Strona 3 z 7

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 26 sie 2013, o 20:18
autor: ufo
GSXR SRAD 750 1999 ROK 136 KM oczywiście na wtrysku.

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 26 sie 2013, o 20:25
autor: Puyol187
Mogą być kłopoty (zaśniedziałe styki, przetarty przewód) gdzieś w instalacji (między kostką diagnostyczną a ECU) trzeba by było posprawdzać kostki...

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 26 sie 2013, o 22:31
autor: satanic
a moze zegary masz od gaznikowca?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 14 wrz 2013, o 11:57
autor: ufo
Sprawdziłem przejście na przewodach od kostki do ECU, przejście jest. Zegary mam oryginalne. Byłem dzisiaj w MOTOHYBRID. Chłopaki też nie wiedzą co jest nie halo. Chyba trzeba będzie podjechać na diag. gdzieś gdzie mają wtyczke diagnostyczną. na osiem pinów. Cinżka sprawa, a moto jak jeździł tak jeździ :/

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 14 wrz 2013, o 12:17
autor: ufo
No i jestem o krok dalej. W serwisie Jaskłowski w Wa-wie telefonicznie uzyskałem odpowiedź. Kod błędu a check to dwie inne sprawy. Jakby był kod błędu świeciła by czerwona kontrolka obok FI, wtedy szło by wyświetlić kod błędu, natomiast jeżeli świeci CHECK tzn że jest błąd gdzieś w obwodzie elektrycznym, i trzeba ogólnie przemierzyć podzespoły elektryczne. Jak zlikwiduję świecenie się CHECK'a to wtedy jak zrobię zworkę wyświetli mi kod błędu. No to miernik elektroniczny w dłoń i do boju ;] Tylko takie zapytanie: Macie koncepcje co lubi padać i w jakiej kolejności i od sprawdzania których podzespołów zacząć ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 14 wrz 2013, o 15:45
autor: satanic
kable przy ramie i lagach, tam gdzie sie wiazka naciaga i przeciera izloacja.

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 16 wrz 2013, o 14:36
autor: ufo
Sprawdzę w pierwszej kolejności. Dzięki za podpowiedź.

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 21 paź 2013, o 21:14
autor: ufo
No i wszystko jasne. Przetarta wiązka od zestawu wskaźników, przerwane przewody zwierały do śruby mocującej zegary, przez co również wywalało ich bezpiecznik przy wyższych obrotach, kiedy regulator napięcia puszczał nadmiar na ramę. Po zlutowaniu i zaizolowaniu przewodów znikł check, można było wyświetlić brak kodów błędu i przestało palić bezpiecznik. Dziękuję wszystkim za pomoc. LWG :)

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 9 gru 2014, o 18:45
autor: mouzes
u mnie nie wyskakuje nic po za trzema kreskami , robie dokladnie tak jak jest opisane ? jakies sugestie ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 9 gru 2014, o 21:52
autor: Puyol187
W jakim modelu gixa?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 10 gru 2014, o 00:12
autor: mouzes
GSX-R 750 SRAD 1999

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 13 gru 2014, o 17:41
autor: mouzes
dzis na spokojnie przejzalem instalacje itp . i dalej nic , zwierajac te dwa kable nic sie nie dzieje ... ? mial ktos tak ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 13 gru 2014, o 17:50
autor: Puyol187
Przypadkiem nie masz wersji gaźnikowej srada ?

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 13 gru 2014, o 19:14
autor: mouzes
wtrysk.

Re: Kontrolka FI - jak odczytać błędy?

: 13 gru 2014, o 22:04
autor: Puyol187
To szukaj dalej w wiązkach czy któryś przewód nie przetarty, albo masz liczniki od gaźnikowca, takie przypadki już bywały.