problem z moto po szlifie

Pytania i problemy dotyczące GSX-R'ów.
Regulamin forum
Zapoznaj się i przekaż uwagi odnośnie
Nowe forum GSXR.PL!
macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 16 wrz 2010, o 23:16

witam mam taki problem kilka dni temu moj dobry znajomy wzioł moja suzi zeby sie przejechac i niestety zaliczył niegrozny szlif na lewa strone uszkodzenia to pozdzierana owiewka złamany kierunek i przetarty dekiel alternatora w ktorym sie zrobiła mała dziura i zaczoł leciec olej odrazu po zdarzeniu odpaliłem moto i bylo ok ale po kilku sekundach zgasiłem dlatego ze leciał olej przywiozłem moto na busie do domu zdejełem dekel dziure zlikwidowałem specjalnym klejem do metali dzis złozyłem pokrywe spusciłem olej zmieniłem filtr wlałem swierzy olej skreciłem moto i juz nie zapaliło rozrusznik kreci a na wyswietlaczu wyskakuje check oraz FI tak na przemian kreciłem tyle ze prawie bateria siadła i nic nie wiem co to moze byc tego przyczyna moze ktos pomoze ? z gory dzieki pozdrawiam

macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 16 wrz 2010, o 23:19

zapomiałem dopisac ze te moto to srad 750 z 98r i wczesniej nic sie3 nie wyswietlałooprucz temperatury

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 17 wrz 2010, o 10:35

Sprawa bardzo prosta. Robisz zworkę w kostce diagnostycznej w zadupku, odczytujesz błąd, przekazujesz go tutaj na forum a ja mówię Ci co masz z tym zrobić.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

rapid85
Posty: 76
Rejestracja: 20 sie 2010, o 14:59
Motocykl: GSXR 600

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: rapid85 » 17 wrz 2010, o 10:42

Powodow moze byc wiele po glebie rozne dziwne rzeczy sie dziaja czasami od braku iskry po zawieszone pływaki w gaznikach
skoro dzialal wczesniej to pewnie cor zrobiles jak zdiałes dekiel od alternatora popatrz dobrze czy wszystkie wtyczki popodpinałes najlepiej wypnikj i wepnij spowrotem
wykrec swiece wszystkie cztery i zakrec silnikiem zeby osuszyc cylindry bo jak tyle kreciles to pewnie juz sa zalane
pozniej pokolei sprawdz czy jest iskra na kazdej fajce i kazdej swiecy bo mozliwe ze iskry nie ma

jak juz wszystki zrobisz poskładaj go i sproboj na pych zapalic i nie mecz az tak rozrusznika i aku


ps motocykla sie nie daje nikomu jak i swojej dziwczyny..........
Odważni nie żyja wiecznie... ostrożni nie żyja w ogóle!!!

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 17 wrz 2010, o 10:49

rapid85 pisze:po zawieszone pływaki w gaznikach
Motocykl jest z '98 roku, więc o gaźnikach nie ma tu mowy.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

rapid85
Posty: 76
Rejestracja: 20 sie 2010, o 14:59
Motocykl: GSXR 600

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: rapid85 » 17 wrz 2010, o 18:52

No no byku ale mi nie chodzilo ze w jego moto sa gazniki tylko ze wiele rzeczy dzieje sie po wywrotkach ......... ;)
Odważni nie żyja wiecznie... ostrożni nie żyja w ogóle!!!

macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 17 wrz 2010, o 23:04

witam ponownie dzis złaczyłem kabel w kostce i nie wyskoczyły zadne błedy wyskoczyło _c00
a słyszałem ze to moze byc jakis czujnik wypadkowy ktory wyłacza silnik w czasie wypadku podobno to czujnik rteciowy czy to prawda ???

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 17 wrz 2010, o 23:53

Jeśli dokładnie wyskoczyło Ci to, co podałeś to masz do wyregulowania TPS, czyli czujnik położenia przepustnicy. Znajduje się on po prawej stronie przepustnic. Żeby przez to nie chciał zapalić musiałby być przesunięty o grube milimetry. Sprawdź to. Aczkolwiek może to też być i czujnik przechyłu. Sprawdź w jakim jest położeniu teraz, powinien być strzałeczką do góry. Ew sprawdź, czy się nie odłączył. Możesz też spiąć kable na krótko, ale nie polecam jeździć z tym na dłuższą metę, z wiadomych przyczyn.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

psk
Nowy
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 12:54

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: psk » 19 wrz 2010, o 19:06

a gdzie taki czujnik przechylu moze sie znajdowac?

Bxx
Posty: 56
Rejestracja: 26 lip 2010, o 09:23
Motocykl: GSX-R 750

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: Bxx » 20 wrz 2010, o 07:42

Witam. Ten czujnik znajduje się z tyłu po lewej stronie pod siodełkiem kierowcy, tylko musisz zdjąc boczne plastiki

macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 21 wrz 2010, o 23:30

zmieniłem ten czujnik odpaliłem na pych pochodziła troche rozgrzałem ja do 75 stopni ale sie dławiła i nie chciała krecic do konca chciałem ustawic tpsa ale ma jakies nietypowe srubki z takimi cypkami skad taki klucz ? i jak to odkrecic ?

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 21 wrz 2010, o 23:49

Czy taki nietypowy... niech CI będzie. To jest po prostu Torx T25. i o taki klucz, a raczej śrubokręt musisz prosić w sklepie.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 22 wrz 2010, o 13:18

witam ustawiłem tps tak jak powinno byc odpALIłem moto i kreci sie tylko do 9 tys jak włacze swiatła drogowe to na luzie wkrece go do konca a bez swiateł nie chce sie krecic czy to moze byc wina alternatora i tego ze lewy dekel jest poklejony czy moze regulator

macek750srad
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 06:19
Motocykl: suzuki gsxr 750 srad
Wymarzony motocykl: Honda cbr 954
Lokalizacja: Działdowo

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: macek750srad » 22 wrz 2010, o 14:54

moze ktos sie orientuje czy lewy dekiel od alternatora bedzie pasowal od 600 98r do mojej 750? a do postu wyzej to napiecie na zgaszonym jest 12,6 a na odpalonym 12,4

Awatar użytkownika
patrykt7
Posty: 231
Rejestracja: 6 wrz 2010, o 21:59
Motocykl: GSX-R 1000 K4

Re: problem z moto po szlifie

Nieprzeczytany post autor: patrykt7 » 22 wrz 2010, o 21:53

Na zgaszonym?? Co to znaczy?? Na zgaszonym motocyklu napięcie akumulatora czy na zgaszonym świetle?? Wyrażaj się jaśniej, wtedy Ci powiem co i jak.
Napięcie powinno mierzyć się z włączonym silnikiem i do tego pod obciążeniem, czyli na włączonych światłach.

Patryk T.
1. Jeśli moja odpowiedź Ci pomogła kliknij 'Podziękuj'.
2. Na bieżąco pisz o postępach przy naprawie usterki bo inaczej nie ma sensu nasze pisanie i pomoc.

ODPOWIEDZ