GSXR K9 1000 by KubusK
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Blondyn
- Posty: 202
- Rejestracja: 24 wrz 2016, o 10:45
- Motocykl: GSXR 600 k8
- Wymarzony motocykl: Bmw s1000rr
- Imię: Tadek
- Skąd: Piła
Re: GSXR K9 1000 by KubusK
No ładna twarzoczaszka
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
- Motocykl: BMW
- Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
- Imię: Piter
- Skąd: śląsk
Re: GSXR K9 1000 by KubusK
coraz bardziej myślę by puścić gixa pod młotek, był by jakiś zainteresowany to pisać, pomyślę co i jak.
Najdzie mnie to wystawie go i na jakimś portalu,
miałem inwestować w remont mieszkania, lecz coś czuję że się przedłuży i będę szukał czegoś nowszego do jazdy lub starszego a tańszego i wtedy remont ruszy szybciej hehehe(zx10r 2008-10) ,
zx10 ok 2012-13 albo nowszy liter gix ale obowiązkowo z ABS chociaż bym miał użyć go tylko raz hehe zawsze chciałem spróbować a nie miałem okazji, czas pokaże nie spieszy mi się
na więcej raczej finansowo nie wyrobię, chciałbym s1000rr ale to już grubszy wydatek w dodatku roczniki 2011+ tylko, a golasa nie chce, więc kiszka przeszły mnie też "głupie myśli" o jakimś z1000 było czym chociaż po mieście polatać,
dla przypomnienia gix
Z dodatków:
-Motocykl strojony był na hamowni pod wydech filtr powietrza itd u Przemka Badowskiego i Carrego więc zrobione TRE, utwardzony amor itd
-Wydech YOSHIMURA z pominięciem katalizatora
- sportowy filtr powietrza BMC
-stompgrip na baku (nie wyobrażam sobie jazdy bez nich)
-akcesoryjne łamane klamki z regulacją długości
-crashpady zawieszenia womet tech
-crash pady boczne długie + gdzieś w garażu walają się krótkie yoshimury
-wyższa szyba żadna tanizna przez którą nic nie widać... oryginał Suzuki
-rolki wahacza z tyłu (pod podnośniki)
-Stalowy oplot z przodu i z tyłu
-oklejony folią carbonową element pod zbiornikiem który wyciera się od kolan i duże lepiej tak wygląda,
-oklejona rama przy butach folią carbon by się nie rysowała, w każdej chwili można się tego pozbyć.
-plastik siedzenia
-okleina carbonowa na wlewie paliwa
-okleina carbonowa na półce kierownicy
-gniazdo zapalniczki, zabezpieczona rama by nie wycierała się od jego przewodów (gniazdo jest przy kierownicy podpiete do akumulatora pod siedzeniem
-obecnie motocykl jest na oponach Bridgestone S21 (już są w słabym stanie) - nie zmieniałem jeszcze ale niedługo pewnie tak się stanie ponieważ motocykl jest w ciągłej eksploatacji, a nowe opony już mam kupione (bridegestone S21 190/55 120/70)
-w zimie na cały motocykl nakładałem ceramikę Si3D od nanolex
posiadam również:
-oryginalne wydechy
-oryginalny katalizator
-oryginalne przewody hamulcowe
-oryginalne mocowanie tablicy rej
-klamki też gdzieś mam
Najdzie mnie to wystawie go i na jakimś portalu,
miałem inwestować w remont mieszkania, lecz coś czuję że się przedłuży i będę szukał czegoś nowszego do jazdy lub starszego a tańszego i wtedy remont ruszy szybciej hehehe(zx10r 2008-10) ,
zx10 ok 2012-13 albo nowszy liter gix ale obowiązkowo z ABS chociaż bym miał użyć go tylko raz hehe zawsze chciałem spróbować a nie miałem okazji, czas pokaże nie spieszy mi się
na więcej raczej finansowo nie wyrobię, chciałbym s1000rr ale to już grubszy wydatek w dodatku roczniki 2011+ tylko, a golasa nie chce, więc kiszka przeszły mnie też "głupie myśli" o jakimś z1000 było czym chociaż po mieście polatać,
dla przypomnienia gix
Z dodatków:
-Motocykl strojony był na hamowni pod wydech filtr powietrza itd u Przemka Badowskiego i Carrego więc zrobione TRE, utwardzony amor itd
-Wydech YOSHIMURA z pominięciem katalizatora
- sportowy filtr powietrza BMC
-stompgrip na baku (nie wyobrażam sobie jazdy bez nich)
-akcesoryjne łamane klamki z regulacją długości
-crashpady zawieszenia womet tech
-crash pady boczne długie + gdzieś w garażu walają się krótkie yoshimury
-wyższa szyba żadna tanizna przez którą nic nie widać... oryginał Suzuki
-rolki wahacza z tyłu (pod podnośniki)
-Stalowy oplot z przodu i z tyłu
-oklejony folią carbonową element pod zbiornikiem który wyciera się od kolan i duże lepiej tak wygląda,
-oklejona rama przy butach folią carbon by się nie rysowała, w każdej chwili można się tego pozbyć.
-plastik siedzenia
-okleina carbonowa na wlewie paliwa
-okleina carbonowa na półce kierownicy
-gniazdo zapalniczki, zabezpieczona rama by nie wycierała się od jego przewodów (gniazdo jest przy kierownicy podpiete do akumulatora pod siedzeniem
-obecnie motocykl jest na oponach Bridgestone S21 (już są w słabym stanie) - nie zmieniałem jeszcze ale niedługo pewnie tak się stanie ponieważ motocykl jest w ciągłej eksploatacji, a nowe opony już mam kupione (bridegestone S21 190/55 120/70)
-w zimie na cały motocykl nakładałem ceramikę Si3D od nanolex
posiadam również:
-oryginalne wydechy
-oryginalny katalizator
-oryginalne przewody hamulcowe
-oryginalne mocowanie tablicy rej
-klamki też gdzieś mam
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
- Motocykl: BMW
- Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
- Imię: Piter
- Skąd: śląsk
Re: GSXR K9 1000 by KubusK
Dobra założyłem wczoraj nowe gumy, zrobiliśmy parę kilometrów ze 30 może, i niestety kumpel skasował swoją R1 :/ wymuszenie/zepchnięcie przez puszkę i spadł do rowu jakieś 6 może 8m głębokości... (spadł ze skarpy).
Kierownik całe szczęście cały. Gdyby miał ABS być może udało by się wyhamować (hamując po trawniku i może skończyło by się lepiej ale to tylko gdybanie) a tak to trawnik się skończył i jebnął prosto na dół :/.
Muszę załatwić kilką prywatnych spraw, więc GIX idzie na sprzedaż może będę szukał czegoś innego nowszego, albo po prostu czegoś na tor (na kamień śląski mam 100km a jeszcze nigdy tam nie byłem...)
Kierownik całe szczęście cały. Gdyby miał ABS być może udało by się wyhamować (hamując po trawniku i może skończyło by się lepiej ale to tylko gdybanie) a tak to trawnik się skończył i jebnął prosto na dół :/.
Muszę załatwić kilką prywatnych spraw, więc GIX idzie na sprzedaż może będę szukał czegoś innego nowszego, albo po prostu czegoś na tor (na kamień śląski mam 100km a jeszcze nigdy tam nie byłem...)
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: GSXR K9 1000 by KubusK
Dobrze, że kumpel cały. A że kierowcy to często nieogarnięte jełopy...
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 29 mar 2015, o 09:12
- Motocykl: BMW
- Wymarzony motocykl: BMW! S1000rr
- Imię: Piter
- Skąd: śląsk
Re: GSXR K9 1000 by KubusK
a no tutaj do zamknięcia zapraszam do tematu z Kawusią