GSX-R 1000 K8
Regulamin forum
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
Wątki prosimy tytułować według wzoru:
Rocznik moto, pojemność, coś od siebie
W pierwszym poście możecie dodać więcej danych o moto np. jakie ma wyposażenie dodatkowe, przebieg, którym właścicielem jesteś, jak długo jest w Twoich rękach, jakie modyfikacje planujesz itp.
Wątek musi zawierać przynajmniej jedno zdjęcie.
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
GSX-R 1000 K8
Hej. W połowie grudnia sprawiłem sobie takie cacko z przebiegiem 27 tyś, kompletny golas, z oponami i napędem do wymiany. Miał delikatnego szlifa na lewą stronę, ale nic groźnego. Zanim trafił do mojego garażu to odstawiłem go do serwisu.
Zmieniono opony na Bridgestone S20 Evo, na tył zarzucona 190/55 (trochę wyższa),
napęd DID ZVMX 530,
zębatki Sunstar przód -1, tył +2,
filtr powietrza K&N
rolki na tylny wahacz Womet Tech,
crash pady PUIG.
Jak już stanął w garażu to dorzuciłem
szybę sportową PUIG
stompgridy.
Będzie sezon to będą lepsze zdjęcia.
W planach, ale to może na kolejną zimę chcę dołożyć :
stalowy oplot
krótkie klamki
nakładkę kanapy pasażera
no i może wydechy, mysle o Yoshimura GP Evo II
LwG
Zmieniono opony na Bridgestone S20 Evo, na tył zarzucona 190/55 (trochę wyższa),
napęd DID ZVMX 530,
zębatki Sunstar przód -1, tył +2,
filtr powietrza K&N
rolki na tylny wahacz Womet Tech,
crash pady PUIG.
Jak już stanął w garażu to dorzuciłem
szybę sportową PUIG
stompgridy.
Będzie sezon to będą lepsze zdjęcia.
W planach, ale to może na kolejną zimę chcę dołożyć :
stalowy oplot
krótkie klamki
nakładkę kanapy pasażera
no i może wydechy, mysle o Yoshimura GP Evo II
LwG
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: GSX-R 1000 K8
Prezentuje się fajnie Parę zmian w przyszłości i będzie idealnie
Gratuluję zakupu i bezawaryjnej jazdy życzę
Gratuluję zakupu i bezawaryjnej jazdy życzę
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
-
- Posty: 65
- Rejestracja: 18 kwie 2012, o 17:46
- Motocykl: 1000 L1
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: MAREK
- Skąd: śląsk
Re: GSX-R 1000 K8
Ładna czarnulka
- kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Re: GSX-R 1000 K8
Zdjecia z prawej bo lewa po szlifie?:D poka jak to wyglada z drugiej strony
- ToMsOn
- Posty: 3147
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 21:48
- Motocykl: ZX10R igła forumowa ;)
- Wymarzony motocykl: H2R
- Imię: Tomas
- Skąd: <DKL>
- Lokalizacja: Cała Polska
Re: GSX-R 1000 K8
Kwas ale się czepiasz gdyby o tym nie napisał to nawet byś nie wiedział
Rury ori aut to chyba najważniejszy mod
Rury ori aut to chyba najważniejszy mod
# Blue Ninja ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=11672 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
# God Of War ZX10R http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=68&t=13605 #
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 9 maja 2010, o 16:55
- Motocykl: 3/4 k9
- Lokalizacja: Warszawa
- kwas
- Posty: 1034
- Rejestracja: 28 sie 2011, o 18:18
- Motocykl: Yamaha MT-09
- Imię: Michał
- Skąd: RTA
Re: GSX-R 1000 K8
faktycznie to musialbyc bardzo niegroźny paciak .Fajne moto.
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: GSX-R 1000 K8
Wracając do tematu, sezon dla mnie się kończy w sobotę z powodu wyjazdu służbowego (daleko, daleko) to pochwale się co wpadło podczas tego sezonu.
Udało się znaleźć nakładkę na zadupek, co znacznie poprawiło linie motocykla
później złote ciężarki kierownicy (bo lewy gdzieś mi wypadł)
wymieniona dźwignia zmiany biegów (bo sie ułamała)
wymeniony olej z filtrem na Motul 300V 15w50 i filtr Hiflo
wpadła pompa hamulcowa radialna Brembo z R6
stalowy oplot Hel (przód i tył)
nowe klocki TRW oraz nowy płyn hamulcowy.
Przebieg zwiększył się tylko o 3500 km, wiec jest bardzo duży niedosyt.
a teraz kilka fotek:
w planach są wciąż wydechy, paski na felgi i może coś jeszcze się zima wymyśli
Udało się znaleźć nakładkę na zadupek, co znacznie poprawiło linie motocykla
później złote ciężarki kierownicy (bo lewy gdzieś mi wypadł)
wymieniona dźwignia zmiany biegów (bo sie ułamała)
wymeniony olej z filtrem na Motul 300V 15w50 i filtr Hiflo
wpadła pompa hamulcowa radialna Brembo z R6
stalowy oplot Hel (przód i tył)
nowe klocki TRW oraz nowy płyn hamulcowy.
Przebieg zwiększył się tylko o 3500 km, wiec jest bardzo duży niedosyt.
a teraz kilka fotek:
w planach są wciąż wydechy, paski na felgi i może coś jeszcze się zima wymyśli
- Kenet
- Posty: 461
- Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:29
- Motocykl: custom
- Wymarzony motocykl: mam
- Imię: Michał
- Skąd: Warszawa
Re: GSX-R 1000 K8
3500 faktycznie niedużo, ale na torze można kilometry liczyć potrójnie
Powiedz mi czy po samej wymianie pompy klamka zrobiła się twardsza? Ja mam pompę nową po akcji serwisowej, wszystko odpowietrzane 2 razy i dalej ta klamka z początku jest jak gąbka...
Powiedz mi czy po samej wymianie pompy klamka zrobiła się twardsza? Ja mam pompę nową po akcji serwisowej, wszystko odpowietrzane 2 razy i dalej ta klamka z początku jest jak gąbka...
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: GSX-R 1000 K8
Jakie latanie po torze? Ja po bułki jechałem tylkoKenet pisze:3500 faktycznie niedużo, ale na torze można kilometry liczyć potrójnie
Powiedz mi czy po samej wymianie pompy klamka zrobiła się twardsza? Ja mam pompę nową po akcji serwisowej, wszystko odpowietrzane 2 razy i dalej ta klamka z początku jest jak gąbka...
Trzeba przyznać, że różnica jest zdecydowana przy naciskaniu klatki. Łapie od samego początku, znacznie bardziej wyraźne dozowanie. Ale jak pisałem, wymiana przewodów, klocków i płynu też ma w tym udział. Fajnie by było przetestować to na tor..... Jadąc po bułki
- Ryniu
- Posty: 445
- Rejestracja: 8 lis 2015, o 15:53
- Motocykl: GSX-R 1000 K8
- Imię: Kamil
- Skąd: Goleniów
Re: GSX-R 1000 K8
maly update
pod choinke wpadlo kilka rzeczy, tzreba bylo tylko sobie to sprowadzic z UK. teraz tylko zamontowac to, ale dopiero jak bedzie temp +5 st, bo garaz nie ma ogrzewania
w lapki wpadly nastepujace bajety:
- Pelen tytanowy uklad Leo Vince SBK
- uchwyt wydechu z R&G
- Bazzaz Fuel Control + Quickshifter + Tracktion Control
- Bazzaz Z-Bomb (TRE) oraz TC Active Light i TC Adjust + Map selector
- Bazzaz Z-AMF (Auto Tune)
- Sety Gilles VRC38GT (akcesoryjne oslony carbonowe, bo oryginalnych nie dostalem)
jak zamontuje wszystko to sie dalej pochwale
-
pod choinke wpadlo kilka rzeczy, tzreba bylo tylko sobie to sprowadzic z UK. teraz tylko zamontowac to, ale dopiero jak bedzie temp +5 st, bo garaz nie ma ogrzewania
w lapki wpadly nastepujace bajety:
- Pelen tytanowy uklad Leo Vince SBK
- uchwyt wydechu z R&G
- Bazzaz Fuel Control + Quickshifter + Tracktion Control
- Bazzaz Z-Bomb (TRE) oraz TC Active Light i TC Adjust + Map selector
- Bazzaz Z-AMF (Auto Tune)
- Sety Gilles VRC38GT (akcesoryjne oslony carbonowe, bo oryginalnych nie dostalem)
jak zamontuje wszystko to sie dalej pochwale
-
-
- Posty: 1265
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 09:54
- Motocykl: Daytona 675
- Imię: Radek
- Skąd: Warszawa
Re: GSX-R 1000 K8
Fajna pucha, bedzie sie zacnie prezentowac.
- David
- Posty: 348
- Rejestracja: 12 cze 2016, o 13:06
- Motocykl: GSX-R 600 k4
- Wymarzony motocykl: H2 :D
- Imię: Dawid
- Skąd: Nowy Sącz
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: GSX-R 1000 K8
Jak to jest. Ze wszyscy w garażach na plusie, a u mnie woda zamarza.... i to nie blaszak...Ryniu pisze:maly update
pod choinke wpadlo kilka rzeczy, tzreba bylo tylko sobie to sprowadzic z UK. teraz tylko zamontowac to, ale dopiero jak bedzie temp +5 st, bo garaz nie ma ogrzewania
w lapki wpadly nastepujace bajety:
- Pelen tytanowy uklad Leo Vince SBK
- uchwyt wydechu z R&G
- Bazzaz Fuel Control + Quickshifter + Tracktion Control
- Bazzaz Z-Bomb (TRE) oraz TC Active Light i TC Adjust + Map selector
- Bazzaz Z-AMF (Auto Tune)
- Sety Gilles VRC38GT (akcesoryjne oslony carbonowe, bo oryginalnych nie dostalem)
jak zamontuje wszystko to sie dalej pochwale
-
Ryniu pisze:Jakie latanie po torze? Ja po bułki jechałem tylkoKenet pisze:3500 faktycznie niedużo, ale na torze można kilometry liczyć potrójnie
Powiedz mi czy po samej wymianie pompy klamka zrobiła się twardsza? Ja mam pompę nową po akcji serwisowej, wszystko odpowietrzane 2 razy i dalej ta klamka z początku jest jak gąbka...
Trzeba przyznać, że różnica jest zdecydowana przy naciskaniu klatki. Łapie od samego początku, znacznie bardziej wyraźne dozowanie. Ale jak pisałem, wymiana przewodów, klocków i płynu też ma w tym udział. Fajnie by było przetestować to na tor..... Jadąc po bułki
Moja perełka: http://gixxer.pl/viewtopic.php?f=13&t=11680
- MaciejX
- Posty: 1846
- Rejestracja: 15 mar 2015, o 11:01
- Motocykl: GSX-R 1000 K5
- Wymarzony motocykl: RC213V
- Imię: Maciej
- Skąd: Mrągowo
Re: GSX-R 1000 K8
parę rzeczy na zdjęciu a tu tyle grubych tysiaków ehhh te motocykle trzeba bylo se jednak znaleźć tansze hobby hahahahh.
a tak powaznie to fajne graty, fajnie bedzie wygladać i smigać
a tak powaznie to fajne graty, fajnie bedzie wygladać i smigać