieć i coś jest nie tak
Pogadaj z carrym. Zrobi Ci flasz ecu w kwocie jaka Cię zadowoli:)
Pogadaj z carrym. Zrobi Ci flasz ecu w kwocie jaka Cię zadowoli:)