Przyszedł czas przedstawić moją Krówkę.
Nabytek z początku tego roku, służy dobrze, choć nie całkiem bez przygód (uszczelka między pompą wody a silnikiem puściła na dłuższym przelocie 200kmh+.. zorientowałem się na postoju jak zobaczyłem buta i pół tylnej opony (sic!) w oleju..). Ogólnie jest full sprawna, ale trzeba ją stopniowo uodparniać na przygody torowe i agresywne traktowanie.
Prezentuję ją w trzech strojach:
1. Na ulicy
2. W stroju roboczym
3. W pracy
Krówkę czeka właśnie większy serwis (ma ponad 20kkm - zawory, przepustnice etc), przeszczep regulatora napięcia w chłodniejsze miejsce (usmażył już dwa aku w tym sezonie) i sportowe klocki, przed kolejnym sezonem zmiana pompy hamulcowej, quickshifter, a jak owiewki w końcu przyziemią na torze (choć nie spieszy mi się wcale do tego ) to plastiki torowe malowane pewnie w biało-czarną krowę .
Z rzeczy, które już są to wydech, stompgripy, szyba racingowa, składany na tor stelaż tablicy, stalowy oplot z przodu, crashpady i kilka bajerów w "folii carbonowej", które widać na zdjęciach.
Lata obecnie na Bridgestone'ach S21 i chyba tak zostanie póki co. Na ulicy jest super, nawet na niedogrzanych, a na torze dają mega wyczucie i wytrzymały już 5 dni, a jeszcze jeden lub dwa pojeżdżą. Jak się 1:45 zrobi w Poznaniu to będę myślał o slickach .
GSX-R 600 K7 - Moja Krówka
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- KubaZet
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 lip 2016, o 22:45
- Motocykl: GSX-R600 K7
- Imię: Kuba
- Skąd: Kraków
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: GSX-R 600 K7 - Moja Krówka
a teraz jakie czasy robisz na tych s21 ? bo na s20 koledzy narzekają a robia w granicach 1:50
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: GSX-R 600 K7 - Moja Krówka
Zacna maszyna.
- QH1
- Posty: 606
- Rejestracja: 15 gru 2015, o 20:32
- Motocykl: GSXR 1000, S1000RR,EXC450
- Wymarzony motocykl: najszybszy na torze ;)
- Imię: Marcin
- Skąd: Wrocław
Re: GSX-R 600 K7 - Moja Krówka
Nie wiem jak na torze drogowa opona moze dawać wyczucie. Po pierwsze jej nie grzej. No moze 20min max. Bo zaraz Ci sie przegrzeje. Drogówki maja wiecej krzemionki i niższe temperatury pracy.
Ja jak podgrzewalem 2ct to mi na trzecim okrążeniu juz tak pływały ze głowa mała.
Ile na tych s21 zrobiłeś na Brnie?
A no i nie licz ze przy czasach Poznań 1,45 albo Brno poniżej 2,20 Ci jakaś opona wytrzyma dłużej niz dwa dni ...
Mój rekord na Poznaniu przy 1,45 w zimny dzien to ... dwie sesje od nowej do zera. No fakt to była litrowa k6 a nie 600tka ... Ale zawsze.
Z race Trackiem Vel race Czechem byłeś bezpośrednio czy przez pośrednika?
Ja jak podgrzewalem 2ct to mi na trzecim okrążeniu juz tak pływały ze głowa mała.
Ile na tych s21 zrobiłeś na Brnie?
A no i nie licz ze przy czasach Poznań 1,45 albo Brno poniżej 2,20 Ci jakaś opona wytrzyma dłużej niz dwa dni ...
Mój rekord na Poznaniu przy 1,45 w zimny dzien to ... dwie sesje od nowej do zera. No fakt to była litrowa k6 a nie 600tka ... Ale zawsze.
Z race Trackiem Vel race Czechem byłeś bezpośrednio czy przez pośrednika?